Permalänk
Medlem

Hej, behöver önska en sak till.
SCMG-FMSBP4
http://www.scythe-eu.com/produkte/pc-zubehoer/flip-mount-supe...
Då original backplaten på mugen 2 inte passar till mitt mobo

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk
Skrivet av rifad:

Ber om ursäkt, var bara tvungen och tala ut lite

Mitt problem är väldigt enkelt, har mottagit min efterlängtade Tv:n som visade sig vara transport skadad (skärmen sprucken). Väldigt besviken då jag tänkte kolla på el classico idag, men men det är sånt som händer. Det som där emot frustrerade mig var det låååånga väntetiden på livechatt, över 50 min fast jag bara hade plats nr 7 från början. Samt att kösystemet gav förtur till någon annan och skickade tillbaka mig i köordningen 2 gånger. Men som sagt är jag inte ensam om mina åsikter, det är bara och läsa alla kommentarer som hagla in på deras FB sida.

Och efter lite chattande med livechatten, blev jag ändå ombeds att fylla i kontaktformuläret. Som jag fortfarande inte har fått svar på.

men jag får väl testa och se hur pass duktig och snabb josefine är, ärendenummer BCF765B5FC

Transportskada är det nog dock bäst att vända sig till posten med.

Visa signatur

Dator: Corsair 800D med ek-pump/res, 2x360-radiatorer, Asus x570 crosshair hero wifi, Ryzen 2 2600 (3950x med EK-block soon), Radeon VII EK-block, 32GB corsair vengence.
Kamerautrustning: Sony A7RIII, Sony 16-35/2.8 GM, Zeiss 55/1.8 ,Zeiss 85/1.8, Sony 100-400 GM, Canon 5DMK3, 16-35/2.8, 50/1.8

Permalänk
Medlem
Skrivet av FaniSkogen:

Transportskada är det nog dock bäst att vända sig till posten med.

Har redan ringt till DHL, dom hänvisa till CDON

Visa signatur

CPU: AMD 64 4000+ | Moderkort: MSI K8T NEO2 FIR | RAM: 1536mb | HD: maxtro 200GB x 2 | GraFikort: ATI x850xt | Med!a: nec dvd+RW | Nätvarkort: D-Link DGE-528T 10/100/1000 Mbps | Skärm: tft 21" | Mus: Razer Diamondback Magma | Musmatta: Razer eXac

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av fredl:

Hej Josefin. Kan du hjälpa mig att lösa strul med order 36230850 (kundtjänstärende 3E69DE4C00)? Har skickat dig ett PM med detaljerna.

Hej hej

Har förklarat problemet för kundtjänst och väntar svar från dem, återkommer i PM så fort jag hör mer.

MVH Josefin

Skrivet av rifad:

Ber om ursäkt, var bara tvungen och tala ut lite

Mitt problem är väldigt enkelt, har mottagit min efterlängtade Tv:n som visade sig vara transport skadad (skärmen sprucken). Väldigt besviken då jag tänkte kolla på el classico idag, men men det är sånt som händer. Det som där emot frustrerade mig var det låååånga väntetiden på livechatt, över 50 min fast jag bara hade plats nr 7 från början. Samt att kösystemet gav förtur till någon annan och skickade tillbaka mig i köordningen 2 gånger. Men som sagt är jag inte ensam om mina åsikter, det är bara och läsa alla kommentarer som hagla in på deras FB sida.

Och efter lite chattande med livechatten, blev jag ändå ombeds att fylla i kontaktformuläret. Som jag fortfarande inte har fått svar på.

men jag får väl testa och se hur pass duktig och snabb josefine är, ärendenummer BCF765B5FC

Hej hej

Nu är jag ju, som jag förklarat flertalet gånger tidigare, _inte_ ett substitut för vår kundtjänst och support. Jag är här för att svara på frågor om t ex sortiment alternativt hjälpa till när man har problem med kundtjänsten - som bland annat fredl här ovanför.
Du har redan startat ett ärende med vår kundtjänst och det är på gång, du får helt enkelt avvakta svar och det borde komma under dagen. Förstår att det är frustrerande och om du skulle ha faktiska problem med att få svar (eller tillfredsställande sådana) från vår kundtjänst så får du gärna återkomma.

MVH Josefin

Skrivet av zelxi:

Finns det någon chans att det kanske dyker upp lite kringutrusning i framtiden?
Uppskattas stort att du är aktiv här i forumet!

Hej hej

Hmm, det är mycket möjligt. Ska ha det i åtanke inför nästa månad.

