Grand Theft Auto V för PC försenas

Permalänk
Medlem

fy fan vad stort, tur man införskaffat en 1tb ssd.

Visa signatur

*Define S Black *MSI X99S SLI PLUS *i7-5960X *Corsair 1000W *Ripjaws 32GB 3000MHz *GTX 980 Ti G1 Gaming *Kingston 240gb SSD *Crucial 1TB SSD *Asus ROG SWIFT *Custom vatten loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av stn1337:

Helt rätt av Rockstar. Önskar fler utvecklare inte rusade ut sina produkter.

GTA V släpptes till Xbox 360 i September 2013, dvs för snart 16 månader sedan.
GTA V till PC kan omöjligt klassas som en rusad produkt vid detta laget, varesig det hade släppts för 3 månader sedan, släppts idag, eller släpps om 2 månader. Tiden mellan konsol-release och nu är helt enkelt för lång. Det börjar nästan bli skrattretande.

Det enda viktiga nu är om Rockstar har spenderat denna tiden med att göra något vettigt (fixa alla kompabilitetsproblem, buggar, inställningar, etc) eller pillat navelludd.

Att däremot gå ut två veckor innan releasen (som även den redan var uppskjuten) och säga "förlåt, vi skjuter upp releasen ytterligare" är direkt dåligt. Dom måste ha vetat ett bra tag att dom inte kommer kunna släppa spelet i Januari 2015, men ändå väntar dom nästan fram till releasedagen att berätta.

Jag tycker att det är rätt gjort av Rockstar att skjuta upp det ytterligare om dom har upptäckt något som behöver fixas, men oavsett om dom fixar det eller inte så tycker jag inte att denna releasen är "bra gjord" någonstans.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Q6600 LEVER!!!

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Entusiast
Skrivet av anon99565:

Alltså crysis 1 ser ju BETYDLIGT bättre ut och det kom för typ 10 år sedan.. Det borde ge dig en bild av hur förlegat detta spelet är grafikmässigt.

Faktiskt 7 år och 3 månader sedan så ta inte i för mycket du
Men ja grafiken är väl kanske lite efter men å andra sidan så är "spelet" dvs grafikmotorn etc släppt sedan 2013 i och med Xbox 360/PS3-versionerna och open world-spel är väldigt svåra att få snygga om man vill att så många som möjligt skall kunna spela dem.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Avstängd
Skrivet av klotim:

Dom e ju värdelösa!
Se deras textures och AA. Detta med 4K samt maxad grafik:
Ser ju fint ut på downsample bilderna men se original bilden för att se...

MM kolla huset, se väggen? Vattenmålning. Upplösning på den texturen? 512px tippar jag på.
Se hela bilden och zooma för att se: http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/...
http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/...

Oj oj Vilken fin "skjorta" han har. Eller vad de nu är för någon sörja.
Se hela bilden och zooma för att se: http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/...
http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/...

O här, titt vilken fin AA på de där trädet. Fantastiskt.
Se hela bilden och zooma för att se: http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/...
http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/...

Inte lustigt att system speccs är så låga.

Har bara en sak att säga... Amatörer.

Haha, ja du säger det ja..tack för ett gott skratt, du påminner mig om Trevor..;)

Permalänk
Medlem

Förstår inte varför så många är gnälliga att grafiken är dålig?
Hur skulle det vara ifall dom gör bättre grafik och det hadde visats att ändast amds och nvidias värsting kort bara orka driva spelet på low då hadde många gnällt på det och hur många har råd med dom korten som spelar?

Hadde nog blivit en förlust affär för rockstar som inte får sälja så många spel som dom kan göra nu med halv bra grafik på gammal hårdvara.

Sen släpps inte spelet bara i Sverige där många spelare
Sitter med värstingdatorer.
Finns fattiga som oxå sitter och spelar spel.

Om rykterna stämmer att rockstar började utveckla spelet för 5 år sen hur in i helvetet viste dom då vad för grafikkort vi har idag? Så klart att grafiken inte blir jätte bra för allt började för 5 år sen att byggas till ett spel på 65 Gb.

