BF4 Flyga helikopter i singelplayer?

Permalänk
Medlem

BF4 Flyga helikopter i singelplayer?

Ni som spelar BF4 finns det möjlighet att flyga helikopter i singelplayer i BF4? Typ träna. Som det gjorde i BF2

Permalänk
Medlem

Det tror jag du skall kunna göra i något mission. Dock är det väl lättare då att gå in på någon tom multiplayer och sätter dig i en helikopter och kör.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 3600 GPU: Asus Strix 1080 8GB Moderkort: MSI B450 Gaming Plus Max RAM: 32GB Corsair Vengeance 3600MHz LP Chassi: Phanteks Eclipse P400 Svart Fönster Kylare: be quiet! Pure Rock 2 HDD: 1TB Samsung 7200RPM SSD: Samsung Evo Basic 840 120GB, Samsung 850PRO 256GB x2

Permalänk
Medlem

Inte vad jag kommer ihåg iaf. Men du har ju annars en test range där du kan flyga runt

Visa signatur

Intel 7700k | Asus StrixF | Asus 2080 Super Strix | Corsair Vengeance 16Gb 3000Mhz | 1,7Tb Ssd | Corsiar Rmx650w | Corsair H115i | Acer XB271HU 165Hz G-Sync | Corsair air 540 | Xbox One X | Ps4 Pro

Permalänk
Medlem

Tror det finns ett Coop mission där man ska flyga helikopter men jag kanske kommer ihåg fel, kan ha varit BF3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobzombie:

Inte vad jag kommer ihåg iaf. Men du har ju annars en test range där du kan flyga runt

Oui, test range är det man får sikta på nu - fast det är ganska tråkigt eftersom man inte har något som rör sig spontant och skjuter tillbaka.

Skrivet av hypermode:

Tror det finns ett Coop mission där man ska flyga helikopter men jag kanske kommer ihåg fel, kan ha varit BF3.

Yes, det var BF3. Massa insurgents och ett stort fält med tanks och anti-air. Ganska kul faktiskt

Permalänk
Medlem

Finns en träningsbana som heter test range. Där finns alla fordon och vapen

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredito:

Ja.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.