Permalänk

i5 6600K (Skylake)

Hej Clockers gänget,

Jag har köpt mig ny processor och skall därför sälja den som nu sitter i datorn:

i5 6600K
Har orginal låda & Kvitto (Webhallen)
Aldrig klockats

Vi kan börja budgivning på den vid 1500, men vill helst se ett bud på runt 1900 för att vara nöjd, men låt oss se hur vi tar oss dit.

Se gärna mina referenser från tidigare gjorda affärer här (över 50). Har både skick och personliga möten i listan.

Intressanta saker jag letar efter som kan bytas + pengar i utbyte/köp från min sida är:
980, 980 ti, Rog Swift skärm, XB270HU osv

Vänligen
Victor

Läs hela annonsen här

Visa signatur

/ Victor

Permalänk

Om det är ok att skicka den efter betalning (Swish eller Paypal) så bjuder jag 1600 inkl frakt. Kommer du ha budgivningen öppen tills den når 1900 eller har du en tidpunkt i åtanke?

Visa signatur

Asus Z170i Pro Gaming | i7 6700K@4,5GHz | 16GB@2800MHz | 500GB Evo 960 m.2 | Dell U2515H | Logitech MX Master/K750 | FD Node 304

Permalänk

Bra fråga, jag låter den gå i 48h så får vi se vart vi ligger då!

Vänligen
Vic

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem

Jag bjuder 1800. Kan hämta i GBG.

Permalänk

Hej Knarrar, jag får nya prollen i helgen, passar det med hämtning typ måndag? Och vill du vara med när jag tar ut processorn eller räcker det med överlämning?

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem

Måndag passar bra. Beror lite på var du bor. Bor du någorlunda centralt kan jag gärna vara med och se att den funkar innan du tar ut den. Annars så kanske vi kan träffas i stan och göra upp. Antar du har swich.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Är den såld?

Permalänk

Ja

Visa signatur

/ Victor