Sen med förseningarna tycker jag är dåligt och jag har väntat på spelet sen det blev klart att det blev ett till i serien
Men jag vill att dom gör fördigt spelet innan jag ska köpa det.
Jag vill inte att det ska vara ett halvfärdigt spel som jag installerar på min dator så jag väntar gärna 2-6 mån till för att få en bra produkt från rockstar.

Putte_br

Visa signatur

Dator 1 [] AMD FX-8350 5.06Ghz [] CROSSHAIR V FORMULA-Z [] Ram : Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1866Mhz []CF Radeon HD7870 [] PSU : XFX Core Edition 850W 80+ Bronze [] Kylning : Beg vattenkylning med cpu Ek-Supremacy Elite AMD .::. 5GHz klubben 2014.::. - .::. OC 1GHz+ Cinebench Klubben 2014 .::.-.::. 4GHz+ Klubben 2014 .::..::. 3DMark FireStrike Klubben .::.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ozzed:

Ja jag väntar hellre. Inte en GTA IV-mardröm till tack. Jag kommer dessutom kunna spela spelet men får nog rensa lite på min SSD för att få plats

Om det nu skulle vara lika dåligt optimerat som GTA IV nu, och du tror att de skulle fixa det på två månader så får du nog tänka om..;)

Lite kul med de som blir galna för förseningen men har klagat lika högljutt på b.l.a. ACU, där sas det att det släpptes för tidigt..när ska de bli nöjda? Aldrig. De personerna går inte att ta på allvar. Troligen haft curlingföräldrar eller så..;)

Permalänk
Medlem

Säger som en annan, de får inte en krona, blir nedladdning, hoppas ni inte är så naiva och tror att de behöver mer tid för att fixa spelet efter flera år., problemet är ju att det har varit lågprioriterat, de har helt enkelt tatt det så långsamt de bara går och jobbar med annat. kommer ladda ner det illegalt i ren protest, tycker det är sjukt dålig stil av Rrockstar att göra såhär.

Permalänk
Medlem

Läste detta tidigare under dagen och vart som många andra groft besviken. Körde ut singleplayern på 360 och hade mycket roligt med det :). Men man får väl vänta till mars då istället för att vänta på den bästa versionen :/. Men ärligt talat så längtar jag tillbaka till den gamla goda tiden då många spelutvecklare & utgivare tyckte mer om att utveckla spel till pc. På den tiden så var det inga såna här problem. Spelen kändes mer ordentligt gjorda istället för hur dem är gjorda idag då man kan nästan alltid kan vänta sig nått problem. Nu för tiden så får man typ vänta på typ 4 patchar innan spelen fungerar som dem ska :/. Jag hoppas att det kommer bli nån ändring på detta beteende, om det ens kommer att hända.

Visa signatur

Chassi : Corsair iCUE 465X RGB Processor : Intel Core i9-11900F Stock Moderkort : ASUS ROG Strix B560-F GAMING WIFI Cpu Kylare : CM ML240L V2 ARGB Ram : Kingston FURY Beast RGB DDR4 16GB 3200 MHz Gpu : Gigabyte GeForce RTX3080 GAMING OC LHR SSD : Kingston A2000 1TB NVMe M.2 Nätagg Corsair RM750x, 750W Consoller: PS4

Permalänk
Musikälskare

Positivt, hoppas dom förlänger de mer än så

Vill inte ha ett trasigt spel, gör de rätt

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Maxat GTA V och Oculus Rift, wow.

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av klotim:

Dom e ju värdelösa!
Se deras textures och AA. Detta med 4K samt maxad grafik:
Ser ju fint ut på downsample bilderna men se original bilden för att se...

MM kolla huset, se väggen? Vattenmålning. Upplösning på den texturen? 512px tippar jag på.
Se hela bilden och zooma för att se: http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/...
http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/...

Oj oj Vilken fin "skjorta" han har. Eller vad de nu är för någon sörja.
Se hela bilden och zooma för att se: http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/...
http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/...

