Vad har ni köpt på Steam Summer Sale 2016?

Permalänk

Än så länge har det blivit
Far cry 4
Prison architect

Permalänk
Medlem

- Tales from the Borderlands
- Mass Effect
- Mass Effect 2

Köpte även Arma 1,2 & 3 igår då det var någon superrea på deras hemsida (inte Steam summer sale).

Har inte hittat något mer på Steam som var av intresse.

Visa signatur

AMD 5800X ▪ MSI B550M Mortar ▪ G.Skill 32GB 3600MHz CL16 ▪ Palit 4070 Ti ▪ 1TB SSD 970 Evo+ ▪ Dark Power 13 1000W ▪ FD Define Mini C ▪ Aorus AD27QD + LG 27GL850

Permalänk
Medlem

Inte ett skvatt. Däremot en massa under GOG rean

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem

Köpte precis: DOOM & Rise Of the Tomb Raider för ~640 kr..

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify C Mini | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Kylare: Be Quiet! Dark Rock Pro 4 | Graffe: ASUS 1070 8GB ROG STRIX DC3 | PSU: Corsair RM750X V2 | RAM: Corsair Vengence 32GB 3200 MHz | MOBO: MSI B450M MORTAR MAX
CS:GO-Maps (App) Sweclockers (App)

Permalänk
Medlem

Har inte köpt något spel på ett par år, men har Farcry 3 eller 4 i tankarna. Vilket av spelen är bäst? 3:an är klart mest intressant pga av priset 2.79€

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Jag själv slog till på CS:GO, 50% rea. Har aldrig spelat det seriöst mer än testat det i några timmar. Dags att bli gå tillbaka i tiden och bli en äkta p12, allt som saknas nu är lite doritos och ''Leafy''.

Permalänk
Medlem

Köpt Blood and wine DLCn till Witcher 3 och en Steam controller.
Får se om man hittar något mer intressant.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Köpte Modern Warfare 2, ett spel jag älskade när jag var yngre, jag längtar jävligt mycket till remastered MW1 kommer ut.

Permalänk
Medlem

The vanishing of ethan carter och SOMA än så länge.

Förstnämnda ska ha bra story och sistnämnda har jag redan kollat let's play på men köpte ändå av anledning att det är den absolut bästa story jag har haft nöjet att gå igenom på länge. Sen finns det custom stories.

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av LPG:

The vanishing of ethan carter och SOMA än så länge.

Förstnämnda ska ha bra story och sistnämnda har jag redan kollat let's play på men köpte ändå av anledning att det är den absolut bästa story jag har haft nöjet att gå igenom på länge. Sen finns det custom stories.

Bra story och bra story, det är 30 min långt spel i VR. Populärt för att det inte finns något som konkurrerar med det.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Köpte nyss dessa spel:
- Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City
- Grand Theft Auto: Vice City
- Prison Architect
- Rayman Legends
och inom 24 timmar sitter man här igen och har inget att spela, det lovar jag.

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X / 48GB RAM / RX 6600 XT / 2TB SSD / Arch Linux
Server: Intel(R) i5-7400T / 32GB RAM / 21TB HDD / Proxmox

Permalänk
Skrivet av ArcticFire:

Har inte kommit in i butiken eller kunnat se folks profiler sedan igår kväll, så ingenting hittills.

varit så för mig i flera veckor nu bara svart och laddicon på muspekaren, provat installera om steam, rensa cache, startat om datorn, loggat ut och in på nytt.

inget av det har löst de.

kommer åt steambutiken via firefox eller chrome men via steam är det dött.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk

Har köpt:

The Swapper
Rise of the Tomb Raider
Twilight Struggle
Mass Effect bundle (1+2) - har dem redan på skiva men enklare på Steam och kostar nästan inget.

Grymt sugen på Doom, men vet inte om det är värt det. För gammal och långsam.
Även Fallout 4, men har hört att det är mer action än RPG och vill hellre ha RPG.

Permalänk
Medlem

Klippte även till på en licens till 3D Mark för 4.99€, prissänkt med 80%.

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem

Va fan? förut idag kostade Farcry3 2,79€, nu kostar det 4,99€ några timmar senare

Edit:
Fick bli Farcry 3. Behöver lite nytt (eller rättare sagt gammalt spel ) än att bara spela Skyrim och Company Of Heroes 2

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Är det värt att köpa Call Of Duty Black Ops 3 för 29 euro om man primärt tänkt köra SINGLEPLAYER? För mig är det mest Zombieläget som lockar och som verkar riktigt kul...

