Ubiquiti Unifi Cloudkey, UAP-AC-Pro, UAP-AC, Unifi USG router

Permalänk
Hedersmedlem

Ubiquiti Unifi Cloudkey, UAP-AC-Pro, UAP-AC, Unifi USG router

Det är dags för mig att pensionera min nuvarande nätverks-setup. Den består av:

Cloudkey låter dig kontrollera routern och accesspunkterna oavsett om controllermjukvaran är installerad på datorn. I grunden är det en "mini-dator" som endast kör mjukvaran.

Allt fungerar utmärkt och naturligtvis följer alla tillbehör med = tak/vägg-monteringskit för accesspunkterna, PoE-adapter för att ge ström till nätverkskabeln, lådor etc. Kvitto finns för Cloudkey och AP-AC Pro.

Säljer dom helst i ett paket men ge mig annars bud.

Finns i Huddinge och kan hämtas eller skickas. Då blir frakten cirka 150 Kr.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Administrativ avgift

Fyfan vad sugen jag blev

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Hej
Jag tar det

Permalänk
Medlem

2000 plus frakt bjudet

Permalänk
Medlem

2100kr + frakt

Visa signatur

Computa: CPU: Intel 6850K Kylare: Nocuta NH-D15S RAM: 16GB 3000MHZ Grafikkort: GTX 1070x2 Nätagg: Corsair RM750X Mobo: MSI x99A Gaming Pro Carbon Lagring: SSD1 SanDisk Extreme II 240GB + SSD2(spel-disk) Kingston HyperX 240GB

Permalänk
Medlem

Om jag tolkar annonsen rätt så var det bara budgivning om man inte köpte allt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreddyL:

Om jag tolkar annonsen rätt så var det bara budgivning om man inte köpte allt?

Jag tolkar samma lika, men eftersom det är flera intressenter så gissar jag att säljare vill nå högst förtjänst?

Visa signatur

Computa: CPU: Intel 6850K Kylare: Nocuta NH-D15S RAM: 16GB 3000MHZ Grafikkort: GTX 1070x2 Nätagg: Corsair RM750X Mobo: MSI x99A Gaming Pro Carbon Lagring: SSD1 SanDisk Extreme II 240GB + SSD2(spel-disk) Kingston HyperX 240GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av frekish:

Jag tolkar samma lika, men eftersom det är flera intressenter så gissar jag att säljare vill nå högst förtjänst?

Jo så må vara, men jag antar Björn satte ett pris för hela paketet han kände sig nöjd med.
Men jag vill inte lägga orden i mun på någon så Björn får steppa in och reda ut situationen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreddyL:

Jo så må vara, men jag antar Björn satte ett pris för hela paketet han kände sig nöjd med.
Men jag vill inte lägga orden i mun på någon så Björn får steppa in och reda ut situationen.

Rimligt antagande att han satte ett pris han behagade att sälja för. Men som sagt, har han möjlighet att få ut mer än han önskade, det stod exempelvis inte "först till kvarn" eller liknande, samt en smidig affär, så vill han nog göra så. Skulle det exempelvis bli en mindrig smidig affär från de som budar över utropspris, är det förståligt om han då skulle vilja ha mindre pengar för mindre strul etc.

Men som du säger, vi avvaktar Björns dom i det hela.

Visa signatur

Computa: CPU: Intel 6850K Kylare: Nocuta NH-D15S RAM: 16GB 3000MHZ Grafikkort: GTX 1070x2 Nätagg: Corsair RM750X Mobo: MSI x99A Gaming Pro Carbon Lagring: SSD1 SanDisk Extreme II 240GB + SSD2(spel-disk) Kingston HyperX 240GB

Permalänk
Hedersmedlem

Sorry, missade helt att det hade kommit in lite kommentarer. Ledsen om jag var lite otydlig men jag är så van att alltid det är jag som säljare som väljer vem jag säljer till så att jag inte trodde det behövdes skrivas ut. Haft lite lång dag på jobbet så det blev lite kort annons :).

Precis som frekish säjer så är det ett utropspris som jag kan tänka mig sälja för (och det hade kunnat komma bud på allt för lägre ifall jag gick in för högt). Så budgivning för allt gäller också. MEN - jag är inte heller sån som vill pressa ut så mkt som möjligt och dra ut på saken så jag värderar också saker som "är det en köpare som låter seriös", "kan köparen hämta eller behöver det skickas etc". Så min tanke var att gå igenom buden i morgonbitti för att se vad som fanns och beta av listan på de som visat intresse för att se om de även står fast vid budet.

åh, och jag har noterat de två buden.

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Medlem

OK, tack för klargörandet Björn, lite snopet men nu är jag med på noterna

2200 + frakt

Permalänk
Medlem

2300+frakt

Tack för klargörandet.

Visa signatur

Computa: CPU: Intel 6850K Kylare: Nocuta NH-D15S RAM: 16GB 3000MHZ Grafikkort: GTX 1070x2 Nätagg: Corsair RM750X Mobo: MSI x99A Gaming Pro Carbon Lagring: SSD1 SanDisk Extreme II 240GB + SSD2(spel-disk) Kingston HyperX 240GB

Permalänk
Medlem

God morgon på er

2400+ frakt

Permalänk
Medlem

2500+ frakt

Visa signatur

Computa: CPU: Intel 6850K Kylare: Nocuta NH-D15S RAM: 16GB 3000MHZ Grafikkort: GTX 1070x2 Nätagg: Corsair RM750X Mobo: MSI x99A Gaming Pro Carbon Lagring: SSD1 SanDisk Extreme II 240GB + SSD2(spel-disk) Kingston HyperX 240GB

Permalänk
Medlem

2600+frakt

Permalänk
Medlem

2700+frakt

Visa signatur

Computa: CPU: Intel 6850K Kylare: Nocuta NH-D15S RAM: 16GB 3000MHZ Grafikkort: GTX 1070x2 Nätagg: Corsair RM750X Mobo: MSI x99A Gaming Pro Carbon Lagring: SSD1 SanDisk Extreme II 240GB + SSD2(spel-disk) Kingston HyperX 240GB

Permalänk
Medlem

Ok, kliver av här. Om ingen annan hoppar på så gratulerar jag frekish till köpet!

Permalänk
Medlem

Jag är primärt intresserad av den äldre APn (den fyrkantiga). Är det v1 eller v2?

Permalänk
Medlem

Skall det delas upp så är jag intresserad av CK:n

Permalänk
Medlem

Nu såg jag att den gamla APn utgått ur sortimentet, mitt intresse svalnade oerhört eftersom man absolut måste ha det senaste inom det bästa och koolaste hela tiden.
Däremot verkar CKn jäkligt fräsig så det ska jag ta och kolla upp nån gång.

Men nu tar jag och kryper tillbaka in i mörkret igen, it's all yours @FreddyL

Permalänk
Hedersmedlem

@KungFredda Haha, man vill alltid ha det senaste :). Tror det finns ännu nyare grejer nu som klarar av ännu högre hastigheter men de kostar över 3000 Kr om jag minns rätt. CK'n är smidig just för du slipper ha controllern på en dator + kan komma åt allt utifrån. Kan rekommendera det.
@frekish Du har PM.

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com