MVH Josefin

Skrivet av Dahle86:

Hej, behöver önska en sak till.
SCMG-FMSBP4
http://www.scythe-eu.com/produkte/pc-zubehoer/flip-mount-supe...
Då original backplaten på mugen 2 inte passar till mitt mobo

Hej hej

Jag hittar inte den hos nån av våra leverantörer, men kollar om de kan ta in den. Återkommer.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk

Hej!
När kommer min order?
37553429

Mvh: Eric
Ps: postnummer: 82595

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av lillen99:

Hej!
När kommer min order?
37553429

Mvh: Eric
Ps: postnummer: 82595

Hej hej

Kontakta vår kundtjänst så hjälper de dig, men du har precis lagt ordern och det anges 1-3 arbetsdagar på produkten så skulle gissa på 1-3 arbetsdagar.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Dahle86:

Hej, behöver önska en sak till.
SCMG-FMSBP4
http://www.scythe-eu.com/produkte/pc-zubehoer/flip-mount-supe...
Då original backplaten på mugen 2 inte passar till mitt mobo

Hej hej

Hittade, men kommer att ta ett par veckor att få hem:
http://cdon.se/hemelektronik/scythe_flip_mount_super_back-pla...

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej CDON hur länge kommer ni ha REA på era blu ray filmer ?

Permalänk
Medlem

Hej CDON,

Tänkte bara fråga.. Era nya THOR-Laptops.

Vad är det för fabrikat ursprungligen? Clevo?

Mvh Fredrik

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Hej CDON,

Tänkte bara fråga.. Era nya THOR-Laptops.

Vad är det för fabrikat ursprungligen? Clevo?

Mvh Fredrik

Fujitsu P23T-6 LED
Test finns här http://www.prad.de/en/monitore/review/2011/review-fujitsu-p23...

Edit: Läste lite fel i frågan...

Permalänk
Medlem
Skrivet av klp65:

Laptops inte skärmarna till Thors stationära

men tack iaf

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av klp65:

Vad har skärmen med laptops att göra?

Permalänk
Medlem

Jaaaaa!

Ser att ni uppfyllde mitt önskemål, sleevade bitfenix förlängare! Går iaf att boka nu!

Tack för att ni lyssnar på era kunder!

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Hittade, men kommer att ta ett par veckor att få hem:
http://cdon.se/hemelektronik/scythe_flip_mount_super_back-pla...

MVH Josefin

Tackar, fick bli både den till att komplettera den gamla och en ny kylare efter som jag inte orkar vänta ett par veckor

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk
Medlem

Hej!

Skrev i förrgår till supporten och har inte fått något svar, som ni garanterar inom 24 timmar...

Mitt ärendenummer är: 3B246C69C8

Permalänk
Avstängd

Hej. Jag hade verkligen velat se fler träningsartiklar på era kampanjer. Ni har såklart bilden som "datorbutiken för geeksen" men jag vet inte vad den generella bilden av en "geek" är.

Upp med lite pulsklockor och svetttåliga hörlurar, motivera era kunder till träning och inte bara gaming!

Vore skoj att se tex en Garmin 110, 210. En budget och en lite dyrare.

Hoppas ni tar till er förslaget

Permalänk
Medlem

Hej Josefin!

Vad hände med Edin?

Vänligen
Hzup

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Fredzon:

Hej CDON hur länge kommer ni ha REA på era blu ray filmer ?

Hej hej

Det körs kampanjer på film precis hela tiden. Gissar på att du menar 2st för 99:-, men kan tyvärr inte svara på när exakt de plockar ner just den. Köp medan du kan?

MVH Josefin

Skrivet av MasteraCe:

Hej CDON,

Tänkte bara fråga.. Era nya THOR-Laptops.

Vad är det för fabrikat ursprungligen? Clevo?

Mvh Fredrik

Hej hej

Stämmer bra.

MVH Josefin

Skrivet av Bakgrund:

Jaaaaa!

Ser att ni uppfyllde mitt önskemål, sleevade bitfenix förlängare! Går iaf att boka nu!

Tack för att ni lyssnar på era kunder!

Hej hej

Det är ett gäng på väg in av dem med, borde finnas i lager under nästa vecka.

MVH Josefin

Skrivet av Kn00d:

Hej!

Skrev i förrgår till supporten och har inte fått något svar, som ni garanterar inom 24 timmar...

Mitt ärendenummer är: 3B246C69C8

Hej hej

Jag ber kundtjänst ta tag i det omgående.

MVH Josefin

Skrivet av Michaelscott:

Hej. Jag hade verkligen velat se fler träningsartiklar på era kampanjer. Ni har såklart bilden som "datorbutiken för geeksen" men jag vet inte vad den generella bilden av en "geek" är.

Upp med lite pulsklockor och svetttåliga hörlurar, motivera era kunder till träning och inte bara gaming!

Vore skoj att se tex en Garmin 110, 210. En budget och en lite dyrare.

