Hårddisk vaggor/kabinett Fractal Design

Permalänk

Hårddisk vaggor/kabinett Fractal Design

Söker som rubriken säger hårddisk vaggor/kabinett från Fractal Design.
Kvittar från vilket chassi det kommer ifrån bara så länge vaggor och kabinett följer med som på bilden.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Var snäll och tänk på miljön innan du väljer att skriva ut svaret ovan

Permalänk
Medlem

Kan tänka mig sälja en oanvänd stor hårddiskvagga från ett Fractal Design R5 beroende på vilket pris du kan tänka dig erbjuda för den. Har inga vägar förbi Göteborg tyvärr så det får bli frakt i så fall om jag gillar priset.

Visa signatur

i7 3930K - Noctua NH-D14 - MSI 1080 - Asus Sabertooth x79 - Corsair Vengeance DDR3 LP 4x4GB - Crucial MX100 256GB - AOC q2770Pqu 1440p - Corsair RM650x - Fractal Design R5 - Logitech G403 - Filco Majestouch-2 - Denon AVR-2113 - Dali Zensor 1

Permalänk
Skrivet av Justin91:

Kan tänka mig sälja en oanvänd stor hårddiskvagga från ett Fractal Design R5 beroende på vilket pris du kan tänka dig erbjuda för den. Har inga vägar förbi Göteborg tyvärr så det får bli frakt i så fall om jag gillar priset.

Vet inte riktigt vad frakten kan gå på men kan väl tänka mig att ge 200kr inkl frakt.

Visa signatur

Var snäll och tänk på miljön innan du väljer att skriva ut svaret ovan

Permalänk
Medlem

Jag har också från en R5a ligger. Den får du för 200 inkl frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CaptainGixer:

Vet inte riktigt vad frakten kan gå på men kan väl tänka mig att ge 200kr inkl frakt.

Vet inte riktigt heller men jag säljer den gladeligen för det priset.
Bekräfta om det är en deal så kommer jag med betalningsuppgifter så fort jag hittat en lämplig låda till frakten.

Förresten har du allt du behöver för att montera vaggan? Är lite osäker på om det behövs skruvar eller inte.

Visa signatur

i7 3930K - Noctua NH-D14 - MSI 1080 - Asus Sabertooth x79 - Corsair Vengeance DDR3 LP 4x4GB - Crucial MX100 256GB - AOC q2770Pqu 1440p - Corsair RM650x - Fractal Design R5 - Logitech G403 - Filco Majestouch-2 - Denon AVR-2113 - Dali Zensor 1

Permalänk
Skrivet av Justin91:

Vet inte riktigt heller men jag säljer den gladeligen för det priset.
Bekräfta om det är en deal så kommer jag med betalningsuppgifter så fort jag hittat en lämplig låda till frakten.

Förresten har du allt du behöver för att montera vaggan? Är lite osäker på om det behövs skruvar eller inte.

Det låter bra!
Behöver inga skruvar då jag tänka att försöka modda in det i ett serverchassi

Visa signatur

Var snäll och tänk på miljön innan du väljer att skriva ut svaret ovan

Permalänk
Medlem
Skrivet av CaptainGixer:

Det låter bra!
Behöver inga skruvar då jag tänka att försöka modda in det i ett serverchassi

Jag är ledsen men kunde inte hitta en kartonglåda med lämplig storlek utan att det blir för stort. Kan alltid använda förpackningen till en Noctua NH-D14 om du är ok med det. Nackdelen är att förpackningen är mindre tålig än vad en riktig kartonglåda är men samtidigt tror jag inte att hårddiskvaggan kommer ta skada av det då den lär tåla en hel del.

Kan kanske köpa en kartonglåda annars förutsatt att det inte blir för dyrt men hoppas på att du är ok med förpackningen.

Visa signatur

i7 3930K - Noctua NH-D14 - MSI 1080 - Asus Sabertooth x79 - Corsair Vengeance DDR3 LP 4x4GB - Crucial MX100 256GB - AOC q2770Pqu 1440p - Corsair RM650x - Fractal Design R5 - Logitech G403 - Filco Majestouch-2 - Denon AVR-2113 - Dali Zensor 1