Permalänk

Skärm 144 HZ

Tja!

Är på jakt efter en 144 Hz skärm i 24" för en vettig peng.
Bor i Gbg och kan ta mig med bil runt 1h för upphämtning.
Finns det inga sådana alternativ så kan jag tänka mig att betala för frakt.

Mvh
Anton

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har en Acer GN246HL (24", 1080p, 144 Hz) om du skulle vara intresserad? Kvitto (med garanti kvar), kartong och nästan alla tillbehör finns kvar och kan såklart skickas mot fraktkostnaden (kostar ca 140 kr spårbart med Schenker, måste kolla upp det igen).

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2603257

Inga skador, döda pixlar eller problem alls med skärmen utan den fungerar utmärkt.

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Skrivet av Icte:

Har en Acer GN246HL (24", 1080p, 144 Hz) om du skulle vara intresserad? Kvitto (med garanti kvar), kartong och nästan alla tillbehör finns kvar och kan såklart skickas mot fraktkostnaden (kostar ca 140 kr spårbart med Schenker, måste kolla upp det igen).

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2603257

Inga skador, döda pixlar eller problem alls med skärmen utan den fungerar utmärkt.

Låter helt klart intressant, vad har du tänkt dig för skärmen?
Mvh
Anton

Permalänk
Medlem
Skrivet av Revolverjesus:

Låter helt klart intressant, vad har du tänkt dig för skärmen?
Mvh
Anton

Hej!

Skärmen blev dessvärre såld ganska fort efter att jag skrivit mitt inlägg, men tack för visat intresse!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk

@Icte: Jaha, okej. Så folk använder min annons för att se vad som är till salu och sedan skickar PM?
Känns lite ruttet om nu så är fallet.

Permalänk
Medlem

@Icte - Inte ok att göra så. Ge åtminstone annonsskaparen chansen innan du säljer till ngn annonskapare.

/Boten

Permalänk
Medlem
Skrivet av Revolverjesus:

@Icte: Jaha, okej. Så folk använder min annons för att se vad som är till salu och sedan skickar PM?
Känns lite ruttet om nu så är fallet.

Det händer ganska ofta på SweClockers, speciellt i köpesannonser med öppen diskussionstråd. Ett tips är att stänga ner diskussionstråden och be om enbart kontakt via PM om någon har den produkt du är ute efter för att minska chansen för "snatchers".

I mitt fall antog jag att eftersom du inte skrev en halvtimme efter att ditt konto var aktivt efter mitt inlägg igår 14:01 (innan 21:59) att du inte var intresserad och valde att gå vidare med en av de två potentiella köparna som hade kontaktat mig via PM. Har dessvärre haft en väldigt tråkig period ända sedan maj i år med ca 20 potentiella köpare som antingen backade eller slutade svara via PM efter att man kommit överens om ett pris/möte/betalning och har därmed velat få bort skärmen så fort som möjligt. Hade tänkt att radera mitt första inlägg ovan efter att affären sattes i sten men du hade svarat på detta vilket gjorde det försent. Fanns f.ö. ett annat inlägg här för en annan 144 Hz skärm som också togs bort, troligen p.g.a. en affär med en "snatcher".

Hur som helst, ledsen att detta skett! Det enda jag kan göra är att önska dig lycka till i att hitta en ny 144 Hz skärm (finns många som säljer här på SweClockers, kommer säkert dyka upp fler potentiella säljare) och samtidigt än en gång rekommendera att inte ha en öppen diskussionstråd för framtida köpes-annonser.

Skrivet av QboT:

@Icte - Inte ok att göra så. Ge åtminstone annonsskaparen chansen innan du säljer till ngn annonskapare.

/Boten

Inget jag brukar göra, men i detta fall vart man lite desperat. Ledsen!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII