Asus GTX 970 Strix + EK waterblock + Backplate

Permalänk
Medlem

Asus GTX 970 Strix + EK waterblock + Backplate

Hej!
Säljer nu mitt GTX 970 Strix med tillhörande vattenblock och backplate från EK då jag inte längre har användning för det.

Det jag säljer är alltså följande:

  • Asus GeForce GTX 970 Strix DirectCU II OC HDMI DP 2xDVI 4GB

  • EK-FC970 GTX Strix - Acetal+Nickel Waterblock

  • EK-FC970 GTX Strix Backplate - Black

Alla originalkartonger finns.
Allt är i mycket bra skick.
Samtliga original tillbehör, skruvar och monteringsutrustning finns för både vattenblock och backplate, vattenblocket har thermal pads monterade, finns en uppsättning till i kartongen för den som vill byta!

Kan skickas mot förskottsbetalning samt fraktkostnad.
Går även bra att hämta.

Priset jag tänkt är 2000kr för rubbet alternativt bud om sådana kommer in.
Skicka PM om du har några frågor.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Säljer du separat? Bjuder isåfall 1300kr + frakt för grafikkortet

Permalänk
Medlem

Bjuder 1500:- Inkl frakt, för bara " Asus GeForce GTX 970 Strix DirectCU II OC "

Visa signatur

NZXT H440 , ASUS Z97-A , Intel Core i5 4690K 4,8 GHz , Kingston HyperX Fury 2x4GB 1866MHz , 2x MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB , EVGA SuperNOVA G2 1300W 80+ Gold , Samsung SSD EVO 850 250GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thedroxer:

Säljer du separat? Bjuder isåfall 1300kr + frakt för grafikkortet

Skrivet av Nitziuz:

Bjuder 1500:- Inkl frakt, för bara " Asus GeForce GTX 970 Strix DirectCU II OC "

Säljer helst allt i ett paket, men om inget intresse finns för hela paketet så kan jag tänka mig sälja det separat, noterar era bud!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalkih:

Säljer helst allt i ett paket, men om inget intresse finns för hela paketet så kan jag tänka mig sälja det separat, noterar era bud!

Förstår.
Kan köpa allt för smidighetens skull, men är endast villig att lägga 1500:- inkl frakt som sagt..

Visa signatur

NZXT H440 , ASUS Z97-A , Intel Core i5 4690K 4,8 GHz , Kingston HyperX Fury 2x4GB 1866MHz , 2x MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB , EVGA SuperNOVA G2 1300W 80+ Gold , Samsung SSD EVO 850 250GB

Permalänk

Hej.
Då kommer min fråga: Hur långt i mm är kortet med kylblocket på?
Ser att det står att det är 280mm med original fläktarna på.
Men i mitt bygge har jag bara 270mm till godo.
Så vore bra att veta. Men ser ut att bli minst 20mm kortare utan kylpaketet på.
Och synd att det inte var plexi-versionen av blocket.. då hade jag köpt det direkt. Matchar inte med svart i mitt bygge direkt..

Permalänk
Medlem

1600kr för hela paketet.

Permalänk
Medlem

Jag tar det för 2000kr. Har ett likadant kit nu och SLI hade varit trevligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flugrymme:

Hej.
Då kommer min fråga: Hur långt i mm är kortet med kylblocket på?
Ser att det står att det är 280mm med original fläktarna på.
Men i mitt bygge har jag bara 270mm till godo.
Så vore bra att veta. Men ser ut att bli minst 20mm kortare utan kylpaketet på.
Och synd att det inte var plexi-versionen av blocket.. då hade jag köpt det direkt. Matchar inte med svart i mitt bygge direkt..

Hej!
Jag mätte PCB:n nu och den mäter cirka 235mm så du hade haft en bra bit till godo, vattenblocket bygger inget extra på längden heller.

Skrivet av Liff:

Jag tar det för 2000kr. Har ett likadant kit nu och SLI hade varit trevligt.

Kalas, väntar till imorgon (söndag) eftermiddag annars är det ditt ser det ut som!

Permalänk
Medlem

Är det sålt?!

Visa signatur

8700k stock, Asus Rog Maximus X Wifi, 32gb Team Delta rgb 3200mhz, Asus Strix 1080ti oc, Samsung Evo 850 500gb, Samsung Evo m.2 960 500gb, EVGA G2 650W, Ekwb custom waterloop.