HumbleBundle kod till BF3 skänkes

Permalänk

HumbleBundle kod till BF3 skänkes

Köpte det senaste HumbleBundle och behöver inte Battlefield 3 koden eftersom att jag redan har ett Battlefield 3
Kod: E7WE-4QWK-9UQA-ZS2W-KYZG

Varsågod den som tar först

Mvh Felix

Visa signatur

Gaming: i7-8700K | GTX 1080Ti | 16GB | 650w | 512GB| Win10
Laptop: MacBook Pro 13,3" | 8GB | 240GB | OSX

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

origin uppdateras... men tack ändå hörru

Permalänk
Medlem

Fick spelet, tack så mycket!

Permalänk
Skrivet av Azodan:

origin uppdateras... men tack ändå hörru

Synd men du kan ju alltid köpa ett HumbleBundle för typ 35 spänn

Skrivet av SirSoarin:

Fick spelet, tack så mycket!

Varsågod, hoppas att du får lite speltid innan Battlefield 4

Visa signatur

Gaming: i7-8700K | GTX 1080Ti | 16GB | 650w | 512GB| Win10
Laptop: MacBook Pro 13,3" | 8GB | 240GB | OSX

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Findus också, äntligen en som jag var först vid och så funkkar inte dendär skiten Origin =( Kommer aldrig få BF3 med denna fart...grrrr!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheFlyingFin:

Findus också, äntligen en som jag var först vid och så funkkar inte dendär skiten Origin =( Kommer aldrig få BF3 med denna fart...grrrr!!

Bara lägg 30 spänn på det och sluta förvänta dig att andra ska ge dig en nyckel istället?

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheFlyingFin:

Findus också, äntligen en som jag var först vid och så funkkar inte dendär skiten Origin =( Kommer aldrig få BF3 med denna fart...grrrr!!

Köp?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheFlyingFin:

Findus också, äntligen en som jag var först vid och så funkkar inte dendär skiten Origin =( Kommer aldrig få BF3 med denna fart...grrrr!!

https://www.humblebundle.com/

Permalänk
Medlem

Tyvärr får jag inte köpa saker från mystiska internetsidor. Annars skulle det vara bra, men en nackdel med att vara underårig ännu, ä att man inte kan använda sitt Visa online vetdu =(

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheFlyingFin:

om du tror jag får köpa saker från sådana sidor tror du fel.

Varför skulle du inte få det? Och vad menar du med sådana sidor?

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheFlyingFin:

Tyvärr får jag inte köpa saker från mystiska internetsidor. Annars skulle det vara bra, men en nackdel med att vara underårig ännu, ä att man inte kan använda sitt Visa online vetdu =(

Humble Bundle är inte en "mystisk sida", men sen kan jag förstå att dina föräldrar inte vill låna ut kortet hur som helst. Humble Bundle så kan du själv välja vad du vill göra med pengarna, om du vill skänka till diverse olika ställen som "Aids research" eller om du bara vill ge utvecklarna pengarna för spelen. Om du kan övertala dina föräldrar att köpa så får du med massor med spel, inte bara Battlefield 3, men det kan du läsa mer om på hemsidan.

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheFlyingFin:

Tyvärr får jag inte köpa saker från mystiska internetsidor. Annars skulle det vara bra, men en nackdel med att vara underårig ännu, ä att man inte kan använda sitt Visa online vetdu =(

Betala via paypal?

Permalänk
Medlem
Skrivet av dwd:

Varför skulle du inte få det? Och vad menar du med sådana sidor?

serdu min morsa är livrädd för allt som heter e-handel på andra sidor än Ellos och H&M. Hon tror att alla andra sidor kommer tömma kontot på hennes pengar. Tog 3 år förän jag fick förklrat för henne att Steam används av över 10 miljoner människor som betalat dit och INTE fått sina konton tömda. Då fick jag köpa ett spel. Och HumbleBundle låter inte riktigt legit om man säger så

Sålänge man är under 16 kan man inte heller skaffa e-kort och då.bara i vissa banker (inte handelsbanken som vi har) och efter som jag bara är 15 så faller det på 2 punkter.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheFlyingFin:

Tyvärr får jag inte köpa saker från mystiska internetsidor. Annars skulle det vara bra, men en nackdel med att vara underårig ännu, ä att man inte kan använda sitt Visa online vetdu =(

Jag har en kod över. Hit med din epost så skickar jag över den.

Visa signatur

ლ(ಠ益ಠ)ლ

Permalänk
Medlem

Här är en nyckel till! Den som tar den skriv så andra vet

72WW-UJ5T-8NF4-9VSF-YMDS

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheFlyingFin:

Tyvärr får jag inte köpa saker från mystiska internetsidor. Annars skulle det vara bra, men en nackdel med att vara underårig ännu, ä att man inte kan använda sitt Visa online vetdu =(

Ahh, är själv underårig så vet hur det är.. För en månad sedan gjorde jag dock ett PayPal konto, och eftersom de aldrig kollar åldrarna på användare så rullar det på finfint! Det är bara att sätta in pengar från bankkontot så kommer de inom 3 dagar till PayPal. Om din bank ej tillåter dig att föra över pengar så be en förälder eller vän göra det åt dig och ge dem pengarna.

Edit: Om inte Drotz ger dig koden av någon anledning så får du min.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Skrivet av N0iZE:

Här är en nyckel till! Den som tar den skriv så andra vet

72WW-UJ5T-8NF4-9VSF-YMDS

Jag tar den!

