Följ Black Friday 2017 med SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wiruz:

Har du länk till inets tjuvstart för medlemmar? Hittar nada

Inet.se -> Kampanjer

https://www.inet.se/kampanj/4141/black-friday-tjuvstart

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Skrivet av Wiruz:

Har du länk till inets tjuvstart för medlemmar? Hittar nada

Logga in på mina sidor, där är det en stor banner.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk
Medlem

Är på jakt efter ett bra bra trådlösa lurar, dels till mig själv dels till en inte särskilt kräsen släkting.

Helst av allt skulle jag se bra priser på någon av dessa två:

Bose QC 35 II (3914:- lägsta på prisjakt)
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4486607

Sony WH-1000XM2 (3447:- lägsta på prisjakt)
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4462410

... men samtidigt har Inet bra pris på Plantronics Backbeat Pro (ettan). Kanske skulle slå till på ett sådant och är det inte bra eller om BF inte rear ut ovanstående (vilket jag räknar med) får släktingen det i julklapp

Min största oro är komforten, har aldrig prövat dessa lurar så vet inte om de kommer passa bra.

Permalänk

Är på jakt efter Ryzen Mobile, antar att de inte hinner släppas tills dess, eller i vart fall inte kommer att vara särskilt prispressade. Men men, man vet ju aldrig

Visa signatur

/ SvSm
- Datorer ska synas men inte höras.
AMD Barton 2600+, 1024 DDRAM 400 @ 333, ASUS A7V880, Radeon 9800 Pro, Eizo FlexScan L557.

Permalänk
Medlem

Blev en logitech G403 iallafall, flest prylar vinner.

Är Acer Predator XB271HU bra grejer IPS-versionen?

Permalänk
Medlem

@ramlösa: Jag har en, Den är kanonbra.

Permalänk
Medlem

@ramlösa: Om du får en utan sk "backlight bleed" så är det en mycket bra skärm. Är dock ett riktigt lotteri för att få ett bra exemplar tyvärr.

Permalänk
Medlem

Jag hoppas på att fynda ett 1070ti/1080/1080ti ! Håller tummarna!!

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk
Avstängd

"Blackfriday veckorna" i år också eller :D?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lessismore:

De butiker som tjuvstartar kan dra åt..... Ytterligare ett bevis att de bluffar med s.k "rea".

Fast tjuvstartar är väl inget problem? Thanksgiving är inget som firas här i Sverige, och likaså har inte Black Friday "funnits" här heller. Såklart att butiker lika gärna kan "uppfinna" Black Week/Month/Year också.

Permalänk
Medlem

Riktigt besviken på Inets black friday måste jag erkänna

Permalänk
Medlem

Tidigare Black Fridays har bara varit skit grejer.. Tror ni man kan göra några klipp detta år?

Permalänk

Kollat igenom Webhallen (är t.o.m. silver medlem där), komplett, Inet: alla får pris för patetiska reor. Sämst är nog Webhallens "Lager-rensning" där saker finns som är nedsatta knappt en hundring. Jävla skämt alltså.

Visa signatur

| CPU: AMD Ryzen R5 1600x @3,7GHz w/ Corsair H90 AIO water cooling | GPU: KFA2 GTX 1070 ti EX 8GB | RAM: Corsair Vengeance Red LED DDR4 16GB 3000Mhz | STORAGE: M2 Samsung 960 EVO 250GB + Samsung 860 EVO 1TB + WD Caviar Black 1TB 64mb/7200 | MOBO: MSI B350 Tomahawk | PSU: Corsair RM750x | CHASSI: Fractal Design R5 | OS: Win 10 | MONITOR: Acer XF270HUA 27" IPS 144hz Freesync |

Permalänk
Geeks
Säljchef

Nu är det ju också tjuvstarter. Vem vet, en del av dessa butiker kanske lägger till fler produkter inatt osv. Det var en del som gjorde förra året iaf.

Visa signatur

Emil Hallestad
Mediasäljare, SweClockers.com

Permalänk
Permalänk
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Constantine:

Kollat igenom Webhallen (är t.o.m. silver medlem där), komplett, Inet: alla får pris för patetiska reor. Sämst är nog Webhallens "Lager-rensning" där saker finns som är nedsatta knappt en hundring. Jävla skämt alltså.

Du har inte kollat in Kjell & companys rea hör har.
25% på nätverkskablar är det bästa, jag funderar på om jag ska ta ledigt från jobbet imorgon för detta:
https://www.kjell.com/se/kampanjer/black-friday

Jag älskar Kjell & company, mycket cool stuff. Men vad rear de ut, ja inget som jag impulsköper.

Permalänk
Medlem

Elgiganten fail xD så seeeegt. Fastnar i kundvagnen haha

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 7800 xt

Permalänk
Medlem

Tänkte köpa ny TV, 65 tum. ska kolla film och serier, sport, kanske spela lite fifa men mest det andra. Pris runt 15k, vilken ska man köpa

Permalänk
Medlem

Vilken 144hz ips-panel ska man köpa nu då?

Permalänk
Permalänk
Medlem

Är det någon som vet om Tele2 brukar ha sina telefoner operatörslåsta när de säljer dem med kampanj? Jag slog till på en Samsung S8, men tänkte låta sonen ta den - och till honom använder jag Comviq.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Misk99:

Tidigare Black Fridays har bara varit skit grejer.. Tror ni man kan göra några klipp detta år?

Nej tror de bara kommer gå utför varje år men vi får väl se.

Harman kardons skitgrejjer och något bra erbjudande som tar slut inom 10 minuter är väl vad man kan förvänta sig.

Permalänk
Medlem

Nepp, skitpriser i Sverige. Blir att handla elektronik från amazon i framtiden Regeringen med alla sina skitskatter..

Permalänk
Medlem

Exakt vad är det man inte kan få skickat till Sverige via Amazon? Stör mig ofantligt mycket på att t.ex Echo dot inte går att beställa.

Visa signatur

Grubblare

Permalänk

mycket trevligt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Llhweiir:

Är det någon som vet om Tele2 brukar ha sina telefoner operatörslåsta när de säljer dem med kampanj? Jag slog till på en Samsung S8, men tänkte låta sonen ta den - och till honom använder jag Comviq.

Tele2 är inte operatörslåst.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

@Gender Bender:

Tack! Jag fick precis samma svar från Tele2 också.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Avstängd

Ryzen 1500X för 1300:- från Ebay..men, de skickar inte till Sverige..Enda kap jag gjorde i år var att köpa 300 kapslar BCAA för 120:- från Gymgrossisten, kostar annars 250:-

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.