Vårstäda i SweClockers marknad

Permalänk
Melding Plague

Vårstäda i SweClockers marknad

Passa på att städa ur gömmorna och göra plats för en och annan uppgradering. Det är gratis annonsering i SweClockers marknadsavdelning hela veckan ut.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Älska koden

Visa signatur

The game | Fraktfritt Inet

Ebolaexpressen är under uppbyggnad, sleeve och 240 rad i ett Silverstone SG05B

Permalänk

Lider med de som just betalat för sin annons nu när det kommer typ 500 annonser högre upp i listan.

Annars är det skojigt med mer liv på marknaden

Visa signatur

Microalus ı Phenom II 1090T ı GTX 680 ı 970M Pro ı Corsair HX750 ı Corsair XMS3 8GB ı TX3 Evo ı Toshiba HDD

Permalänk
Medlem

Tack SC

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem

Betalade för mina annons för 2 dagar sen, Thanks Obama

Visa signatur

Que sera, sera

Permalänk
Discokungen
Skrivet av GenKaan:

Betalade för mina annons för 2 dagar sen, Thanks Obama

Alla vet att 15kr är skillnaden mellan rik och fattig!

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Tack!

Visa signatur

Intel I5 2500K - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Corsair 16GB DDR3 - Asus 280x 3GB

Permalänk
Medlem

alltid gnäll från folk som precis betalat, alltid lika kul att läsa det.

TACK SWEC FÖR GRATIS ANNONSERING!

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flamso:

Alla vet att 15kr är skillnaden mellan rik och fattig!

Skrivet av Marticus:

alltid gnäll från folk som precis betalat, alltid lika kul att läsa det.

TACK SWEC FÖR GRATIS ANNONSERING!

Tror inte det handlar så mycket om pengarna som att annonsen drunknar i andra annonser.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Trevligt SweClockers! Dags att gräva fram lite prylar kanske.

Permalänk
Discokungen
Skrivet av Json_81:

Tror inte det handlar så mycket om pengarna som att annonsen drunknar i andra annonser.

Jag tycker det är trevligt! Trots att jag betalade för en annons i torsdags! Det är en fin marknad som behöver lite högre omsättning!

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Tror inte det handlar så mycket om pengarna som att annonsen drunknar i andra annonser.

Exakt, hade ändå betalat men efter att stormen av gratis annonser är över

Visa signatur

Que sera, sera

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Json_81:

Tror inte det handlar så mycket om pengarna som att annonsen drunknar i andra annonser.

Då är det väl bara att göra en ny annons nu när det är gratis?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Då är det väl bara att göra en ny annons nu när det är gratis?

dubbletter menar du? tror nog det är emot reglerna.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Hoppas att jag kan snappa upp ännu ett 7970 i Stockholmstrakten då! Gratis annonsering = extremt många annonser :>

Visa signatur

öh öh har den äran!

Permalänk
Medlem

Tror jag kommenterar varenda gång. Kan ni inte sätta upp en ny modell för annonseringen? I vanliga fall pratar vi kanske 10 annonser per dag i runda slängar. Se hur det ser ut när det är gratis, exploderar med ett par hundratal annonser, vore bättre för alla om ni provade sänka priset till säg en femma(?). Misstänker att ni ändå tjänar mer på fler billiga annonser än få dyra.

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Discokungen
Skrivet av simonw:

Tror jag kommenterar varenda gång. Kan ni inte sätta upp en ny modell för annonseringen? I vanliga fall pratar vi kanske 10 annonser per dag i runda slängar. Se hur det ser ut när det är gratis, exploderar med ett par hundratal annonser, vore bättre för alla om ni provade sänka priset till säg en femma(?). Misstänker att ni ändå tjänar mer på fler billiga annonser än få dyra.