O här, titt vilken fin AA på de där trädet. Fantastiskt.
Se hela bilden och zooma för att se: http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/...
http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/...

Inte lustigt att system speccs är så låga.

Har bara en sak att säga... Amatörer.

Hoppas du är medveten om att detta är ett openworld spel som från början är menat som 3dje person, då är liksom inte 2048x2048 texturer möjligt.
Ta ett spel som CoD tex... dom lär inte gå upp över 512 på sina props och då är deras kartor mindre än min lägenhet.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Razeezor:

Men ärligt talat så längtar jag tillbaka till den gamla goda tiden då många spelutvecklare & utgivare tyckte mer om att utveckla spel till pc. På den tiden så var det inga såna här problem. Spelen kändes mer ordentligt gjorda istället för hur dem är gjorda idag då man kan nästan alltid kan vänta sig nått problem. Nu för tiden så får man typ vänta på typ 4 patchar innan spelen fungerar som dem ska :/. Jag hoppas att det kommer bli nån ändring på detta beteende, om det ens kommer att hända.

Kan det möjligtvis hänga ihop det minsta med att "på den gamla goda tiden" så var spelen mycket mindre komplexa? Jag var själv med då och du kan väl knappast jämföra GTA 2 med GTA V, i såna fall blir det bara absurt. Visst vill du vara helt buggsäkrad (vilket du absolut inte är ens då kan jag lova dig, gamebreaking buggar fanns väl i vart och vartannat spel om jag tänker tillbaks) så kan vi väl allihopa gå tillbaks till 1999 då.

Permalänk
Medlem

Bra bra, slipper jag stressa med uppgraderingen av PC:n

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem

Är det inte meningen att spel ska vara spelbara (felfria) vid det datumet de sätter för release? Varför anser folk att det är ok för ett spel att bli försenat pga att det ska bli spelbart? Har spelbranschen blivit så trasig? Jag tycker att det är lika illa med båda alternativen. Ett spel ska vara klart & felfritt till det datumet de bestämmer. Blir det försenat så är det dåligt, kommer det i tid och är trasigt då är det lika illa. En försening betyder att det var trasigt vid release, de ska inte ha några + poäng för det.

Visa signatur

OS: Windows 10 | GPU: MSI GeForce GTX 980 Ti (6GB) | MOBO: ASUS X99-A | CPU: i7-5820K | SSD: Samsung 830 256GB | PSU: HX750i 750W Platinum | RAM: Vengeance LPX 32GB DDR4 2133Mhz |

HMD: Oculus Rift (CV1) | Mobiltelefon: Huawei P20 Lite (Android)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maysay:

Är det inte meningen att spel ska vara spelbara (felfria) vid det datumet de sätter för release? Varför anser folk att det är ok för ett spel att bli försenat pga att det ska bli spelbart? Har spelbranschen blivit så trasig? Jag tycker att det är lika illa med båda alternativen. Ett spel ska vara klart & felfritt till det datumet de bestämmer. Blir det försenat så är det dåligt, kommer det i tid och är trasigt då är det lika illa. En försening betyder att det var trasigt vid release, de ska inte ha några + poäng för det.

I synnerhet inte ett spel vars lanseringsdatum redan har blivit uppskjutet ett antal gånger.

Och jo, spelbranschen har tyvärr blivit så trasig.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Ju mer väntan desto mer roligare blir det när spelet väl kommer.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X | 64GB RAM | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vangen:

Ju mer väntan desto mer roligare blir det när spelet väl kommer.

Duke Nukem Forever ringde precis, han ville prata med dig.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Maysay:

Ett spel ska vara klart & felfritt till det datumet de bestämmer. Blir det försenat så är det dåligt, kommer det i tid och är trasigt då är det lika illa.

Hade inte kommit speciellt många av de som anses som de bästa någonsin om vi tar bort de spelen som inte borde kommit alls om du fick bestämma. Visst vore det väl härligt om alla spel kom på bestämt datum och inte behövde patchas. Troligen skulle det inte vara några spel som ligger i framkant men kanske så du vill ha det?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Minsc S2:

Duke Nukem Forever ringde precis, han ville prata med dig.

Det var gammalt, finns skämt som har åldrats sämre eller bättre, dnf gavs ut 2011..glöm det nu herregud..

Permalänk
Medlem

Visst ett spel behöver inte ha fin grafik för att vara bra, men GTA V ser ut som det skulle vara 4 år gammalt på vissa av bilderna. Just cause 2 är också ett openworld spel och det hade rätt bra grafik när det släpptes.
Man får nästan huvudvärk av GTA V bilderna när det är så olika upplösningar på texturerna.
Lägg sen till alla buggar, prestanda problem och förseningar som har varit på de flesta konsolportar de senaste åren.

Permalänk
Medlem

4 ord: riktigt riktigt jävla pinsamt.

Jag kommer inte hinna spela spelet "på riktigt" för ens GTA 6 kommer ut förfan.. (GTA ska spelas på PC enligt mig, betydligt roligast då

Permalänk
Skrivet av Vangen:

Ju mer väntan desto mer roligare blir det när spelet väl kommer.

Eller så blir det överhypat och är totalt skräp vid release.. Har hänt x antal gånger och jag får exakt den känslan av gta v efter att ha väntat på det i vad känns som evigheter.
Mvh en som vågar vägra xbox/ps

Visa signatur

corsair hx 750w 80+ gold | FX 8320 octacore 4,5ghz |custom loop vattenkylning för processorn| 970a-g43 msi | Radeon HD powercolor 7970| 1x360gb lacie 7200rpm| OCZ agility 2 40gb | nzxt phantom vit | 8GB ballistix sport vlp 1866mhz |
planering: vattenblock för grafikkort

Permalänk
Skrivet av Ordningsvakt:

Eller så blir det överhypat och är totalt skräp vid release.. Har hänt x antal gånger och jag får exakt den känslan av gta v efter att ha väntat på det i vad känns som evigheter.
Mvh en som vågar vägra xbox/ps

Du behöver inte oroa dig för överhypat skräp. Har spelat det på PS3, PS4 och inväntar PC-releasen.

Visa signatur

EVGA GeForce GTX 970 - Intel Core i5 4670K 3.8 Ghz - Corsair Vengeance 8 GB DDR3 RAM - Samsung SSD 840 EVO 370 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av klotim:

Dom e ju värdelösa!
Se deras textures och AA. Detta med 4K samt maxad grafik:
Ser ju fint ut på downsample bilderna men se original bilden för att se...

MM kolla huset, se väggen? Vattenmålning. Upplösning på den texturen? 512px tippar jag på.
Se hela bilden och zooma för att se: http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/...

De jag tänkte på denna bild var inte bara texturen, utan ex hur taket har renderats. Takpannorna ser inte ens i närheten utav att vara verkliga.
Taknoken... har huset varit utsatt för arga snickaren, då den har en buffel mitt på taket?

Skrivet av klotim:

Oj oj Vilken fin "skjorta" han har. Eller vad de nu är för någon sörja.
Se hela bilden och zooma för att se: http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/...

Du menar han som står med en eldkastare mot bilen, eller kan elden verkligen rikta sig så från en bil?
Dom har tydligen slut på väggar att måla på då det är graffiti på grusvägen???
Eller den amerikanska flaggan som har en klart suddig "tråd" som ankrar den i nedre vänstra hörnet.
Eller den mystiska skuggan som ligger på flaggan :/
Och husvagnen med mögel på taket, detta mögel kan inte ses nån annanstans, ex skjulet, gamla motorn den feldimensionerade bildörren.
"Sunset hores" har snyggt urklipp av texturen på övre vänstra hörnet (Välkommen 2006)

Skrivet av klotim:

O här, titt vilken fin AA på de där trädet. Fantastiskt.
Se hela bilden och zooma för att se: http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/...
Inte lustigt att system speccs är så låga.
Har bara en sak att säga... Amatörer.

