Permalänk
Medlem

Shure SE846

Hej! ska sälja mina shure se846 Som ligger på CA: 9500kr nya. Ska sälja dom för att jag föredrar ljudet från fullstora hörlurar. När jag köpte mina shure så fans det inga stängda lurar som kunde matcha dessa in-ear lurarnas ljud men nu finns det lurar som gör det. dessa är de bästa in-ear lurarna jag haft, Ljudet är fylligt och klart med bra tryck i basen, Den bästa basen jag hört oavsett formfaktor. Det följer också med 3 olika filter så att ljudet kan ändras om du vill ha högre eller lägre diskant (om du vill ha varmare eller klarare ljud). Om du är ute efter neutralt ljud så får du leta vidare men gillar du intensivt ljud med bra tryck så är dom perfekta. kommer med massa tillbehör som ni ser i bilderna.

jag vill ha minst 3000kr för dom eller högsta bud betalning sker via swish eller bankkonto.

FRAKT: dom finns att hämta i ÖREBRO annars kostar frakt 89kr eller postförskott 144kr

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

3000+frakt

Permalänk
Medlem

@aziz9394: ok! får se om nån budar högre. kommer troligen ha kavar annonsen tills på söndag.

Permalänk
Medlem

Oj, vilket fyndläge! Har lillebror och alltid undrat hur dom där låter..

Bjuder 3300 + frakt

Permalänk
Medlem

3500+frakt

Permalänk
Medlem

@qquality: ja jämfört med original priset så är dom ett fynd. jag la ut dom billigt för det är väldigt få som är beträda att betala typ halva priset även fast det är billigt. dom låter riktigt bra otrolig kraft och dynamik går också att ändra ljudet med 3 filter, anledning att jag säljer dom är som jag skrev i texten att jag föredrar det öppna ljudet från fullstora hörlurar.