Permalänk
Medlem

Hej Rasmus!

Tänkte köpa denna GPU:n till min HTPC;
http://cdon.se/hemelektronik/gigabyte_geforce_gt_640_1gb_ddr5...

Men är osäker på om det medföljer en low-profile bracket (plåt) utan VGA? Har kollat på er hemsida, andra tillverkare och läst reviews men ingen nämner detta!

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Hej hej. Varför har ni låst spänningen på dem senaste 7950 korten? 1.25 v är dem låsta på. Vet du om det på något sätt går och låsa upp så man kan sänka spänningen? Dem äldre 7950 korten som hade 6+6 ström försörjning gick det och byta bios på så dem blev upplåsta.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Skrivet av Electrix:

Hej Rasmus!

Tänkte köpa denna GPU:n till min HTPC;
http://cdon.se/hemelektronik/gigabyte_geforce_gt_640_1gb_ddr5...

Men är osäker på om det medföljer en low-profile bracket (plåt) utan VGA? Har kollat på er hemsida, andra tillverkare och läst reviews men ingen nämner detta!

http://www.copystars.com/scart/public/database/repository/ima...

Hej "Electrix",

båda "low-profile" plåtarna följer med alla GIGABYTE "low-profile" grafikkort.
(Den till höger är HDMI+DVI och den till vänster är D-SUB (VGA))

Här är en lista över våra "low-profile" grafikkort.

Nvidia

  • GV-N640D5-1GL

  • GV-N630D3-2GL

  • GV-N620D3-1GL

  • GV-N610D3-2GI

  • GV-N610D3-1GI

  • GV-N610SL-1G

  • GV-N210D3-1GI

  • GV-N210SL-1GI

AMD

  • GV-R645OC-1GI

  • GV-R645SL-1GI

  • GV-R645-1GI

  • GV-R645D3-512I

  • GV-R545D3-1GI

  • GV-R545SL-1GI

  • GV-R545-1GI

  • GV-R545OC-512I

Visa signatur

GIGABYTE Customer Care Representative Sweden
Frågor kring GIGABYTE-produkter?
Kika i den officiella GIGABYTE-tråden här på SweC.
Gilla GIGABYTE på facebook

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gigabyte_Ted:

Hej "Electrix",

båda "low-profile" plåtarna följer med alla GIGABYTE "low-profile" grafikkort.
(Den till höger är HDMI+DVI och den till vänster är D-SUB (VGA))

Perfekt, blir ett köp då. Tackar!

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Måste hälsa till Ted att jag vill tacka honom för nytt moderkort och RMA rapport med bilder. Böjd pins på SYS_FAN1 såg jag inte

Tack så mycket!

Permalänk
Skrivet av ortzon:

Måste hälsa till Ted att jag vill tacka honom för nytt moderkort och RMA rapport med bilder. Böjd pins på SYS_FAN1 såg jag inte

Tack så mycket!

Skönt att det löste sig och att du är nöjd,
tar alltid bilder när jag gör RMA och ser saker som tex, böjda pinnar

Visa signatur

GIGABYTE Customer Care Representative Sweden
Frågor kring GIGABYTE-produkter?
Kika i den officiella GIGABYTE-tråden här på SweC.
Gilla GIGABYTE på facebook

Permalänk
Medlem

Varför vill ni inte svara på min fråga om hd 7950 ? Ni har svarat på alla andra

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Skrivet av Nzt:

Varför vill ni inte svara på min fråga om hd 7950 ? Ni har svarat på alla andra

Skickades från m.sweclockers.com

Hej "nzt"

jag har skickat frågan vidare till VGA teamet i Taiwan.
Inväntar svar och återkommer med information snarast möjligast.
Borde har gett dig denna informationen tidigare, ber om ursäkt för det.

Visa signatur

GIGABYTE Customer Care Representative Sweden
Frågor kring GIGABYTE-produkter?
Kika i den officiella GIGABYTE-tråden här på SweC.
Gilla GIGABYTE på facebook

Permalänk
Skrivet av Nzt:

Hej hej. Varför har ni låst spänningen på dem senaste 7950 korten? 1.25 v är dem låsta på. Vet du om det på något sätt går och låsa upp så man kan sänka spänningen? Dem äldre 7950 korten som hade 6+6 ström försörjning gick det och byta bios på så dem blev upplåsta.