Visa signatur

Om någonting går fel, skyll på Gabriel.

AMD FX-8350@4Ghz AMD R9 270X @ 1100Mhz COOLER MASTER Hyper 212 EVO
MSI 970A G43 CORSAIR Vengeance 8GB DDR3 @1600Mhz FRACTAL DESIGN Arc midi R2 XFX Core 550W
APPLE MacBook Pro -08 15'' Core2Duo 6GiB DDR3 OSX 10.9

Permalänk
Medlem
Skrivet av drotz2000:

Jag har en kod över. Hit med din epost så skickar jag över den.

snellman.joel@gmail.com

Och SJUKT stort tack! Du är en ängel!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheFlyingFin:

serdu min morsa är livrädd för allt som heter e-handel på andra sidor än Ellos och H&M. Hon tror att alla andra sidor kommer tömma kontot på hennes pengar. Tog 3 år förän jag fick förklrat för henne att Steam används av över 10 miljoner människor som betalat dit och INTE fått sina konton tömda. Då fick jag köpa ett spel. Och HumbleBundle låter inte riktigt legit om man säger så

Sålänge man är under 16 kan man inte heller skaffa e-kort och då.bara i vissa banker (inte handelsbanken som vi har) och efter som jag bara är 15 så faller det på 2 punkter.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa henne den här tråden så förstår hon kanske

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheFlyingFin:

Tyvärr får jag inte köpa saker från mystiska internetsidor. Annars skulle det vara bra, men en nackdel med att vara underårig ännu, ä att man inte kan använda sitt Visa online vetdu =(

Lite ironiskt, hehe... men det var min mamma som visade mig humble bundle

Hon kan ju bara göra att E-kort, det funkar ju bara till ett köp!

Permalänk

Va bra att flera andra fick nycklar till Battlefield 3!

Jag har en The Sims 3 nyckel också, är det någon som är intresserad av den?

Visa signatur

Gaming: i7-8700K | GTX 1080Ti | 16GB | 650w | 512GB| Win10
Laptop: MacBook Pro 13,3" | 8GB | 240GB | OSX

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Köpte bundlen idag men har en 4-5 extra keys, säg bara till om ni vill ha

Visa signatur

Dator: Chassi: Anidees Crystal Cube Lite CPU: 5900x & Noctua NH-D15 RAM: 32GB DDR4 GPU: Asus RX 7900 XT OC Nätagg: Corsair RM 1000X OS: Windows 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheWetell:

Va bra att flera andra fick nycklar till Battlefield 3!

Jag har en The Sims 3 nyckel också, är det någon som är intresserad av den?

mycket snällt folk som lämnar ut sina keys till folk som vill ha

skulle gärna tagit emot en bf3 key med utan att klaga ^^

men får nog snällt vänta tills 27 28 då pengarna kommer och skaffa det på det viset

men tummarna upp till alla er som skänker bort era keys

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 White | Kylning: Noctua NH-D14 | Cpu: AMD Ryzen 5 5600x | Gpu: ASUS Dual Radeon™ RX 6700 XT STD Edition 12gb | Ram: Corsair 16gb ddr4 | Mobo: Asus ROG Strix b550-f Gaming | PSU: Corsair RM750X | Skärm: Acer XB240H | OS: Windows 11 64bit | SSD: Samsung 850
Mobil: Iphone 12 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av dwd:

Visa henne den här tråden så förstår hon kanske

Ja, gör det!

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Skrivet av TheFlyingFin:

serdu min morsa är livrädd för allt som heter e-handel på andra sidor än Ellos och H&M. Hon tror att alla andra sidor kommer tömma kontot på hennes pengar. Tog 3 år förän jag fick förklrat för henne att Steam används av över 10 miljoner människor som betalat dit och INTE fått sina konton tömda. Då fick jag köpa ett spel. Och HumbleBundle låter inte riktigt legit om man säger så

Sålänge man är under 16 kan man inte heller skaffa e-kort och då.bara i vissa banker (inte handelsbanken som vi har) och efter som jag bara är 15 så faller det på 2 punkter.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag ska skaffa ett Visa kort nu när jag fyller 16! Men kan man handla med det online då?

Visa signatur

Gaming: i7-8700K | GTX 1080Ti | 16GB | 650w | 512GB| Win10
Laptop: MacBook Pro 13,3" | 8GB | 240GB | OSX

Citera för svar!

Permalänk
Entusiast
Skrivet av TheWetell:

Jag ska skaffa ett Visa kort nu när jag fyller 16! Men kan man handla med det online då?

Definitivt

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Skrivet av Sisyfos:

Definitivt

Har ett Maestro kort nu, dem är helt värdelösa
Har inte hittat en enda sida som tar emot det!

Visa signatur

Gaming: i7-8700K | GTX 1080Ti | 16GB | 650w | 512GB| Win10
Laptop: MacBook Pro 13,3" | 8GB | 240GB | OSX

Citera för svar!

Permalänk
Avstängd

Fan vad snälla ni är på SC då!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheFlyingFin:

snellman.joel@gmail.com

Och SJUKT stort tack! Du är en ängel!

Skickades från m.sweclockers.com

Skickade den på privat PM här istället.

Visa signatur

ლ(ಠ益ಠ)ლ

Permalänk
Medlem
Skrivet av drotz2000:

Skickade den på privat PM här istället.

Tack än en gång! Faith in humanity restored som man hade sagt på 9gag