Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av jokke:

Hur ser man vilket medlemsnummer man har?

Troligen bara som admin/mod såvida man inte har specialtecken eller mellanslag i användarnamnet. Det går att skriva in siffror för att försöka hitta rätt. Själv är jag tydligen nummer 5930: http://www.sweclockers.com/medlem/5930

Du borde nog vara någonstans vid 2000-3000 eller så, jämför reg-datum med ditt egna regdatum tills du hittar rätt hehe.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Troligen bara som admin/mod såvida man inte har specialtecken eller mellanslag i användarnamnet. Det går att skriva in siffror för att försöka hitta rätt. Själv är jag tydligen nummer 5930: http://www.sweclockers.com/medlem/5930

Du borde nog vara någonstans vid 2000-3000 eller så, jämför reg-datum med ditt egna regdatum tills du hittar rätt hehe.

Man kan klicka på någons profil och kolla länken till "Privat meddelande" så ser man medlemsnumret.

Nr 293 här, och under 100 inlägg... Rätt kass aktivitet faktiskt, men kollar nästan läget varje dag.

Visa signatur

Opteron 144 1,8@2,61 w/TTBT (1.56V, I38C/L49C) - MSI K8N Neo4-FI - 2Gb Noname DDR400 - 1*250Gb Maxtor DM10 S-ATA - Matrox Mystique PCI (!) - Fortron Source 550W

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Sandell:

Man kan klicka på någons profil och kolla länken till "Privat meddelande" så ser man medlemsnumret.

Nr 293 här, och under 100 inlägg... Rätt kass aktivitet faktiskt, men kollar nästan läget varje dag.

Haha! Det där var mycket smidigare.

Är nog inte helt ovanligt, ofta tycker jag det mest är samma personer man stöter på i trådar men uppenbart många fler som läser än skriver. Aldrig försent att börja skriva, själv crawlade jag mest fram till runt 2007 innan jag började bli mer aktiv.

Sen finns det alltid de som skriver något extremt, eller hur @mrqaffe ?

Permalänk

Tappade bort några logins, men har vart med sedan den blå gula tiden. 199?

Visa signatur

Gigabyte b550m aorus pro, AMD 5600X, Thermalright peerless assassin 120 se, 2x16GB Corsair, Asus RX 6600 , M.2 Kingston KC3000+WD Black SN750 SE, SSD Intel, WD Ecco green 1TB, EVGA Supernova G2 750W, Fractal D R4. Samsung S24F352FH. Corsair Raptor K40, Steelseries Kana Thor.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Tomas1966:

Tappade bort några logins, men har vart med sedan den blå gula tiden. 199?

Om du hör av dig via http://www.sweclockers.com/kontakt, kan vi titta på om vi kan ge dig tillgång till dina gamla konton (förutsatt att de är skapade i juli 2001 eller senare) samt sammanfoga dem med ditt nuvarande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sandell:

Man kan klicka på någons profil och kolla länken till "Privat meddelande" så ser man medlemsnumret.

Nr 293 här, och under 100 inlägg... Rätt kass aktivitet faktiskt, men kollar nästan läget varje dag.

håll över avataren och kika längst ner i webläsaren, enklaste sättet=)

Visa signatur

RetroPC samlare av högsta nivå.
medlem 504 på sweclockers
https://timmynator.se

Permalänk
Medlem

15 år här också. Why ruin a good thing... kör väl 15 år till!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kandidatexamen i Data- och Systemvetenskap vid Stockholms Universitet.

Permalänk
Medlem

Åren går undan, 13 år redan. Man känner sig nästan lite gammal.

Permalänk
Medlem

En lite stämpel med 10+/15+ vid avataren vore ju inte helt fel?

Permalänk
Lego Master

Bara strax över 10 år, man är ju som en n00b.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
3dfx Fanboy
Skrivet av Dunde:

"Sy med Castor"
"Da Bear-tråden"
Bamse-hysterin...

En del var faktiskt bättre förr. Men ni som är lite yngre, det var mest skit med hårdvara förr. En j-la massa mecklande och moddande. Lirade man sin hårt klockade Celeron 300A@450 i beige Dragon-chassi och bara hade någon crash/kväll var man lycklig.
Eller tänk när man fick fatt på Windows Me första gången... Men söte Jesus... Herr Gates borde ersätta mig för de timmar (månader?) jag förlorat av mitt liv på hans operativsystem.

Förresten någon som vet vart 3Dfx misko tog vägen?

Han är här faktiskt.

Inte lika datorintresserad men tycker fortfarande att Voodoo var the shit.

Visa signatur

Runnin with a pump pump
no bluffin we buck buck

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av Fluf:

Framför allt ett stort tack till @Edin som har stått vid rodret all denna tid och ser till att Swec frodas och har en lysande framtid.

Tack @Fluf, det värmer en numer 35-årings hjärta :-). Alla dessa år har gett mig så otroligt mycket och jag har så mycket mer att ge genom SweClockers / Geeks så det ser jag verkligen fram emot. Tack för alla år hittills! Borde firas med en riktig härlig swecträff tycker jag.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

Tack @Fluf, det värmer en numer 35-årings hjärta :-). Alla dessa år har gett mig så otroligt mycket och jag har så mycket mer att ge genom SweClockers / Geeks så det ser jag verkligen fram emot. Tack för alla år hittills! Borde firas med en riktig härlig swecträff tycker jag.

Skickades från m.sweclockers.com

Många sajter har kommit och gått. Men sweclockers har alltid funnits där! Ni ska ha stor eloge för den höga lägstanivån. Ett stort tack från mig!

Visa signatur

[ 3.6GHz EM64T | 2GB DDR2 533MHz | 2x160GB 8MB | 256MB X850XT PE | Audigy2 ZS | 24" TFT | GigaWorks 7.1 | DVD+/-RW DL ]
[ 2.2GHz Northwood | 1 GB RDRAM | GF4 Tit 4600 | 1x80 2x120 1x250 | 19" Trinitron | 18,1" TFT ]
[ Börja om från början... Formatera om på nytt! ]