Skickades från m.sweclockers.com

Hej nzt,

ursäkta dröjsmålet, men som sagt så skickade jag frågan till VGA teamet och de verkar ha haft massor att göra.

Vi har inte låst GPU spänningen utan vi behöver officiell AMD API för att tillåta kontroll av spänningen,
men AMD har inte släppt ny API som stödjer det.
GPU spänningen styrs av GPU'n och varje GPU har olika spänningsinställningar.

Har du problem med ditt kort så beskriv ditt problem så hjälper vi dig.

Ha en underbar dag!

Visa signatur

GIGABYTE Customer Care Representative Sweden
Frågor kring GIGABYTE-produkter?
Kika i den officiella GIGABYTE-tråden här på SweC.
Gilla GIGABYTE på facebook

Permalänk
Medlem

Jag köpte en GA-Z87X-OC tillsammans med bl.a en 4670K som jag monterade igår. Bygget går bra som vanligt men när jag startar datorn så börjar den stänga av sig efter 5-10 sek för att sedan automatiskt slås på och repetera samma sak om och om igen. Jag tog ut en minnessticka och då fungerar det så från början trodde jag att mitt minne var trasigt, jag provade med mina gamla minnen och där uppstod samma problem vid användning av två stickor. Det visade sig vara hela Channel B som inte fungerade, så fort det fanns minst 1 minne i en av Channel B's slots så startade datorn bara om sig hela tiden.

Lite googlande sa att det kan vara en böjd CPU-pin på moderkortet och mycket riktigt, mitt bland alla pins ligger en pin nedböjd mot en annan så det blev kortslutning. Jag lyckades böja upp denna försiktigt med en nål så nu fungerar allting perfekt men jag har lite frågor:

Kan det verkligen vara jag som böjt pinnen? Enligt mig så borde det vara en av pinnarna runt kanten som böjts om jag gjort något fel, och inte en pinne som är omringad av 10+ pinnar åt alla håll. Kan inte komma på hur jag rent fysikt skulle göra för böja den pinnen av att bara sätta dit processorn.

Bör jag RMA:a kortet? Kan jag ens RMA:a det? Det känns ju rätt osannolikt att pinnen skulle bli böjd igen nu när processorn sitter där, men det känns ändå lite olustigt att ha ett sådant fel innan jag ens börjat använda min datorupggradering.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gigabyte_Ted:

Hej nzt,

ursäkta dröjsmålet, men som sagt så skickade jag frågan till VGA teamet och de verkar ha haft massor att göra.

Vi har inte låst GPU spänningen utan vi behöver officiell AMD API för att tillåta kontroll av spänningen,
men AMD har inte släppt ny API som stödjer det.
GPU spänningen styrs av GPU'n och varje GPU har olika spänningsinställningar.

Har du problem med ditt kort så beskriv ditt problem så hjälper vi dig.

Ha en underbar dag!

Okej. Vet tyvärr inte vad API är. Hur som helst. Alla era 7950 wf3 kort som säljs nya nu körs i 1.25v

Har inga problem längre. Mina kort gick lite varmt när jag minade med dem. Inte så speciellt varma men lite för varma för min smak. Har nu lyckats byta till ett annat bios som heter F43 och nu körs korten i 1.090v. kan fortfarande ha exakt likadana clocks på korten som innan fast korten är runt 5-7 grader svalare.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Medlem

API=(förenklat)Grundläggande programvaran/kod från chip tillverkaren för i detta fall gpu chipet och eventuella andra chip som kan styras med mjukvara.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Application_Programming_Interfac...

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem
Skrivet av grizzly666:

API=(förenklat)Grundläggande programvaran/kod från chip tillverkaren för i detta fall gpu chipet och eventuella andra chip som kan styras med mjukvara.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Application_Programming_Interfac...

