3 st GTX 670 Vattenkylda körda i 3way sli setup

Permalänk

3 st GTX 670 Vattenkylda körda i 3way sli setup

Hej har en 3 way sli setup av 3 st gtx 670
2 av korten är asus gtx 670 cu top versionen
och ett är pny gtx 670
korten har körts i ett svalt hafx chassi och har haft en st 360 radiator som kylt dem
temeperatur i battlefield aldrig över 55 grader på något av korten
säljer dessa pga av ombygge korten funkar perfekt och har endast setat i ett chassi
kan skicka bilder om någon vill ha, kan även skicka nå benchmark jag har från den setupen
priset är 2500 för alla 3 inge prut

Har även en moddad asus 248que gaming skärm 144hz
som har glossy skärm istället för den där tråkiga antiglare ytan man får ont i huvudet av
kan ev sälja allt tillsammans eller byta dessa prylar emot ett gtx 1080 lägger givetvis pengar emellan .
Eller en skärm med g-sync och 2560x1440 upplösning etc

O.B.S Inge annat i bytesväg än ett gtx 1080 eller en skärm med g-sync och 2560x1440 upplösning är av intresse

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

2500kr för 3st GTX 670 är alldeles för mycket, 1500kr låter okej. Byta en vanlig 144hz (värde ca 1500kr) och 3st gtx 670 (värde runt 1500kr beroende på skick) mot ett gtx 1080, lol. Bara så du är medveten om det...

Permalänk

@DozeN:

blir svår sålt även då....

Visa signatur

Enthoo luxe | Custom loop |
GTX TITAN 3-Way SLI | 3960x@5ghz | x79 black edition
32GB ram | Samsung EVO 500GB | Lepa G1600 | <3

HTPC rajintek styx | i5 2500k@4,8ghz | GTX TITAN |

Permalänk

@NinjaMartin:

som dessa kort presterar tycker ja de är ett rimligt pris . o dom är i toppskick inga problem överhuvudtaget med dom . enda anledning jag säljer dessa nu är för att ja jobbar och behöver högre upplösning på skärm valet ja är ute efter . dom drar runda 4700 extreme hd i valley . och har aldrig krånglat i något spel.
när de kommer till bf4 tex funkar dessa kort bra har även kört dessa i bf1 på high settings funkar fläsk . men jag antar att smaken är som baken delad . den som tycker det är för dyrt är välkommen att välja andra kort . simpel as that .

Permalänk

@DozeN:

. ja skrev i annonsen att om jag byter bort detta mot ett gtx 1080 så var det med 3 kort skärm och pengar . vänligen läs annonsen innan du kommenterar

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattias östlund:

@DozeN:

. ja skrev i annonsen att om jag byter bort detta mot ett gtx 1080 så var det med 3 kort skärm och pengar . vänligen läs annonsen innan du kommenterar

''kan ev sälja allt tillsammans eller byta dessa prylar emot ett gtx 1080 plus pengar ''

Läsförmågan på topp?

Permalänk

@DozeN:

seriöst
att man alltid skall få oseriösa människor att skriva i alla annonser varje gång . lägg din tid på annat . tack . allt handlar om att jag betalar pengar plus sakerna . skaffa ett liv

Permalänk
Medlem

@mattias östlund: Innan du förtydligade det så trodde även jag att du begärde ett 1080 + pengar. Du överskattar värdet på dina saker alldeles för mycket samt att det var väldigt oklart i inlägget.

Permalänk
Medlem

3dmark?

Vad presterar korten i nån form av benchmark för att få lite perspektiv?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattias östlund:

att man alltid skall få oseriösa människor att skriva i alla annonser varje gång

Undrar vad det beror på, eftersom att det inte drabbar andra?

Kör allting genom 3DMark! Då blir det lättare att ta ställning till vad som är rättvist. Du får gärna ett poängvärde på 1080 av mig som jämförelse.

Visa signatur

Bara fanboys kallar folk för fanboy!

Permalänk

@chyzerox:
omredigerad annons
byter mina saker endast emot ett gtx 1080 och ger givetvis pengar emellan
eller en 2560x1440 skärm med g-sync

Permalänk
Avstängd
Skrivet av DozeN:

2500kr för 3st GTX 670 är alldeles för mycket, 1500kr låter okej. Byta en vanlig 144hz (värde ca 1500kr) och 3st gtx 670 (värde runt 1500kr beroende på skick) mot ett gtx 1080, lol. Bara så du är medveten om det...

Skrivet av NinjaMartin:

@DozeN:

blir svår sålt även då....

Men herregud låt honom sälja korten för hur mycket han vill. Hur orkar ni whiteknights ge er på varenda stackars sate som har satt priset någon hundralapp för högt? Det börjar bli oroväckande vanligt här på Sweclockers marknad.

Har ni konstruktivt att säga till om så hör istället av er via PM först istället för att kladda ner annonsen.

Permalänk

@LethalBanana:

tack det värmer att det finns förstånd kvar här tack igen

Permalänk

hittade ett resultat på 3dmark
grafik kort i stock inget överklockat
endast cpun överklockad

http://www.3dmark.com/3dm11/7099481