Permalänk
Hedersmedlem

GTX 460, AMD-kylare, kylpasta

Skänker följande mot fraktkostnad, kan även mötas upp runt Jönköpingsområdet den här veckan:

1. Sveriges renaste GTX 460? Annan medlem på Sweclockers skänkte bort detta förra sommaren tror jag., han visste inget om funktionen på det. Personen jag tänkte ge det vidare till visade sig inte behöva det och därför plockade jag istället isär det för att det var roligt. Rengjorde det helt och hållet och bytte kylpastan på det. Däremot har jag inte heller möjlighet att testa kortet så jag vet inte om det fungerar. Därför skänkes kortet bort. Om det fungerar så håll koll på temperaturerna då IHS:en på detta kort var enorm och jag kan ha haft för mycket/för lite pasta. Vet inte exakt vilken modell detta är så har ingen koll på ljudnivåer och liknande. Kortet tar 2x6 pin för strömförsörjning.

2. Stock AMD-kylare som en gång i tiden kom med en Phenom II 955. Jag vet därmed att den passar sockel AM3. Fungerar fint men har ingen användning för den och den bara tar upp plats.

3. Random kylpasta från Cooler Master. Följde med kylaren som ersatte ovan AMD-kylare för några månader sedan men vi har egen.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Kan ta kylpastan om den går att skicka med vanligt brev inge vadderat

Visa signatur

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Ligtningshaadow:

Kan ta kylpastan om den går att skicka med vanligt brev inge vadderat

Det borde inte vara några problem, frimärke + kuvert går väl på 10kr.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tar gärna 460't!

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Dimman:

Tar gärna 460't!

Okej så länge du är med på att jag inte har en aning om ifall kortet faktiskt fungerar. Imorgon efter jobbet ska jag se hur jag packar det och vad det väger så vet jag ungefär var frakten går på efter det, om inte du har några speciella önskemål.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreaz1:

Okej så länge du är med på att jag inte har en aning om ifall kortet faktiskt fungerar. Imorgon efter jobbet ska jag se hur jag packar det och vad det väger så vet jag ungefär var frakten går på efter det, om inte du har några speciella önskemål.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag är med på det, du skrev det i annonsen Ingen brådis. Med nått lager bubbelplast runt så borde det gå att få ner i ett blått vadderat kuvert från posten. Tror det ligger på runt 60kr för ett som passar detta. Hittar du billigare funkar det fint för mig

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Dimman:

Jag är med på det, du skrev det i annonsen Ingen brådis. Med nått lager bubbelplast runt så borde det gå att få ner i ett blått vadderat kuvert från posten. Tror det ligger på runt 60kr för ett som passar detta. Hittar du billigare funkar det fint för mig

Haha jag ber om ursäkt men man kan aldrig vara nog tydlig Är tveksam till vadderat kuvert, tror det kostar ungefär lika att skicka i paket som ger lite mer skydd. Hör av mig när jag vet.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hur mycket väger kylaren? Hur stor platta är det i botten? Är på jakt efter en kylare till ett intel nuc projekt. Mvh//lasse

Visa signatur

Blank

Permalänk

Kan mötas upp i jönköping imorron ifall inget händer
(för grafikkortet)
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

RT 5600 | RTX 3070 | 32GB 3600Mhz ddr4
i7 8650u | UHD 620 | 16gb ddr3

Permalänk

@Andreaz1: har skrivit pm till dig

Visa signatur

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!

Permalänk
Hedersmedlem

@Dimman: Att skicka med Postnord Skicka Lätt kostar 53kr verkar det som. Kan skicka det så om du är intresserad. Skriv PM med kontaktuppgifter.

Skrivet av lasseTM:

Hur mycket väger kylaren? Hur stor platta är det i botten? Är på jakt efter en kylare till ett intel nuc projekt. Mvh//lasse

Kylaren med fläkt väger 360g. Bottenplattan som har kontakt med processorn (har jag förstått dig rätt?) är i koppar och 42x65mm stor. http://imgur.com/a/eTZIa

Skrivet av gylldevik:

Kan mötas upp i jönköping imorron ifall inget händer
(för grafikkortet)
Skickades från m.sweclockers.com

Noterat, du är tvåa om @Dimman inte vill ha kortet.

Permalänk
Medlem

@Andreaz1: fick precis tag på en kylare tack för hjälpen ändå det uppskattas //lasse

Visa signatur

Blank

Permalänk
Hedersmedlem

@gylldevik: Kortet är tyvärr borta.