Var alldeles för trött för att söka på google när jag skrev inlägget. Men tack iaf.
Nu förstår jag lite mera om just API

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Skrivet av Ascor:

Jag köpte en GA-Z87X-OC tillsammans med bl.a en 4670K som jag monterade igår. Bygget går bra som vanligt men när jag startar datorn så börjar den stänga av sig efter 5-10 sek för att sedan automatiskt slås på och repetera samma sak om och om igen. Jag tog ut en minnessticka och då fungerar det så från början trodde jag att mitt minne var trasigt, jag provade med mina gamla minnen och där uppstod samma problem vid användning av två stickor. Det visade sig vara hela Channel B som inte fungerade, så fort det fanns minst 1 minne i en av Channel B's slots så startade datorn bara om sig hela tiden.

Lite googlande sa att det kan vara en böjd CPU-pin på moderkortet och mycket riktigt, mitt bland alla pins ligger en pin nedböjd mot en annan så det blev kortslutning. Jag lyckades böja upp denna försiktigt med en nål så nu fungerar allting perfekt men jag har lite frågor:

Kan det verkligen vara jag som böjt pinnen? Enligt mig så borde det vara en av pinnarna runt kanten som böjts om jag gjort något fel, och inte en pinne som är omringad av 10+ pinnar åt alla håll. Kan inte komma på hur jag rent fysikt skulle göra för böja den pinnen av att bara sätta dit processorn.

Bör jag RMA:a kortet? Kan jag ens RMA:a det? Det känns ju rätt osannolikt att pinnen skulle bli böjd igen nu när processorn sitter där, men det känns ändå lite olustigt att ha ett sådant fel innan jag ens börjat använda min datorupggradering.

Hej Ascor,

hamnar datorn i en reboot loop på det viset är det väldigt ofta böjda pins och böjda pins kan orsaka alla sorters fel man inte ens skulle kunna tänka sig.
Nu har du lyckat bocka upp den och datorn fungerar så om du inte känner att du verkligen inte vill ha det så kan du skicka in den på RMA men eftersom datorn fungerar finns det inte mycket jag kan göra för dig. Är det pinnar som är väldigt bockade måste socketen lagas men är det bara lite lite böjt och allting fungerar gör det ingenting åt det.

Jag säger aldrig att det är handhavande fel för det finns alltid ett undantag till varje regel, men varje kort som lämnar fabriken är mätt, vägt, avläst och testat så att ett kort eller en låda lämnar fabriken med fel eller utan tex en I/O plåt ska inte kunna hända, men det finns alltid undantag. Jag ser en hel del bockade pinnar och ibland säger kunden att de gjort det, ibland att dom inte rört kortet men i slutändan är pinnarna bockade och då får vi försöka hjälpa er för att få det att fungera igen.

Kör du vidare med maskinen som den är, märker du att den strular och misstänker att det är den bockade pinnen som spökar så kan du kontakta oss så tar vi itu med problemet då, eftersom allting fungerar i dagsläget så finns det ingen anledning till att du ska vara utan ditt kort ett par dagar.

Skrivet av grizzly666:

API=(förenklat)Grundläggande programvaran/kod från chip tillverkaren för i detta fall gpu chipet och eventuella andra chip som kan styras med mjukvara.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Application_Programming_Interfac...

Tack grizzly666, alltid härligt att se när ni hjäper varandra om vi är lite långsamma med att svara

Skrivet av nzt:

Var alldeles för trött för att söka på google när jag skrev inlägget. Men tack iaf.
Nu förstår jag lite mera om just API

nzt, hoppas du fick svar på dina frågor. Jag ser att det verkar ha löst sig

Visa signatur

GIGABYTE Customer Care Representative Sweden
Frågor kring GIGABYTE-produkter?
Kika i den officiella GIGABYTE-tråden här på SweC.
Gilla GIGABYTE på facebook

Permalänk
Medlem

Hejsan! Jag har ett Nvidia 560Ti med er windforcekylare på. Dock har lagren börjat ge sig i en av fläktarna på det, vilket leder till missljud. Finns det möjlighet att köpa en lös fläkt från er att byta med?

