Tävla och vinn Destiny 2 samt temariktig spelutrustning från Razer

Permalänk
Melding Plague

Tävla och vinn Destiny 2 samt temariktig spelutrustning från Razer

För att fira den första Destiny 2-expansionen arrangeras en tävling, där du utöver en specialutgåva av spelet kan vinna headset, tangentbord, spelmus och musmatta från Razer med spelet som tema.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Ett vapen som skjuter belgiska våfflor för att hålla borta lotteriinspektörerer som försöker stoppa försäljning av PEGI-16 spel med lotterier i dom till barn under 18 år. Jag kallar den för Sunk Cost Fallacy och den har beskrivningen "Roll The Dice. Put Everything On Black.". Special modifier: The First One is Free, The first few shoots doesn't use ammo.

Visa signatur

“It’s not that you can’t speak. It’s that other people can hear you. And they’re telling you what you’re saying is crazy.” -Elizabeth Gumport

Permalänk
Medlem

Jag är bara osäker på om grejerna kommer fortfarande fungera efter nästa DLC.

Permalänk
Avstängd

Fast ni menar väl Plastzer? Inte Razer?

Visa signatur

https://mega.nz/#!xNBjAJKA!OQctTR0tY5EK1Dk68MV0loIyCD3ftwL_KI...
(DX-11 DLL-fil till SweetFX/Reshade som är kompatibel med GTA 5)

Permalänk
Medlem

Tröttnade på Destiny 2 fort. Riktigt tråkigt spel tyvärr.

Visa signatur

Das Haus, det bästa inom House.

| Asrock X670 SL | Ryzen 7800X3D | 32GB 6000mhz CL30 | Radeon 6950XT Red Devil | Kingston KC3000 2tb M.2 | 20tb+ HDD | Dell UP3017 30" 2560x1600 |

Permalänk
Skrivet av kokkojambo:

Tröttnade på Destiny 2 fort. Riktigt tråkigt spel tyvärr.

Backup your claims with reasons. Varför tycker du det är tråkigt? Spelkänslan är det i alla fall inget fel på i mitt tycke (efter det lilla jag har kört i demot, eller vad man nu ska kalla det).

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma

Permalänk
Medlem

spelat igenom ettan och tvåan på ps4 med min gamla plasma men spelar gärna igen med mitt nya gtx 1080 på min skärm Älskart och förstår inte vad folk klagar på? Väl balanserat och skönt ibland att bara glida ner på earth och leta lite kistor

Permalänk
Medlem

Väntar spänt på svar

Skickades från m.sweclockers.com