Priser på SSD/moderkort/CPU i London?

Permalänk

Priser på SSD/moderkort/CPU i London?

Hej, nu vet jag inte riktigt om denna tråden hamnade rätt.

Men hur är priser på hårdvara överlag i London? Främst intresserad av ssd/mobo/cpu. Både nytt och begagnat.

Hade uppskattat tips på om det finns någon typ SweC fast brittiskt, blocket osv. MVH

Visa signatur

STULET: 1600x | 980Ti | Ceslius S24| Prime B350 PLUS | 16gb Vengeance LPX 3000MHz | 850 EVO 250gb | 750gb HDD | RM550X | Carbide 600Q | HD598SE | E10K
Kylpasta på bilden...
Tagg/citat öker risken att jag ser ditt inlägg med upp till 97%!

Permalänk
Moderator
Moderator

*trådtitel redigerad*

Tjena TS, när du skapar trådar så försök gärna med lite mer än ett ord såsom 'London'. Det gör att folk som har svaret du söker lättare hittar tråden, hjälper ordningen i forumet och i slutändan dig själv.

Ta en minut till nästa gång, okay?

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

@GoldenFan: Du kan kolla priser på Prisjakt. Om du klickar för att visa internationella priser så ser du ALLA butiker som Prisjakt har med och så kan du enkelt jämföra.

Tex:
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3154603&c=all

Permalänk
Moderator
Moderator

@niclasc:

Tror du bör citera TS och inte mig?

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Skrivet av Lan:

*trådtitel redigerad*

Tjena TS, när du skapar trådar så försök gärna med lite mer än ett ord såsom 'London'. Det gör att folk som har svaret du söker lättare hittar tråden, hjälper ordningen i forumet och i slutändan dig själv.:)

Ta en minut till nästa gång, okay?

Yes yes ska jag göra

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

STULET: 1600x | 980Ti | Ceslius S24| Prime B350 PLUS | 16gb Vengeance LPX 3000MHz | 850 EVO 250gb | 750gb HDD | RM550X | Carbide 600Q | HD598SE | E10K
Kylpasta på bilden...
Tagg/citat öker risken att jag ser ditt inlägg med upp till 97%!

Permalänk
Skrivet av niclasc:

@GoldenFan: Du kan kolla priser på Prisjakt. Om du klickar för att visa internationella priser så ser du ALLA butiker som Prisjakt har med och så kan du enkelt jämföra.

Tex:
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3154603&c=all

Tack för tipset! Priserna ser rätt lika ut tyvärr Inget tips på sidor där det finns beg?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

STULET: 1600x | 980Ti | Ceslius S24| Prime B350 PLUS | 16gb Vengeance LPX 3000MHz | 850 EVO 250gb | 750gb HDD | RM550X | Carbide 600Q | HD598SE | E10K
Kylpasta på bilden...
Tagg/citat öker risken att jag ser ditt inlägg med upp till 97%!