Visa signatur

Desktop: | Win10 | InWin 303 | ASUS TUF X570 | AMD Ryzen 5 3600 | Noctua NH-U12S (PP) | Intel 600p 256GB | Gigabyte GTX 670 | 32GB DDR4 2400Mhz | Corsair RM650x | 3x 1080 Screens |
Datacenter: | 1x Physical | 1x Virtual |
Laptop: | 2x |

Dell Certified Technician

Permalänk
Medlem

vet att det kanske är rätt ställe att fråga på men har ett gigabyte moderkort som jag verkligen e super nöjd med och skulle gärna vill vet om det finns bra förslag på ett gigabyte grafik kort för cirka 1000kr har inte super högra krav på det enda jag spelar e lol å är inte så duktig på grafikkort så tänkte det här kunde vara rätt ställe å fråga på

Permalänk
Gigabyte
Skrivet av asplaya:

vet att det kanske är rätt ställe att fråga på men har ett gigabyte moderkort som jag verkligen e super nöjd med och skulle gärna vill vet om det finns bra förslag på ett gigabyte grafik kort för cirka 1000kr har inte super högra krav på det enda jag spelar e lol å är inte så duktig på grafikkort så tänkte det här kunde vara rätt ställe å fråga på

Hejsan!
Kul att du är nöjd med våra produkter Jag skulle rekommendera dig ett GTX 650 isf: http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/160943-gigabyte_gefor...

Skrivet av GreveFrog:

Hejsan! Jag har ett Nvidia 560Ti med er windforcekylare på. Dock har lagren börjat ge sig i en av fläktarna på det, vilket leder till missljud. Finns det möjlighet att köpa en lös fläkt från er att byta med?

Hejsan. Vad exakt heter kortet, vi har haft några stycken 560 Ti

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=859239
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=815047
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=815048
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=896548

Visa signatur

Not in use.

Permalänk
Medlem

Har försökt att googla, men det verkar svårt att hitta samstämmiga svar.
OFF/On charge: vilka usb portar fungerar det på? kan man reglera vilka som ska ha funktionen?
Tittar på Z77 mATX kort om det spelar något roll.

Permalänk
Medlem

Det ser ut att heta GV-N560OC-1GI

Det är alltså detta kortet:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=815047
(Tur att jag sparade lådan)

Visa signatur

Desktop: | Win10 | InWin 303 | ASUS TUF X570 | AMD Ryzen 5 3600 | Noctua NH-U12S (PP) | Intel 600p 256GB | Gigabyte GTX 670 | 32GB DDR4 2400Mhz | Corsair RM650x | 3x 1080 Screens |
Datacenter: | 1x Physical | 1x Virtual |
Laptop: | 2x |

Dell Certified Technician

Permalänk
Skrivet av Blk:

Har försökt att googla, men det verkar svårt att hitta samstämmiga svar.
OFF/On charge: vilka usb portar fungerar det på? kan man reglera vilka som ska ha funktionen?
Tittar på Z77 mATX kort om det spelar något roll.

Hej Blk,

oftast är ON/OFF Charge porten markerad med rött.
Vissa modeller har fler än andra så om du ger mig en mer exakt modell
kan jag ge dig ett bättre svar.

Se mer information om ON/OFF Charge på micrositen:
http://www.gigabyte.se/MicroSite/185/on-off-charge.htm

Skrivet av GreveFrog:

Det ser ut att heta GV-N560OC-1GI

Det är alltså detta kortet:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=815047
(Tur att jag sparade lådan)

Hej GreveFrog,

jag ska skicka frågan till VGA teamet
och se om det går att lösa

Visa signatur

GIGABYTE Customer Care Representative Sweden
Frågor kring GIGABYTE-produkter?
Kika i den officiella GIGABYTE-tråden här på SweC.
Gilla GIGABYTE på facebook

Permalänk
Medlem

Hej Gigabyte!
Införskaffade ert G1.sniper M5 för några veckor sedan, vill gärna ha min dator i vitt/Grönt tema och undrar om det skulle bryta Garantin om jag skulle maskera upp alla portar och dyl och sedan Plastidippa moderkortet vitt? verkar inte finnas några bra moderkort alls i Limegrön/vit färgkombo vilket jag tycker är lite synd.

Då hela datorn går i vitt/Grönt/silver förutom moderkortet så hade jag jättegärna velat få det att passa in, men vågar inte bryta garantin på ett så pass nytt kort.

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk

Hej,

Jag har använt moderkortet GA-F2A75M-D3H som bas för min enkla HTPC och jag måste säga att jag är glatt överraskad - bra kvalité och prestanda för mina behov. Tack för en bra produkt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gigabyte_Ted:

Hej Blk,

oftast är ON/OFF Charge porten markerad med rött.
Vissa modeller har fler än andra så om du ger mig en mer exakt modell
kan jag ge dig ett bättre svar.

Se mer information om ON/OFF Charge på micrositen:
http://www.gigabyte.se/MicroSite/185/on-off-charge.htm

GA-Z77M-D3H (rev. 1.0)

Såg ingen som var orange/röd, tittade dock bara lite snabbt utan att ta ur den ur antistatpåsen. Men bläddrade igenom instruktionsboken och hittade inget svar där.
Är det på intern/a eller externa, vilka?, är det 2.0, 3.0 eller båda? kan det regleras i bios alt. mjukvarumässigt kort och gott vad är det som gäller?

Och om det är 3.0, finns denna fast för 3.0, nån som vet?

Permalänk
Skrivet av JamesBanana:

Det ser ut att heta GV-N560OC-1GI

Det är alltså detta kortet:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=815047
(Tur att jag sparade lådan)

Hej GreveFrog,

VGA teamet bad dig kontakta din återförsäljare och lämna in kortet för RMA
så de kan "laga" kortet till dig.

Berätta för din ÅF att du varit i kontakt med oss och att vi bad dig gå den vägen.

Skrivet av OskarW90:

Hej Gigabyte!
Införskaffade ert G1.sniper M5 för några veckor sedan, vill gärna ha min dator i vitt/Grönt tema och undrar om det skulle bryta Garantin om jag skulle maskera upp alla portar och dyl och sedan Plastidippa moderkortet vitt? verkar inte finnas några bra moderkort alls i Limegrön/vit färgkombo vilket jag tycker är lite synd.

Då hela datorn går i vitt/Grönt/silver förutom moderkortet så hade jag jättegärna velat få det att passa in, men vågar inte bryta garantin på ett så pass nytt kort.

Hej Oskar!

Jag förstår precis hur du känner, tyvärr finns det inte så många färgval på moderkort.
Jag rekomenderar dock ej att plastdippa ditt kort då garantin ej kommer gälla längre.
Moderkort är väldigt tåliga och vi har lägst RMA på marknaden men det är fortfarande en risk att frånsäga sig sin garanti.

Hoppas du hittar en lösning du gillar utan att riskera din garanti.

Skrivet av Bengan999:

Hej,

Jag har använt moderkortet GA-F2A75M-D3H som bas för min enkla HTPC och jag måste säga att jag är glatt överraskad - bra kvalité och prestanda för mina behov. Tack för en bra produkt!

Hej Bengan,

tack själv för de vänliga orden, alltid roligt att höra från en nöjd kund!

Skrivet av Blk:

GA-Z77M-D3H (rev. 1.0)

Såg ingen som var orange/röd, tittade dock bara lite snabbt utan att ta ur den ur antistatpåsen. Men bläddrade igenom instruktionsboken och hittade inget svar där.
Är det på intern/a eller externa, vilka?, är det 2.0, 3.0 eller båda? kan det regleras i bios alt. mjukvarumässigt kort och gott vad är det som gäller?

Och om det är 3.0, finns denna fast för 3.0, nån som vet?

Hej Blk,

jag har skickat vidare frågan för att ge dig så bra svar som möjligt,
återkommer inom kort.