Hoppas ni tar till er förslaget

Hej hej

Kul förslag att mixa SweClockers och träning. Vi har sportlovskampanj på just bland annat pulsklockor här: http://cdon.se/outdoor/aktivt_sportlov/

MVH Josefin

Skrivet av Hzup:

Hej Josefin!

Vad hände med Edin?

Vänligen
Hzup

Hej hej

Han dog... Eller nä! Sorry, han sitter här bakom mig.
Som många upptäckte fick Edin fullt upp med annat och hade inte riktigt tid till att ge SweClockers den uppmärksamheten som behövs. Därför lämpade han över det på mig, ni köper ju mest mina produkter ändå.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Tack för den snabba leveransen, 23 timmar bara Och endast 3700 för ett gtx 680 så nu har man ju ingenting att klaga på

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

Hej..

Den vanliga 5%-koden är förresten död... swec1301 fungerar inte och inte heller swec1302 som jag gissar på att det kommer vara?

Tack för att ni har dessa trevliga kampanjer förresten. Jag har bara haft goda erfarenheter av er och kundtjänsten sista året även om det märks att ni har växt fort ibland.

Visa signatur

WS: Ryzen 5900X, 64GB, RTX3080 (Windows 11)
Server: E5-2698V4, 64GB, 1050TI (Debian)

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Henrico:

Hej..

Den vanliga 5%-koden är förresten död... swec1301 fungerar inte och inte heller swec1302 som jag gissar på att det kommer vara?

Tack för att ni har dessa trevliga kampanjer förresten. Jag har bara haft goda erfarenheter av er och kundtjänsten sista året även om det märks att ni har växt fort ibland.

Hej hej

Ska vara fixat nu, tack.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Han dog... Eller nä! Sorry, han sitter här bakom mig.
Som många upptäckte fick Edin fullt upp med annat och hade inte riktigt tid till att ge SweClockers den uppmärksamheten som behövs. Därför lämpade han över det på mig, ni köper ju mest mina produkter ändå.

MVH Josefin

Fredagshumor!

Permalänk
Medlem

Hej Josefin,

Jag börjar ärligt talat bli rätt förtvivlad gällande er reklamationssupport.
Jag hjälper just nu en vän med ett reklamationsärende hos er gällande en Intel SSD disk.
Det känns dock som om kundservice bara drar ut på ärendet, vilket skapar stor irritation hos både mig och min vän.

Jag valde er gällande beställning då jag bara har goda erfarenheter från förr av er, dock har detta nu grusats rätt kraftigt.
Problemet är att er kundservice varken svarar inom rimlig tid eller verkar vilja hjälpa oss med problemet-
Argumentet att Intel själva har valt att hantera ärenden håller inte, då ni som seriöst företag MÅSTE ta fullt ansvar vid reklamation inom gällande garantitider emot era kunder.
Hur ni sedan löser problemet mot Intel har ingen som helst betydelse i mina ögon...

Nu vänder jag blicken till dig och hoppas att du kan hjälpa mig att styra upp detta för att hjälpa honom så fort som möjligt, han står i dagsläget helt utan dator. Vilket skapar stora problem för honom både i hans yrkesutövning samt fritid...

För att behålla två sedan tidigare nöjda kunder, samt fortsatt gott anseende hoppas jag att du kan finna en snabb lösning på detta.

Jag kommer att PM:a dig med reklamationsnummer, för vidare referens.

Tack på förhand!

Visa signatur

Numera NUC + TV
Samt:PS5 och Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shamzin:

Hej Josefin,

Jag börjar ärligt talat bli rätt förtvivlad gällande er reklamationssupport.
Jag hjälper just nu en vän med ett reklamationsärende hos er gällande en Intel SSD disk.
Det känns dock som om kundservice bara drar ut på ärendet, vilket skapar stor irritation hos både mig och min vän.

Jag valde er gällande beställning då jag bara har goda erfarenheter från förr av er, dock har detta nu grusats rätt kraftigt.
Problemet är att er kundservice varken svarar inom rimlig tid eller verkar vilja hjälpa oss med problemet-
Argumentet att Intel själva har valt att hantera ärenden håller inte, då ni som seriöst företag MÅSTE ta fullt ansvar vid reklamation inom gällande garantitider emot era kunder.
Hur ni sedan löser problemet mot Intel har ingen som helst betydelse i mina ögon...

Nu vänder jag blicken till dig och hoppas att du kan hjälpa mig att styra upp detta för att hjälpa honom så fort som möjligt, han står i dagsläget helt utan dator. Vilket skapar stora problem för honom både i hans yrkesutövning samt fritid...

För att behålla två sedan tidigare nöjda kunder, samt fortsatt gott anseende hoppas jag att du kan finna en snabb lösning på detta.

Jag kommer att PM:a dig med reklamationsnummer, för vidare referens.

Tack på förhand!

http://www.sweclockers.com/forum/71-butiker-och-tillverkare/8...

