Bra Action/Shooter Spel Som Går Att Starta Och Spela Offline

Permalänk

Bra Action/Shooter Spel Som Går Att Starta Och Spela Offline

Ja, hallå! Som rubriken antyder söker jag action/shooter spel som går att starta och spela offline. Anledningen är att jag ibland inte har tillgång till nätverk men att jag gärna skulle vilja spela ändå.

Tipsa gärna om bra spel som uppfyller "kravet".
Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Borderlands-serien.

Visa signatur

Workstation: i9-13900K @ 6.1 GHz - Asus Z790 ProArt - G.Skill 6400MHz 2x32 GB - Asus TUF 4080 16 GB
Samsung 990 Pro MVMe 1 TB - Kingston Renegade MVMe 4 TB - Asus 990 Pro NVMe 4TB
ASUS ROG Strix Aura 1000W - EK-Nucleus AIO CR360 - LianLi O11 Dynamic EVO
LG 38GL950G - Sound Blaster Katana V2X Soundbar - Corsair RGB Strafe - G-Wolves Sköll
Server: i7-6700K @ 4.2GHz - Asus Maximus VIII - Corsair DDR4 4x16 GB - Samsung 950 MVMe 256GB - Samsung EVO 1 TB

Permalänk
Medlem

Jag tycker Singularity har fått alldeles för lite uppmärksamhet, numer har det ju några år på nacken men jag gillade det.

https://www.youtube.com/watch?v=vkk4jK_qVkI

Visa signatur

MSI MPG X570S Edge Max Wifi, Ryzen 7 5800X3D, ASUS RTX 3080 TUF OC, 32GB Kingston Renegade, SoundBlaster Z, Corsair RM750x

Permalänk

Tack för tipsen! Kom gärna med fler!
En lite dum fråga: Kan man spela CS:GO offline? Alltså starta och spela spelet utan uppkoppling? En kompis ville gärna veta och jag har inga erfarenheter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WaldenKing:

Tack för tipsen! Kom gärna med fler!
En lite dum fråga: Kan man spela CS:GO offline? Alltså starta och spela spelet utan uppkoppling? En kompis ville gärna veta och jag har inga erfarenheter.

Du kan spela mot bottar men inte mycket mer än så.

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