Jag tror inte riktigt att 10kr istället för 15kr skulle göra det mer attraktivt att annonsera här. Jag tycker det är ganska bra att man måste betala en liten summa. Det sållar bort rätt mycket folk som måste låna mammas kort och dylikt.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem
Skrivet av simonw:

Tror jag kommenterar varenda gång. Kan ni inte sätta upp en ny modell för annonseringen? I vanliga fall pratar vi kanske 10 annonser per dag i runda slängar. Se hur det ser ut när det är gratis, exploderar med ett par hundratal annonser, vore bättre för alla om ni provade sänka priset till säg en femma(?). Misstänker att ni ändå tjänar mer på fler billiga annonser än få dyra.

Priset är nog inte problemet riktigt, mer att folk inte har orken bara. Är det gratis så går det fort och enkelt att göra en annons. Tror många också samlar ihop lite grejer att sälja innan de verkligen tänker på att göra en annons.

Visa signatur

Alltid lättare om du citera.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av morxy49:

dubbletter menar du? tror nog det är emot reglerna.

Man kan ta bort den gamla och lägga in en ny, menar jag.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Jag brukar finna Sweclockers koder och dess relationer roliga, men den här gången var jag tvungen att googla

Valar morghulis är tionde och sista episoden i andra säsongen i Game of Thrones.

På språket High Valkyrian betyder det "alla män måste dö".

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av biorrith:

Jag brukar finna Sweclockers koder och dess relationer roliga, men den här gången var jag tvungen att googla

Valar morghulis är tionde och sista episoden i andra säsongen i Game of Thrones.

På språket High Valkyrian betyder det "alla män måste dö".

... och temat för den nya säsongen som börjar snart!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flamso:

Jag tror inte riktigt att 10kr istället för 15kr skulle göra det mer attraktivt att annonsera här. Jag tycker det är ganska bra att man måste betala en liten summa. Det sållar bort rätt mycket folk som måste låna mammas kort och dylikt.

Skrivet av JohanFalk:

Priset är nog inte problemet riktigt, mer att folk inte har orken bara. Är det gratis så går det fort och enkelt att göra en annons. Tror många också samlar ihop lite grejer att sälja innan de verkligen tänker på att göra en annons.

Helt sant, men samtidigt blir det väldigt dyrt om man har fler grejer att sälja. Visst fungerar det att lägga en "vårstädningsannons" men det ger helt klart mindre träffar än att lägga CPU under CPU, GPU under GPU, skärm under bildskärmar osv. Då pratar vi ju typ 100kr för ett gäng annonser

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk

Nice kod = game of thrones

Permalänk
Avstängd

Jahapp. Då försvinner min annons jag köpte i måndags i massan.
Får nog ta bort och köpa en ny efter den här veckan

Permalänk
Medlem
Skrivet av mungo_skata:

Jahapp. Då försvinner min annons jag köpte i måndags i massan.
Får nog ta bort och köpa en ny efter den här veckan

Dina grejer hann försvinna ändå innan detta kom..

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Creative Soundblaster AE-5 gaming | Philips Fidelio x2 + boom mic | Qpad CT large | Corsair Ironclaw RGB | Corsair strafe RGB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av nino:

Dina grejer hann försvinna ändå innan detta kom..

Vilken tur att du har koll på mina annonser. Vad är det för grejer du pratar om?

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av mungo_skata:

Vilken tur att du har koll på mina annonser. Vad är det för grejer du pratar om?

Du har ju ingen annons uppe längre. Varför skulle du annars ha raderat den?

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tunnelsork:

Du har ju ingen annons uppe längre. Varför skulle du annars ha raderat den?

För att jag tog bort den. Har ingen nytta av en annons som inte syns. Det blir billigare att handla av ett företag då..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av korv18:

För att jag tog bort den. Har ingen nytta av en annons som inte syns. Det blir billigare att handla av ett företag då..

Lite väl cynisk syn på det hela? Onödigt att ta bort annonsen - om inte annat kan du ju lägga upp en ny varje dag så får du den på första sidan... Men tror du på allvar att alla som kollar i marknaden bara kollar första sidan? Jag personligen väljer antingen kategori eller söker på en sak jag vill köpa...

Permalänk
Medlem

Fan, jag som var helt bombis på att det var gratis från början Tjii fick jag!

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |