Stor samling fina datorkomponenter!

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabriel15:

Riktpris telefon samt färg/olåst?

Runt tusenlappen är rimligt. Silver och olåst.

Visa signatur

AMD RYZEN 9 5900X - ASUS ROG X470-F STRIX - 32GB DDR4 @ 3200MHz - ASUS RTX 3070 Ti

Permalänk
Medlem

z77 400 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoff3th3m4n:

Det står klart och tydligt i annonsen att jag tar emot förslag på köp-nu pris via pm. Tack ändå för att ni visat intresse.

Citat:
Ursprungligen inskrivet av lorgix
Jag drar mig ur eftersom 7≠10.

Citat:
Ursprungligen inskrivet av fax110
Jag hoppades alltså på budgivning. Men det slutade visst med "köp nu".
Jaha vad hände här då??
Tycker man kunde ha blivit tillfrågad om man ville bjuda över den som nu köpte det man ville ha..

Hade även jag hoppats på att kunna höja mitt bud.
Står ju så här i annonsen:

...Kommer försöka sammanfatta ledande bud minst en gång om dagen så att allt blir tydligt och bra.

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Medlem
Skrivet av sp1k3n:

Citat:
Ursprungligen inskrivet av lorgix
Jag drar mig ur eftersom 7≠10.

Citat:
Ursprungligen inskrivet av fax110
Jag hoppades alltså på budgivning. Men det slutade visst med "köp nu".
Jaha vad hände här då??
Tycker man kunde ha blivit tillfrågad om man ville bjuda över den som nu köpte det man ville ha..

Hade även jag hoppats på att kunna höja mitt bud.
Står ju så här i annonsen:

...Kommer försöka sammanfatta ledande bud minst en gång om dagen så att allt blir tydligt och bra.

Tack, jag vet vad som står i annonsen; jag har läst den.
Men nu måste jag ju fråga; vad har det där citatet med något att göra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lorgix:

Tack, jag vet vad som står i annonsen; jag har läst den.
Men nu måste jag ju fråga; vad har det där citatet med något att göra?

Det var inte riktat mot dig. Det var ett riktat till annonsören som skrev:
"Det går bra att buda eller att föreslå köp-nu pris via PM till mig. Kommer försöka sammanfatta ledande bud minst en gång om dagen så att allt blir tydligt och bra."

Hade han gjort så hade man ju haft en chans att höja sitt bud. Jag instämde m.a.o. med dig och fax110.

(Råkade göra fel när jag skulle citera hans inlägg)

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Medlem
Skrivet av sp1k3n:

Det var inte riktat mot dig. Det var ett riktat till annonsören som skrev:
"Det går bra att buda eller att föreslå köp-nu pris via PM till mig. Kommer försöka sammanfatta ledande bud minst en gång om dagen så att allt blir tydligt och bra."

Hade han gjort så hade man ju haft en chans att höja sitt bud. Jag instämde m.a.o. med dig och fax110.

(Råkade göra fel när jag skulle citera hans inlägg)

Då förstår jag. Jag tolkade det lite konstigt, tycker jag nu i efterhand.
Det är förstås upp till säljaren att acceptera "Köp nu"-pris om säljaren så önskar. Jag kan dock inte låta bli att tycka att det är lite tråkigt ibland.
En aning frustrerande när man inte får chans att bjuda över (Man kan ju tillåta åtminstone några timmar för nya bud).
Jag får skylla mig själv som va optimistisk.

Säger man att man ska uppdatera statusen på budgivning dagligen så bör man såklart göra det.
Men visst, det står "försöka" så.. ja.

Permalänk
Medlem

600:- för moderkortet

Visa signatur

Lian Li PC-V650 | Corsair CX 750W-M | Asus p8z68-V PRO | Intel i5 2500K @4.2ghz | XFX radeon 7990 | Cooler Master Nepton 140XL | Corsair Vengeance LP 2x4GB @1600mhz | Bitfenix recon

Permalänk
Medlem
Skrivet av sp1k3n:

Det var inte riktat mot dig. Det var ett riktat till annonsören som skrev:
"Det går bra att buda eller att föreslå köp-nu pris via PM till mig. Kommer försöka sammanfatta ledande bud minst en gång om dagen så att allt blir tydligt och bra."

Hade han gjort så hade man ju haft en chans att höja sitt bud. Jag instämde m.a.o. med dig och fax110.

(Råkade göra fel när jag skulle citera hans inlägg)

Skrivet av lorgix:

Då förstår jag. Jag tolkade det lite konstigt, tycker jag nu i efterhand.
Det är förstås upp till säljaren att acceptera "Köp nu"-pris om säljaren så önskar. Jag kan dock inte låta bli att tycka att det är lite tråkigt ibland.
En aning frustrerande när man inte får chans att bjuda över (Man kan ju tillåta åtminstone några timmar för nya bud).
Jag får skylla mig själv som va optimistisk.

Säger man att man ska uppdatera statusen på budgivning dagligen så bör man såklart göra det.
Men visst, det står "försöka" så.. ja.

Hej på er.

Min ambition var absolut att försöka uppdatera dagligen gällande bud och vad som är sålt osv. Tyvärr åkte jag på en släng vinterkräksjuka så det har inte varit jättelätt.

Sedan att jag valt att acceptera köp-nu bud via pm måste ju vara helt upp till mig, speciellt när jag skriver att jag kommer att ta emot såna bud. De köp-nu buden jag fått via pm har varit så pass bra att jag har bedömt att det ej är lönt att lägga dem som vanliga bud och vid nåt tillfälle behövde personen som kontaktade mig svar direkt.

Som jag har sagt innan så är jag tacksam för allas intresse dock. Det är väldigt svårt att göra alla nöjda och glada i en sån här situation.

Ha det bra!

Mvh
Kristoffer

Visa signatur

AMD RYZEN 9 5900X - ASUS ROG X470-F STRIX - 32GB DDR4 @ 3200MHz - ASUS RTX 3070 Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoff3th3m4n:

Hej på er.

Fair enough. Ha det!

Permalänk
Medlem

Finns moderkortet kvar?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lian Li PC-V650 | Corsair CX 750W-M | Asus p8z68-V PRO | Intel i5 2500K @4.2ghz | XFX radeon 7990 | Cooler Master Nepton 140XL | Corsair Vengeance LP 2x4GB @1600mhz | Bitfenix recon