SSD,HDD,router,CPU,WII U Gamepad (köpes soundblaster z)

Permalänk
Medlem

SSD,HDD,router,CPU,WII U Gamepad (köpes soundblaster z)

1 x core 2 duo 6750 funkar utan problem!
150kr , ni får 2gb ddr2 på köpet och fläkten

1 x Seagate Desktop HDD ST3000DM001 64MB 3TB
ny pris 1000kr just nu (disken har några sektor med problem, men disken har funkat annars!)
vill ha 300kr eller bud

1 x ssd sandisk plus 240gb
vill ha 600kr

1x ssd kingston uv400 240gb
vill ha 600kr

alla ssd är runt 8-9 månader gammal och 100% på crystaldiskinfo

1 x har också ett router zyxel p-2812hnu-f1
99kr

Säljes ett vit Wii u gamepad 699kr
billigaste 1600kr!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

|Corsair crystal 570x|Gigabyte z690 Gaming X|Intel i7 13700k| Corsair H100i RGB XT| Gskill trident z 32gb ddr4 |Gigabyte Rtx 4090 gaming oc|Evga SuperNova G2 1300w|1x Samsung 980 pro 512gb| 2xIntel 660p 1tb|3xSeagate 16TB|Oled 48”CX|Sound Blaster AE-9 |Logitech Z906

Permalänk

Bjuder 1 kr för hårddisken

Diskar med dåliga sektorer är i princip som tickande bomber, de kan gå sönder när som helst och redan dessförinnan ha orsakat stora dataförluster. När dåliga sektorer väl uppstått sprider de sig, och det går fortare och fortare. Skulle inte ens försöka sälja en sådan disk, dels är det nog rätt lönlöst, dels är det lågt mot den okunniga stackare som kanske köper den.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

bjuder 500:- + 50:-frakt? för sandisk

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marsupilami:

Bjuder 1 kr för hårddisken

Diskar med dåliga sektorer är i princip som tickande bomber, de kan gå sönder när som helst och redan dessförinnan ha orsakat stora dataförluster. När dåliga sektorer väl uppstått sprider de sig, och det går fortare och fortare. Skulle inte ens försöka sälja en sådan disk, dels är det nog rätt lönlöst, dels är det lågt mot den okunniga stackare som kanske köper den.

Jag håller delvis med. Jag skulle inte köpa en sådan disk, och de är generellt inte något att satsa på. Men beroende på varifrån felet kommer behöver felet inte vara växande, eller ens ett problem. Jag har två scratch-diskar som har gått för varmt vid ett par tillfällen. Den ena har 14 trasiga sektorer, den andra har 5 pending, och 5 offline sektorer, båda har varit i det tillståndet, trots dagliga zero-skrivningar, i åratal.
Jag skulle aldrig rekommendera någon att lägra något "viktigt" på en sådan disk, men med facit i hand, så de här båda, kunde jag använt till något viktigt, åtminstone de senaste åren.
Vid nästa ombyggnad på min burk åker de ut, men inte för att de inte fungerar, utan för att de helt enkelt är för gamla, för långsamma, och för små, även för den här sysslan. Seagate BarraCuda 7200.10 500gB, från 2009, får nog anses ha gjort sitt, för rätt längesedan.

Som sagt, jag säger inte emot, det är inte direkt lämpligt att köpa en disk med defekt sektor, och under garanti-tiden är en ensam sektor en anledning för reklamation, direkt. Men felet måste inte sprida sig, det beror på vad som gjort att det finns till att börja med. Eftersom man aldrig vet det, så är det ju en chansning.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

seagate disken såld

Visa signatur

|Corsair crystal 570x|Gigabyte z690 Gaming X|Intel i7 13700k| Corsair H100i RGB XT| Gskill trident z 32gb ddr4 |Gigabyte Rtx 4090 gaming oc|Evga SuperNova G2 1300w|1x Samsung 980 pro 512gb| 2xIntel 660p 1tb|3xSeagate 16TB|Oled 48”CX|Sound Blaster AE-9 |Logitech Z906

Permalänk
Medlem

Om Kingston UV400 finns kvar så bjuder jag 400kr + frakt

Permalänk
Medlem

Wii u gamepad

Hej!
Är intresserad av att köpa Wii U gamepaden, blev precis medlem här så vet inte hur man skriver PM och kan inte svara på annonsen via standardknappen.

Fortfarande till salu?

Mvh Simon

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Smart... Telefonnummer utlagt i klartext. Du kommer säkert inte få några onödiga SMS, och annat skräp.

Klicka på användarens namn, så kommer du till en sida där det går att klicka på "Privat meddelande" för att skicka ett PM.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=Mr_B=-:

Smart... Telefonnummer utlagt i klartext. Du kommer säkert inte få några onödiga SMS, och annat skräp.

Klicka på användarens namn, så kommer du till en sida där det går att klicka på "Privat meddelande" för att skicka ett PM.
B!

Det hade jag försökt hitta redan men finns ingen sån för mig även om jag använder mobilsite eller desktop-site. Är för ny för att göra något öht verkar det som.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@simnil: du kan kontakta mig via sms om du vill 0738444110

mvh

Visa signatur

|Corsair crystal 570x|Gigabyte z690 Gaming X|Intel i7 13700k| Corsair H100i RGB XT| Gskill trident z 32gb ddr4 |Gigabyte Rtx 4090 gaming oc|Evga SuperNova G2 1300w|1x Samsung 980 pro 512gb| 2xIntel 660p 1tb|3xSeagate 16TB|Oled 48”CX|Sound Blaster AE-9 |Logitech Z906

Permalänk
Medlem

@simnil: köpte gamepaden idag så den finns inte kvar länge

Visa signatur

|Corsair crystal 570x|Gigabyte z690 Gaming X|Intel i7 13700k| Corsair H100i RGB XT| Gskill trident z 32gb ddr4 |Gigabyte Rtx 4090 gaming oc|Evga SuperNova G2 1300w|1x Samsung 980 pro 512gb| 2xIntel 660p 1tb|3xSeagate 16TB|Oled 48”CX|Sound Blaster AE-9 |Logitech Z906

Permalänk
Medlem

allt är såld utan routern

mvh

Visa signatur

|Corsair crystal 570x|Gigabyte z690 Gaming X|Intel i7 13700k| Corsair H100i RGB XT| Gskill trident z 32gb ddr4 |Gigabyte Rtx 4090 gaming oc|Evga SuperNova G2 1300w|1x Samsung 980 pro 512gb| 2xIntel 660p 1tb|3xSeagate 16TB|Oled 48”CX|Sound Blaster AE-9 |Logitech Z906