Öppen spelkväll - Team Fortress 2 - 6 oktober 19:00 - Geeks Gaming

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Öppen spelkväll - Team Fortress 2 - 6 oktober 19:00 - Geeks Gaming

Det är den 6:e oktober det händer. Geeks Gaming storsatsar och väcker spelkvällarna till liv igen. Kvällen till ära blir det allas favorithattsimulator Team Fortress 2. Så damma av baskern och plocka fram puffrorna för nu skall det knuffas små vagnar!

Spelkvällarna börjar 19:00Geeks Gaming Teamspeak 3-server, där samlar vi ihop oss och spelar tillsammans så länge vi orkar!

https://www.twitch.tv/geekslive/v/93334681

Geeks Gaming har under hösten samlat nya krafter och kompetenser för att driva projektet till nya höjder. Både bekanta och nya aspirerande medlemmar kommer hjälpa till att hålla låda kommande kväll. Känner ni att det skulle vara kul att bidra som administratör får ni gärna lämna in en ansökan redan idag.

Citat:

Om Geeks Gaming – Powered by ASUS ROG

Geeks Gaming är en sammanslutning av spelglada entusiaster från medlemsleden hos SweClockers och FZ. Den huvudsakliga sysslan är att spela och ha roligt tillsammans via till exempel spelkvällar, turneringar eller andra evenemang.

Geeks Gaming direktsänder även på Twitch via kanalen GeeksLive. Här syns både kända profiler och nya stjärnor, vilka testar på en blandning av titlar. Ibland handlar det om enspelarupplevelser, andra gånger om flerspelaräventyr där andra kan hoppa in och delta.

Att vara medlem i Geeks Gaming kräver ingen ansökan – alla är välkomna! Det enda som behövs är gott humör och en vilja att ha roligt tillsammans. För mer information om Teamspeak eller andra kontaktvägar, kika in i officiella forumsektionen.

#spelkväll #GeeksGaming #teamspeak #spelkvällar #GeeksLive

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
SpelClockers

Detta ska bli roligt!! Har aldrig spelat detta så jag ska allt vara med och spela!!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Medlem

Kommer bli kul att köra detta igen. Har inte kört sedan Man vs Machine kom ut.

Om jag är medic får ni se till att ta mig fort, annars blir det über svårt för er

Permalänk
Geeks Gaming

Kommer finnas med och störa er som scout ^^

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Moderator
Moderator

Heavy spree incoming!

Ska bli väldigt kul att kika in på detta spelet igen och jämföra hur det står sig mot senare teamshooters.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
SpelClockers

Ja det var ju ett tag sen man spelade TF2 men oj vilka minnen man har, så jag ser verkligen fram emot kvällen när man får sitta och spelade detta spel med gamla och nya vänner!

Det kommer helt enkelt bli en episkt kväll!

Visa signatur

wololooooooooooooooooooo

Permalänk
SpelClockers

Nerladdning av spelet pågår!! Ska bli spännande att lira detta spel!

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Medlem

Får se om man hinner in.

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk
Medlem

Jag hoppas det kommer fler tillfällen med TF2

Visa signatur

Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver på OuterVision Power Supply Calculator. 500W räcker för de allra flesta vanliga system. Seasonic är bäst. ;) – Elektrostatisk urladdning är ett verkligt problem.
"People who are serious about software should make their own hardware" – Alan Kay
Bojkotta maffian

Permalänk
Medlem

Blir lite ledsen när man sitter på jobbet och därför inte kan vara med på det roliga

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk

Hur får man tag på lösenord till servern då tro?

Hur får man tag på lösenord till servern då tro?

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

@Dahle86:
Fan du var ingen tokig scout! Fick ju stor spö!

@MrKnackebrod:
Lösenordet får man om man tittar in på vår Teamspeak.
teamspeak.geeksgaming.se

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
SpelClockers

Va roligt alla ni som kunde vara med på säsongens första spelkväll!

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Medlem

Det var lite synd att det här dök upp på första sidan förrän efter arbetsdagen var avklarad. Hann aldrig se det här :/

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Meshify 2 Compact, Ryzen 7 5700x, MSI MAG B550 Tomahawk, Kingston HyperX Fury 32GB 3600Mhz CL18, Sapphire Radeon RX 5700 Pulse, Kingston KC3000 1TB, Kingston A2000 1TB, Seasonic Focus GX 650W, Noctua NH-U14S

NAS: Fractal Design Define R5, Ryzen 3 1200AF, Asus Prime B450M-A, 32GB ECC DDR4 @ 2133Mhz, 5x WD Red 4TB (Raidz2), WD Red 2TB (stripe), TrueNAS 12.0

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peking:

Det var lite synd att det här dök upp på första sidan förrän efter arbetsdagen var avklarad. Hann aldrig se det här :/

Samma här, varför lägga upp tråden på första sidan EFTER event? Nu är det för sent att delta

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Peking:

Det var lite synd att det här dök upp på första sidan förrän efter arbetsdagen var avklarad. Hann aldrig se det här :/

Vad säger folk, vill ni lira ikväll igen klockan 19:00? Kom in då och se om det finns folk inne, skriv ett inlägg här vetja med TS namn så folk hittar er.

Vi lirar många olika spel varje kväll, det är bara att komma in! Nästa veckas spelkväll blir BF1 (med origin access programmet) den 13/10!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Vad säger folk, vill ni lira ikväll igen klockan 19:00? Kom in då och se om det finns folk inne, skriv ett inlägg här vetja med TS namn så folk hittar er.

Vi lirar många olika spel varje kväll, det är bara att komma in! Nästa veckas spelkväll blir BF1 (med origin access programmet) den 13/10!

Ikväll kommer jag tyvärr inte ha möjlighet, men jag ska komma ihåg att kika in lite då och då

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Meshify 2 Compact, Ryzen 7 5700x, MSI MAG B550 Tomahawk, Kingston HyperX Fury 32GB 3600Mhz CL18, Sapphire Radeon RX 5700 Pulse, Kingston KC3000 1TB, Kingston A2000 1TB, Seasonic Focus GX 650W, Noctua NH-U14S

NAS: Fractal Design Define R5, Ryzen 3 1200AF, Asus Prime B450M-A, 32GB ECC DDR4 @ 2133Mhz, 5x WD Red 4TB (Raidz2), WD Red 2TB (stripe), TrueNAS 12.0

Permalänk
Avstängd

Tycker personligen att TF2 blivit aldeles för rörigt och obalanserat med alla uppdateringar som bringat denna enorma shitstorm med nya vapen, hattar och utilities.

Brrr, tacka vet jag TF2 innan det blev free to play.

Visa signatur

https://mega.nz/#!xNBjAJKA!OQctTR0tY5EK1Dk68MV0loIyCD3ftwL_KI...
(DX-11 DLL-fil till SweetFX/Reshade som är kompatibel med GTA 5)

Permalänk
SpelClockers

Som @Lan nämnde, är det några som vill spela ikväll så är det bara att komma in på TS. Jag kan tänka mig att spela lite ifall någon är sugen. Jag spelade inte så himla mycket igårkväll.

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!