Höststädning. Smart-klockor, Avegant Glyph, Nätverksprylar

Permalänk
Hedersmedlem

Höststädning. Smart-klockor, Avegant Glyph, Nätverksprylar

Det är dags för mig att göra en liten höstutrensning av lite prylar i mitt arbetsrum.

Smartklockor
----------
SÅLD
Pebble Time Steel med stålarmband.
Klockan är i bra skick. Det enda som visar lite slitage är ett lite ställe på baksidan (se bild). Glaset är repfritt.
Det följer med ett vanligt arband (läderaktigt) som är slitet + en riktig stålkedja som går att förkorta om den är för stor.
Dessutom följer en laddkabel med.

Pris: 750 Kr

Samsung Gear S2 med Large armband
(http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3312998)
Klockan är i mkt bra skick. Inga repor så vitt jag kan se. Kommer med trådlös laddningsställ plus USB-kabel. Slänger md en vägkontakt för USB också.

Pris: 1000 Kr

Video/Ljud
----------
SÅLD
Avegant Glyph - Personal Media Theater
https://www.avegant.com/

Jag kickstartade denna så den kommer direkt från Avegant.
Det är ett headset vars främsta feature är att du använder den som en personlig TV/projektor och bilden projeseras på dina ögon (japp, det är så det ska fungera). tanken är att du kan koppla in en HDMI-källa och se på film, både 3D och vanlig, och det då upplevs som du har en 50-60" TV hängande framför dig. Det fungerar faktiskt och även om det "bara" är 720p per öga så är bilden riktigt skarp och fin (beroende på att det är en annan typ av bildprojisering). En till häftig funktion som jag tyvärr inte kunnat prova är att använda den för olika typer av drönare, t ex flera av DJI's drönare och FVP-drönare där bilden kan tas ut via HDMI.

Tänkte använda den främst under resor men insåg att jag inte reser speciellt mycket längre så den ligger mest i sin låda och gör ingen nytta. Så tänkte man kunde se om någon var sugen att testa.

Jag har använt den lite men den är i utmärkt skick.

Pris: 1750 kr

Nätverk
-------
SÅLD
Ubiquiti EdgreRouter Lite
Detta är en ren trådad router som är för den lite mer avancerade hemanvändaren så man kan göra en hel del kul med.
Kvitto finns från Webhallen (köptes för någon månad sen men jag insåg jag ville ha en av deras dyrare modeller)

Pris: 500 Kr
SÅLD
Netgear Nighthawn EX7000 AC1900 WIFI-extender
Detta är en WiFi-extender/brygga som dels kan bara förstärka både 2.4 och 5 GHz-nätverk men även agera som en brygga och ta WiFi till ethernet. Kommer med 4 st gigabit-portar också.

Pris: 600 kr

Allt finns i Huddinge och kan hämtas eller skickas. Om det ska skickas så får köparen betala frakten.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Medlem

800kr+frakt för Samsung S2

Visa signatur

|Fractal design Define C|XFX Merc 6950 xt|AMD Ryzen 7 5800x3d|MSI 450b Gaming Plus|Corsair Vengeance 32gb DDR4 3200mhz|Corsair RM 850e|Alienware AW3423DWF|

Permalänk
Medlem

500 + frakt för Ubiquiti EdgreRouter Lite

Permalänk
Medlem

750 för pebble:n var kan den hämtas från?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Budar: 1000:- + frakt
För din Avegant Glyph - Personal Media Theater

Tack

Permalänk
Avstängd

1750 + frakt för Glyphen

Permalänk

900:- + frakt för Samsung S2

Visa signatur

Asus P8Z77-V, Intel® Core™ i7-3770K Processor @ 4.2GHz, ASUS 780Ti, Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB, Corsair HX650M PSU, 2 x Micron 256GB SSD, Corsair H80i, Fractal Define R3, Dell U2713 2550x1440, Ducky G2 Pro, Logitech G500

Permalänk
Hedersmedlem

@Bustah Noterat. Den är din. Jag skickar PM så kan vi slutföra affären

@videopac Noterat. Den är din i så fall. Jag skickar PM så kan vi slutföra affären.

@FilosofN Noterat. Den är din i så fall. Den finns i Huddinge. Jag PM'ar så kan vi slutföra affären.

@NeoBlood78 Noterat. jag hade ett bud på start-priset via PM med några frågor som jag ska besvara. återkommer ASAP om ditt bud blir det högsta.

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Medlem

@Björn Endre:
Om du är ok med en 5-hundring till för extendern så kan jag ta den också ?

Permalänk
Medlem

1350:- för Edgerouter och Pebble.

Jobbar i krokarna av Huddinge så kan svänga förbi när som...

Visa signatur

| Bygger för fullt på nya burken |

Permalänk
Medlem

Hur länge har du haft S2:an och vart är den köpt?

Visa signatur

|Fractal design Define C|XFX Merc 6950 xt|AMD Ryzen 7 5800x3d|MSI 450b Gaming Plus|Corsair Vengeance 32gb DDR4 3200mhz|Corsair RM 850e|Alienware AW3423DWF|

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Bustah:

@Björn Endre:
Om du är ok med en 5-hundring till för extendern så kan jag ta den också ?

Sure, inga problem. 1000 för båda. PM på väg.

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk

S2:an såld?

Visa signatur

Asus P8Z77-V, Intel® Core™ i7-3770K Processor @ 4.2GHz, ASUS 780Ti, Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB, Corsair HX650M PSU, 2 x Micron 256GB SSD, Corsair H80i, Fractal Define R3, Dell U2713 2550x1440, Ducky G2 Pro, Logitech G500

Permalänk
Hedersmedlem

@NeoBlood78 Hej, ja sorry. För mkt på en gång just nu. Den blev såld i går kväll till killen som först kontaktade mig.

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com