Permalänk

Snyggt och luftigt chassi?

Mitt chassi är typ så gammalt att det är svart och vitt. Jag ska köpa ett nytt, men vet inte vilket. kollade på Corsair Obsidian 750D men tyckte inte det var så himla snyggt. Ge gärna några bra tips. Jag har 2 grafikkort så vill ha lite "space" i chassit. Jag vill också ha plats för vattenkylning.

Tack på förhand

Visa signatur

-TheFastLife

Ordpoliser hänvisar jag till ett lexikon inte mina inlägg!

Permalänk
Medlem

NZXTs Phantom serie, valfri färg och storlek tex 530

Permalänk
Medlem

har du kollat på corsair carbide 540 air ? mycket rymligt chassi eftersom att inte nätagget sitter på samma sida som moderkort , grafikkort.

Permalänk
Medlem

Fractal Design Arc R2? Om du tycker det är snyggt eller tråkigt vet jag inte men jag gillar det starkt.

Visa signatur

Case: Lian Li PC-V354B | GPU: Sapphire R9 290 Tri-X | MB: ASUS Z97M-PLUS | CPU: Intel 4970k @ 4,0GHz | Cooler: Noctua NH-C12P | RAM: 24GB cl10 1600MHz | PSU: Cooler Master V550S | Storage: Samsung SSD 830-Series 128GB | 13TB WD RED

Peripherals: Creative Tactic3D Alpha | Filco Majestouch-2 | Logitech G400 | Dell UltraSharp U2312HM

Permalänk

Då tipsar jag om Arc R4 vit.
Tycker det är grymt stiligt!

Enligt mig en fröjd att bygga i.
Mycket utrymme och bra luftflöde och bra med fläktfilter

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Skrivet av brexton:

har du kollat på corsair carbide 540 air ? mycket rymligt chassi eftersom att inte nätagget sitter på samma sida som moderkort , grafikkort.

+1

Visa signatur

To See That Which Is Not There,
Gaze Upon What Is

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cruentusa:

Fractal Design Arc R2? Om du tycker det är snyggt eller tråkigt vet jag inte men jag gillar det starkt.
http://static.techspot.com/images/products/cases/org/12514443...

Har detta chassit. Detta chassi är underbart. Kärlek.

Permalänk
Avstängd

Om du inte tycker 750D är snyggt och har 1337 i ditt namn varför inte kolla på Cooler Master HAF's serie? "Snyggt" och luftigt.

Permalänk

Caselab M8.
Jag har ett men utnyttjar inte det till fullo, tyvärr.
Underbart chassi

Visa signatur

En gång hade jag ERGO nu har jag datorer.

Permalänk

Gör en lista på chassin som du tycker är snygga så kan vi säga vilka som är luftiga. http://www.inet.se/kategori/415/staende-atx

Visa signatur

Livet är som ett avloppsrör, långt och fullt med skit.

Citera om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Mmmmmh.. ett Silverstone Fortress 2

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Skrivet av Mars SSX:

Om du inte tycker 750D är snyggt och har 1337 i ditt namn varför inte kolla på Cooler Master HAF's serie? "Snyggt" och luftigt.

Du är inte ensam med att tycka mitt namn är fullt! jag gör ett nytt konto med detsamma!

Det är så att mina polare vet att jag heter det på andra sidor/spel så...

Visa signatur

-TheFastLife

Ordpoliser hänvisar jag till ett lexikon inte mina inlägg!