Vattnet är "platt"
Ingen skugga från bryggan.
Omgivningen är förhållandevis ljus, ändå är trädet nästintill helt mörklagt på baksidan.
Skylten som har samma "baksida" är fullt läsbar från långt avstånd.
Bilens lyktor ger reflektion mot bild, ändå syns inget ljus framför bilen och suddar bort sin egna skugga.
Flertal träd/buskar saknar skuggor
Finns inget svepande ljus runt något objekt.

Och ja texturen på alla bilderna var riktigt kassa och än värre om detta ska föreställa 4k

Gick även igenom dom andra bilderna som nyheten tipsar... bländar alla ljus?
Bilen som står nästan under en gatlykta, endast reflektion från gatlyktan syns på asfalten.
Yikes, texturen på bilen närmast... blir riktigt ful överlappning där osv.

Dimman som ligger i city men inte i ytterkant av stad där den annars förekommer att ligga som vanligast då värme stiger.
Snygg fisheye effekt förresten på den bilden, första anblick så va ja lätt yr innan jag insåg varför allt såg fel proportionerligt ut.
Och varför skapas en ljus effekt som ser ut att blända på sidan om? Och återigen skuggor?!

Jag tvivlar inte att GTA V kan ha bra utmaning, historia osv, men grafik ska dom inte ens försöka att skryta om

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

Faktiskt så man hoppas att både release och försäljning floppar sönder och samman.
Det går fan inte att skylla på optimering längre, då ps3 X-360 och även ps4 X-one står klara sedan länge.
Ett gäng glada amatörer är snarare anledningen till detta, bara att inse.
Förvånar mig inte heller om dom drar in skiten till PC helt och hållet, och hoppas på att folk istället som paralyserade, köper till X-one och ps4.
/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk

Herregud , igen ... Att det ska ta ca ett och ett halvt år extra att släppa spelet till pc och sen kommer man säkert få betala fullpris för ett gammalt spel . Det känns ju sådär 😂

Permalänk
Medlem

Kommer nog inte bli något grafiskt mästerverk på PC men GTA V är ändå ett riktigt jävla kul spel, kört det på PS4 de senaste veckorna och är nog bland det bästa jag kört på länge.

Permalänk
Medlem

Förstår inte hur man inte kan klaga på detta.
Dom har satt ett datum när dom ska leverera spelet och ändrar sig bara två veckor innan. Om man inte förstår hur det frustrerar många så har man missat mycket och är en, i mitt tycke, dålig konsument som går med på sånt.
Man vill ändå att företag ska vara lite seriösa och hålla vad dom säger. Skulle man göra så på mitt jobb blir det dyrt och inga kunder kvar i slutändan.
Vet man inte om man kan hålla datumet så sätter man det inte. Då är det bättre att ta i för mycket och släppa tidigare.
Men inom spelvärlden går konsumenter med på för mycket. Även "early access" utnyttjas friskt av företag.

Visa signatur

▐ AMD Ryzen 5 5600X @4,725GHz 1,285V▐ PNY GeForce RTX 3070 8GB XLR8 @2,12GHz▐
▐ MSI MPG B550 Gaming Plus▐ Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB (2x16GB) @3800MT/s▐
▐ Transcend 128GB SSD▐ Intel SSD 660p 1TB▐ 2,5" SSD 1,5TB▐ Fractal Design Integra M 650W▐

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

7870 eller 660 rekommenderat, är det för maxat i 1080p? det är väl knappt att dom korten räcker för GTA4.
Är lite skeptiskt till min req om man vill ha annat än en slideshow.

Min = spelet går att starta och om man inte är kräsen spela på lägsta settings med framerates "för den bästa filmiska känslan".
Recommended = medium settings och 45-60 FPS i standardupplösning dvs 1080p. (Min egen tolkning och uppfattning av hur man sätter hårdvarukrav )

Visa signatur

Chassi: Silverstone Fortress FT05B PSU: Corsair RM650i MoBo: ROG Strix X570-F CPU: AMD Ryzen 3600X Mem: 32GB G.Skill Trident Z Neo GPU: EVGA GTX970 SSC Cooling: Corsair H115i SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD & MX100 512GB