Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Edit** Städat! Sega saturn och skivspelare är ett måste, pluspoäng till den som vet vad för skiva som ligger på.

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Avstängd

Bildlänken är skadad.
(Jag kan ej se den)

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mizzarrogh:

Bildlänken är skadad.
(Jag kan ej se den)

Skrivet av Release:

@firstofmay: du har försökt göra en bildlänk av en galleri-länk på imgur. Testa att antingen högerklicka på bilden och välja "kopiera bildwebbadress" eller att i imgurs interfejs välja att kopiera "BB-code link" så går det nog bättre.

Jag råkade kapa länken, whoops. Hoppas ni tycker bilden var värd era ansträngningar :).

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem

det stod i första inlägg att man skulle städa sin arbetsplats innan tagning av bild xd

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ziggy_:

det stod i första inlägg att man skulle städa sin arbetsplats innan tagning av bild xd

Det är så mitt skrivbord ser ut när det är städat.

Skämt åsido inser jag ju att jag gjort bort mig här... Får fixa en städad bild efter jobbet.

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Avstängd

Ingen fara, tänkta bara påpeka fall det inte syntes på din dator.
Jag tycker det var snyggt, trevligt med skrivbord som ser naturliga ut också tycker jag.

Jag gillar färgkontrasten av någon anledning.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Medlem

@Masyve: Vad är det där för snyggt hörlursställ?

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av firstofmay:

http://i.imgur.com/O2EMb4v.jpg

Edit** Städat! Sega saturn och skivspelare är ett måste, pluspoäng till den som vet vad för skiva som ligger på.

Nice med en Saturn placerad inom räckhåll.

Jag har tänkt göra något liknande med min Dreamcast med någon lämplig skärm. Troligen en gammal Viewsonic VX2025wm ihop med VGA-kabel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Nice med en Saturn placerad inom räckhåll.

Jag har tänkt göra något liknande med min Dreamcast med någon lämplig skärm. Troligen en gammal Viewsonic VX2025wm ihop med VGA-kabel.

Go for it! Har också en Dreamcast och med VGA blir bilden helt UNDERBAR! Aldrig fel att koppla av med lite tempest 2000 eller Rayman (om man vill plåga sig själv).

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wifi:

@Masyve: Vad är det där för snyggt hörlursställ?

150 bagis på eBay. Sökte på "headphone stand wood" bara!

Visa signatur

Bara fanboys kallar folk för fanboy!

Permalänk

Får väl posta en bild från skrivbordet på jobbet.

Permalänk
Medlem

Notera 15m nätverkskabeln som är dragen genom lägenheten, var på håret att den räckte

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av MiLeS:

i.imgur.com/NYmKuIv.jpg

Notera 15m nätverkskabeln som är dragen genom lägenheten, var på håret att den räckte

Vägra homeplug?

Visa signatur

Bara fanboys kallar folk för fanboy!

Permalänk
Inaktiv

Jag har nyligen flyttat och börjar äntligen få lite ordning igen. Datorn i vardagsrummet. Rejält tilltaget utrymme runt om för att använda min Oculus Rift som ligger på bordsskivan:

Och den i sovrummet. För tillfället den jag föredrar mest:

Har en laptop på köksbordet också men den är inte så intressant att visa upp. Kabeldragning har jag inte brytt mig om så mycket ännu, kommer tapetseras om framöver samt att jag känner in rummen. Inget Feng Shui utan mer hur jag vill ha saker i lägenheten.

Permalänk
Medlem

@anon5930: lust o länka din bakrund?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av RobinFra:

@anders190: lust o länka din bakrund?

Denna, från Witcher 3:

Permalänk
Medlem

Kvällsbild på mitt skrivbord, får komplettera med en bild i bättre ljus vid senare tillfälle

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fractal Design R4 | Ryzen 5 2600 | Arctic Freezer 34 eSports DUO | HyperX Savage 16GB 2400Mhz | MSI Tomahawk B450 max | AMD Radeon RX 6700XT | Evga SuperNova 750w | Samsung SSD 840 EVO 250GB | Kingston SSD 960GB | Logitech G27 Steering Wheel

Permalänk

@Jompa79: vad är det för tangentbord?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk

@MiLeS:
Djup på detta bord?
70?

ser bra ut.

Permalänk
Medlem

@Hedersman: 120x60 faktiskt, standard Ikea bordsskiva.

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk

Någon som har ikea malm? 140x65? Tankar på den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evanswachtz:

Sjukt fint! Är det ett IKEA Micke eller är jag helt ute och cyklar då? (Är i behov av ett nytt och detta kändes väldigt stilrent! )

Visa signatur

Intel i5-13600K Corsair V 16 GB EVGA RTX 3070Ti FTW3 ULTRA Zowie XL2546K 240hz + XL2536 144hz
Anne Pro 2 Gat. Brown • Zowie FK2 • RØDE NT-USB • Beyerdynamic DT 990 Pro • Behringer U-Phoria UMC22

CITERA FÖR SNABBARE SVAR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beatnutz:

Rensade äntligen upp i rummet och fixade kablarna osv. Tänkte att det var läge att fota innan bordet är fullt med ölburkar igen

http://i.imgur.com/L3GgzWf.jpg

http://i.imgur.com/CEWjCjk.jpg

http://i.imgur.com/DUZtXR2.jpg

nöjd med högtalarna? Har kollat på yamaha. vad har du parat de med?

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Avstängd
Skrivet av joppekniven:

Sjukt fint! Är det ett IKEA Micke eller är jag helt ute och cyklar då? (Är i behov av ett nytt och detta kändes väldigt stilrent! )

Nej, du är helt rätt ute att det är ett Micke skrivbord. Enda nackdelen med Micke skrivborden är väl egentligen djupet på 50cm, standard brukar vara 60-65cm.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR | Inet fraktfritt

Main: Ryzen R5 1500x|AsRock X370 Killer SLI|16GB DDR4 Crucial 2666MHz|480GB Corsair Force LE|Gigabyte RX480 8GB G1|Be Quiet Dark Rock 3 Pro|Be Quiet SIlent Base 800 Orange|Corsair RM750x|
Network: Synology DS416j|2x 8TB WD Red|3TB WD Red| Comhem 100/10|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wastafari:

nöjd med högtalarna? Har kollat på yamaha. vad har du parat de med?

Mycket nöjd! Jag kör dem ihop med Audioengine D1.

Visa signatur

Galleri: https://imgur.com/a/4JTFzOF

Threadripper 1950X @ 3.8GHz — MSI X399 Gaming Pro Carbon
MSI 1080 Ti FE — 2 x PALIT 980 Ti — Corsair AXi1500W — G.Skill Trident Z RGB 64GB 3200 C14 — Corsair Obsidian 900D — EKWB custom loop — Acer Predator X34

Permalänk
Medlem

@myusername: Vad för skrivbord är det ? gillar springan för kablarna.

Visa signatur

Ryzen 5 5600X - SCYTHE SCMG-5PCGH - TUF GAMING X570-PLUS - Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 4000MHz - Samsung 980 Pro NVME - Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB EAGLE 2.0 - EVGA BQ 850W

Permalänk
Medlem

Halvdassig bild men får duga.