Permalänk

Renovering/uppfräschning av mitt GameBoy

Letade fram mitt gamla gameboy och bytte skal på det samt fixade till lite döda pixlar
blev rätt nöjd med resultatet

Renovering/uppfräschning av mitt GameBoy

Visa signatur

~~~~~~~~Man kan aldrig äga för många raspberrys~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Permalänk
Medlem

Detta va tider, 94 fick jag mitt först med 4 spel, minns dock bara Super Mario och något bil spel. Letandet efter en ljuskälla för att kunna spela, min nacke gråter lite när jag ser ett Game Boy. Schysst galleri! (=

Edit: Och Tetris!!!

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem

Lite mer beskrivande text hade inte vart fel..

Vad är de för nått på bild 5?
Och bilden med den svarta "listen" vad är de för nått?

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk

Ja det är riktig nostalgi =D fanns en massa spel men minns att de kostade runt 500 kr per spel så det blev inte av att man köpte nytt så ofta . hehe ja verkligen en lampa med starkt ljus var ju ett måste =P

Visa signatur

~~~~~~~~Man kan aldrig äga för många raspberrys~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Permalänk

tanken var att jag skulle ha mer beskrivning till bilderna men orkade inte just vid tillfället jag la upp dom. bild fem är ett "batterypack" om man inte har några batterier i därbak. den svarta listen sitter nedanför skärmen ligger mot framskalet sedan . var tvungen att ta bort den när jag skulle värma för att "få igång" de döda pixlarna på skärmen.

Visa signatur

~~~~~~~~Man kan aldrig äga för många raspberrys~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~