Visa signatur

i7-4790K - ASUS Z97-PRO GAMER - EVGA 3080 Ti- Corsair RM850w - 32GB Corsair 2133MH - Corsair Hydro H100i - Define R5 - Acer XB321HK - Logitech G402 - Roccat Aimo

Permalänk
Medlem

Har länge varit sugen på att testa Steam kontrollen så det fick bli ett köp till slut.

Steam Controller - 38,49€ + frakt 14,90€ = 53,39€

...och lite spel på det:

Tomb Raider GOTY Edition - 7,49€

Victor Vran - 4,99€

Stardew Valley - 11,19€

Learn Japanese To Survive! Hiragana Battle - 2,79€

Visa signatur

Phanteks Enthoo EVOLV || MSI Z170A KRAIT GAMING 3X || Intel Core i5 6600K || Ballistix 16GB (2x8GB) DDR4 2666MHz CL16 || EVGA GeForce GTX 1080 SC 8GB || SSD 128GB Samsung 830-Series + 447GB TOSHIBA-TR150 || Corsair RM750X 750W

Permalänk
Medlem

ingenting tyvärr. finns inga pengar. synd när DOOM har 40% off sale får vänta till winter sale...

Permalänk

Blev en kopia Rocket League. Fyfan vad dålig jag är i det.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Gog hade en trevlig rea också, jag plockade lite i varukorgen men köpte inte direkt. När jag väl skulle göra det blev det nån form av fel. Sedan provade jag igen, då var priserna plötsligt ordinarie och rean hade väl gått ut. Det blev inget köp, känner mig inte i behov av fler spel om det inte är rea, har så många.

Visa signatur

No man is free who is not master of himself

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phillez:

Jag har själv lyckats köpa Amnesia The Dark Descent än så länge.

Så vad har ni köpt?

Jag köpte " Empyrion Galactic Survival " grymt bra spel

Permalänk
Medlem

Stardew Valley blev det första och sista denna rean, det behövs inte mer än så.

Har bara Mac dock så får köra Windows 10 i virtuell maskin, men det är värt det för satan vilket mysigt spel. Märker redan nu att det är ett spel jag kommer spendera MYCKET tid med, något måste fylla tomrummet efter Witcher 3.

Visa signatur

"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."

Permalänk
Lego Master

På semester, så får ta en vända när jag kommer tillbaka. Siktar på The Witness och Just Cause 3 DLC passet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Tyvärr inte hittat något av intresse. Tycker det mest är samma spel som alla andra reor. :/

Permalänk
Medlem

Känns som rean är ganska dålig. Hittar inga intressanta deals. Grattis till er som hittat något som fallit er i smaken

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Avstängd
Skrivet av LocSin:

Tyvärr inte hittat något av intresse. Tycker det mest är samma spel som alla andra reor. :/

Vad förväntar du dig? 200 nysläppta spel varje rea? Antar att du redan äger allt intressant så.

Skrivet av Hzup:

Känns som rean är ganska dålig. Hittar inga intressanta deals. Grattis till er som hittat något som fallit er i smaken

Antagligen så äger du det du redan vill ha så. Många som klagar på rean när dom sitter på 500 spel liksom.

Visa signatur

ASUS Z97-A | 4790K 4.4GHz | 16GB DDR3 2400MHz | MSI GTX 980Ti 6GB Twin Frozr V | Samsung Evo 850 250GB | Asus PG279Q | Dell U2412M

Permalänk
Medlem

Måste tyvärr säga att jag också varit rätt besviken på rean i år.. Inga direkta klipp vad jag sett och inget som jag tycker är intressant..

Visa signatur

Laddar upp lite spelvideos på Youtube
Livestreamar ibland på Twitch

Permalänk
Medlem

Vad tror ni om Terraria? Är det likt minecraft fast 2d?

Permalänk
Medlem

Dead by daylight. så otroligt roligt

Visa signatur

[i7 6700k @4500|Asus Z170 Pro Gaming|Corsair Vengeance DDR4 3200MHz XMP |EVGA GQ 1000W Hybrid Modular 80+|MSI GeForce GTX 1080|Windows 10 Pro Swe|Aoc 28-4K|SSD Samsung 850 evo 250 Gb|

Permalänk
Medlem
Skrivet av llxt:

Vad tror ni om Terraria? Är det likt minecraft fast 2d?

Terraria e skitkul

Visa signatur

[i7 6700k @4500|Asus Z170 Pro Gaming|Corsair Vengeance DDR4 3200MHz XMP |EVGA GQ 1000W Hybrid Modular 80+|MSI GeForce GTX 1080|Windows 10 Pro Swe|Aoc 28-4K|SSD Samsung 850 evo 250 Gb|