Visa signatur

GIGABYTE Customer Care Representative Sweden
Frågor kring GIGABYTE-produkter?
Kika i den officiella GIGABYTE-tråden här på SweC.
Gilla GIGABYTE på facebook

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gigabyte_Ted:

Hej GreveFrog,

VGA teamet bad dig kontakta din återförsäljare och lämna in kortet för RMA
så de kan "laga" kortet till dig.

Berätta för din ÅF att du varit i kontakt med oss och att vi bad dig gå den vägen.

Hej Oskar!

Jag förstår precis hur du känner, tyvärr finns det inte så många färgval på moderkort.
Jag rekomenderar dock ej att plastdippa ditt kort då garantin ej kommer gälla längre.
Moderkort är väldigt tåliga och vi har lägst RMA på marknaden men det är fortfarande en risk att frånsäga sig sin garanti.

Hoppas du hittar en lösning du gillar utan att riskera din garanti.

Hej Bengan,

tack själv för de vänliga orden, alltid roligt att höra från en nöjd kund!

Hej Blk,

jag har skickat vidare frågan för att ge dig så bra svar som möjligt,
återkommer inom kort.

Dold text

Ni har inga tips på hur man kan göra för att få det att passa in bättre? Ni lär väl har träffat på folk som velat göra samma saker i historien?

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Medlem

Fick just mitt garantibevis och en liten present, tack Gigabyte!

Permalänk
Medlem

Hej gigabyte.

Jag undrar var man kan köpa osmium med bruna brytare någonstans och om det är en ny produkt? Vad jag hittat så finns det bara på dustin men med okänd leveranstid, de andra återförsäljarna säljer bara varianten med röda brytare.

Visa signatur

"Det här systemet fungerar urkasst." - operatör.
"Hur ska det fungera då?" - jag
"Gör så att det fungerar som jag vill." - operatör.
/facepalm

Permalänk

Hej Gigabyte och alla andra sweclockers,
Har hittat detta grafikkort ! Är den tyst och kyler den bra? Är det windforce?
http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/148932-gigabyte_radeo...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gigabyte_Ted:

Hej GreveFrog,

VGA teamet bad dig kontakta din återförsäljare och lämna in kortet för RMA
så de kan "laga" kortet till dig.

Berätta för din ÅF att du varit i kontakt med oss och att vi bad dig gå den vägen.

Hej Oskar!

Jag förstår precis hur du känner, tyvärr finns det inte så många färgval på moderkort.
Jag rekomenderar dock ej att plastdippa ditt kort då garantin ej kommer gälla längre.
Moderkort är väldigt tåliga och vi har lägst RMA på marknaden men det är fortfarande en risk att frånsäga sig sin garanti.

Hoppas du hittar en lösning du gillar utan att riskera din garanti.

Hej Bengan,

tack själv för de vänliga orden, alltid roligt att höra från en nöjd kund!

Hej Blk,

jag har skickat vidare frågan för att ge dig så bra svar som möjligt,
återkommer inom kort.

Dold text

Kört mitt moderkort i en månad nu och det verkar fungera fint.
Vet att ni säger att garantin går ut, men kommer nog köra på ändå Tror på er byggkvalitet, håll koll på projektforumet så lär det komma upp en liten tråd senare Tack!

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Gigabyte
Skrivet av Ascor:

Fick just mitt garantibevis och en liten present, tack Gigabyte!

Du är så välkommen

Skrivet av Otur:

Hej gigabyte.

Jag undrar var man kan köpa osmium med bruna brytare någonstans och om det är en ny produkt? Vad jag hittat så finns det bara på dustin men med okänd leveranstid, de andra återförsäljarna säljer bara varianten med röda brytare.

Jag ska se om vi inte kan arrangera detta till dig Vilken butik föredrar du att köpa in det från?

Skrivet av xavipro11:

Hej Gigabyte och alla andra sweclockers,
Har hittat detta grafikkort ! Är den tyst och kyler den bra? Är det windforce?
http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/148932-gigabyte_radeo...

Hejsan

det är Windforce och den håller ditt grafikkort tyst och svalt

Visa signatur

Not in use.