Letar efter personer att köra GTA V med (Xbox One)

Permalänk
Medlem

Letar efter personer att köra GTA V med (Xbox One)

Hej, hej!

Letar efter lite sköna personer som det går att leka runt med på freeroam.

Jag har tråkigt och sitter och äter en ostmacka just nu så tveka inte att höra av er.

Gamertag: MicroTorrent

Permalänk
Keeper of the Bamse

Jag addar när jag kommer hem från jobbet (förutsatt att jag kommer ihåg). Köpte spelet inkl konsol för en dryg vecka sen och har precis klarat kampanjen och lite extrasaker vid sidan om, har aldrig spelat online alls, så ha det i åtanke

Tag: g3sg

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Nice, fick spelet igår, var inne och körde en del. grymt kul. addar när jag kommer hem

GT: MoonBoy97 (försökte lista ut väldigt gamla lunarstorn inloggningar när jag skapade kontot)

Visa signatur

http://www.tomasnilsen.se
[Stationär] 4790K ,16Gb Corsair XMS3, Samsung 850 500GB, R4, ASUS 1080 STRIX, Samsung S27A850T, EVGA G2 |[Bärbar] HP Spectre 13 [Kamera] Fuji XT-1, XT-10, [objektiv] 35 1,4, 18-55 2,8-4, 55-200, 27 1,8 [Blixtar] Nissin 622, Dörr 160x3 Mobil Nexus 5, Lumia 920, OPO 3T, iPhone5s

Permalänk

Jag är också gärna med och lirar lite!
Tag: kungplingan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Printscreen:

Jag addar när jag kommer hem från jobbet (förutsatt att jag kommer ihåg). Köpte spelet inkl konsol för en dryg vecka sen och har precis klarat kampanjen och lite extrasaker vid sidan om, har aldrig spelat online alls, så ha det i åtanke

Tag: g3sg

Skrivet av paltkoma:

Nice, fick spelet igår, var inne och körde en del. grymt kul. addar när jag kommer hem

GT: MoonBoy97 (försökte lista ut väldigt gamla lunarstorn inloggningar när jag skapade kontot)

Skrivet av Kung_plingan:

Jag är också gärna med och lirar lite!
Tag: kungplingan

Låter jättebra, jag lägger till er så fort jag kommer hem men som ni säkert märkt så hade Xbox Live och Rockstar games server problem så hoppas allt funkar utan problem idag

Permalänk
Medlem

Behöver en tredje person till heist nu om någon är intresserad!

Permalänk
Keeper of the Bamse

Jag missade igår! Jag får bättra mig

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Tjena!
Jag och några polare är inne på att lira heists och annat, men vi lyckas aldrig vara 4 online samtidigt så vi behöver några till sköna jävlar.
Lägger till dig!

Gamertag: Nisse osv..

Permalänk
Medlem

Tjena!

Vi är två stycken som lirat endel GTA V som är sugna på att köra lite heists. Men vi behöver två till som vill lira! Vore bra om vi kan köra typ Skype samtidigt för kommunikationen Hörs!

Visa signatur

Ditt nya verktyg i TV-soffan: ShowTrack

Permalänk
Medlem

Är gärna med och kör Heists.
Gamertag: Saxzor1337

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Arc Midi R2 Moderkort: ASUS Z97-A ATX CPU: i5 4690K @3,5GHz CPU-kylare: SilverStone Argon AR01 RAM: VENGEANCE LP 4x4GB GPU: Sapphire Radeon R9 290 TRI-X OC 4GB PSU: EVGA Supernova G2 750W SSD: Samsung EVO 840 250GB HDD: Seagate Desktop HDD 7200rpm 2TB Skärm: ASUS MG279Q @2560x1440

Permalänk
Medlem

jag och en polare söker folk att lira heists med. Vi har tröttnat på random folk som enbart ska leka Rambo och tramsa...så någon progress kan man glömma då. Just nu är vi på humane labs heisten..

Alltså, två "killar" 31 år som är online relativt ofta..dock främst sena kvällar då familjen kommit ur vägen
Eran ålder spelar ingen större roll så länge ni kan föra ett normalt samtal och visar en tillräcklig mognad för att ha kul ihop!

Adda oss i så fall, gamertags: R0nnberg och FreChr84

Permalänk
Medlem

Spelar folk fortfarande? Jag söker Crew för gta 5 på X1, gamertag är samma som mitt användarnamn här!

Övrigt: 24 år gammal, mogen, spelar när jag är hemma då jag veckopendlar för jobb.