Asustore NAS AS3202T med 2 diskar

Permalänk
Hedersmedlem

Asustore NAS AS3202T med 2 diskar

Jag har en Asustor AS3202T NAS över som jag inte använder. Det är en 2-diskars NAS med Intel Celeron 1.6 GHz Quad-Core CPU, 2 GB DR3, HDMI-ut (stöd för 4K), 3 st USB3-utgångar och 1x Gigabit ethernet-anslutning.

Mer info: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3660243

Jag har två st 1 TB Samsung HD103-diskar i den nu (en HD103SJ och en HD103SI) som jag skickar med. Antingen kör du vidare med dom eller skaffar nya större diskar.

NAS'en kommer med låda etc. Däremot har jag inget minne exakt varifrån jag köpte den (det var visst inte Webhallen) så kvitto har jag inget.

Skicket är bra utan report eller dylikt.

NAS'en finns i Huddinge och kan hämtas eller skickas. Om den skickas så betalar köparen frakten.
Håll eventuella bud i kommentarstråden. Jag förbehåller mig att välja vem jag säljer till.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Medlem

Öppnar med 1250kr + hämtas.

Permalänk
Hedersmedlem

Noterat. Håller budgivningen öppet tills i morgon eftermiddag. När skulle du kunna hämta i så fall?

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Medlem

Imorgon när som helst.

Permalänk
Medlem

Bjuder 1400kr plus frakt.

Permalänk
Medlem

Höjer till 1500kr

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Bjuder 1700 + frakt

Visa signatur

CPU: Intel Xeon E5-2660v1 x 2 Mobo: Supermicro X9DAi GPU: Sapphire Radeon R9 270x // R9 290x(Dedikerad VFIO) Ram: Corsair 32GB (4x8GB) DDR3 PSU: EVGA SuperNOVA 1000W G2 SSD: Samsung 120GB // Samsung 256GB Chassi: Fractal Design Arc XL Kylning: BeQuiet! PureRock x 2 OS: ArchLinux x64

Permalänk
Hedersmedlem

zdh har högsta budet och jag skickar PM nu.

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com