Permalänk
99:e percentilen

Jag och min flickvän beställde datordelar till henne i måndags kväll och planerade att bygga igår fredag. Chassit, nätagget, SSD:n och fläkten kom i torsdags, men resten väntar vi fortfarande på. Tråkigt, då hon hade sett fram emot att börja använda datorn i helgen. Jag är besviken på att vi inte fick hem delarna före helgen.

Må gott!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Hej och god fortsättning på er SweClockers medlemmar och CDON med Josefin och jag hoppas att ni har fått en god början på det nya året, år 2013?

Nu blir det lite privat snack från mig men ta det som ni vill…
Ja, jag har varit borta från forumet en tid och jag han precis hämta ut mitt beställda grafikkort, ett Sapphire HD 7950 Vapor-X, som jag beställde i samband med besöket på CDON Expo mässan i Kista utanför Stockholm (till ett bra pris) hos mitt lokala postutlämningsställe innan jag insjuknar i ett allvarligt sjukdomstillstånd. Jag fick akut tas in på ett sjukhus här i Stockholm dagarna innan jul och har hitintills genomgått två svåra bukoperationer men komplikationer där jag en tid var nära att avlida, så jag var inlagd i nästan en månads tid innan jag fick komma hem igen och jag firade således själv jul och nyår på sjukhuset. Jag är fortfarande ganska allvarligt fysiskt sjuk men tillståndet är stabilt nu för mig men jag väntar nu på fortsatt behandling med en ny bukoperation framöver. Jag går inte in på mer exakt vad för fysiska sjukdomar/skador jag har på min kropp utan det får räcka så här med en allmän berättelse på forumet och tråden hos CDON.

Nu till lite roligare saker…
Jag har nyligen haft möjlighet att testa mitt nya Sapphire grafikkort i min andra dator och ser till min stora belåtenhet att kortet fungerar och är felfritt vad jag kan se så här långt d.v.s. ej DOA.

Jag noterar följande saker om mitt nya Sapphire HD 7950 Vapor-X grafikkort:
1. Det här grafikkortet kom utrustat med den nya PCB för 7950-serien, som har förbättrad layout och strömförsörjning, som har 8+8 pins strömkontakter istället för 6+6 pin eller 6+8 pin. Med andra ord, samma eller liknande strömförsörjning som är vanligt förekommande på 7970-seriens grafikkort, vilket borde t.ex. kunna betyda bättre överklockningsmöjligheter (?) än vad som kanske är vanligt på äldre 7950-seriens grafikkort.

2. Det här grafikkortet ser och känns väldigt välbyggt ut, ett stabilt kort enligt mig och det tycks inte bli väldigt varmt och ljudnivån är låg för att vara en standardkylning på kortet - dock har jag inte haft den möjligheten att hårdtesta kortet under verkliga arbetsförhållanden men om man läser från andra användares omdömen på Internet inklusive olika gjorda tester, så ska kortet vara ett tyst kort. Jag får testa kortet mer grundligt själv vid ett senare tillfälle när jag får möjligheter till det men så långt verkar det vara ett fint grafikkort som kan glädja mig under lång tid av användning, för nytta och för nöje.

Så jag får väl säga ett tack till CDON, för det nya Sapphire HD 7950 Vapor-X grafikkortet.

Mer saker…
Ni CDON hade en trevligt erbjudande på Kingston 120GB SSD V300 diskar i dagarna som var med ett bra pris på dem - och naturligtvis, kunde jag inte låta bli det erbjudandet och slog då till på två diskar till mina två äldre datorsystem (Order 37522859). För enligt gjorda tester på Internet, så ska de prestera bra prestanda för sitt pris och de har nya 19nm Toshiba minnen med LSI SandForce SF-2281 kontroller. Så man ska kunna säga ”mycket pang för pengarna”. De här Kingston SSD diskarna blir således mina första flash-baserade lagringsdiskar istället för de vanliga mekaniska diskarna och det ska bli en rolig upplevelse om de fungerar fint som utlovat. För nu kan det även möjliggöra att t.ex. min vanliga vardagsdator blir tystare, om man slipper rasslandet och vinande oljudet från en mekanisk hårddisk - i synnerlighet när de arbetar. Men nu dröjer det en liten tid till innan jag kan börja testa de här godsakerna.

Så jag får väl säga igen ett tack till CDON, för den här orden med de för mig nya Kingston 120GB SSD V300 diskarna.

Ja, det kan bli mer prylar framöver av olika slag att beställa från min sida hos er CDON.

Okej, nog och det och åter till tråden…

Skrivet av CDON.COM:

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Saint25
...
Hej hej

Tack för feedbacken! Vi tar åt oss av det och sammanställer allting med vår egen uppfattning såväl som utställarnas. Nästa år blir med andra ord ännu bättre.

MVH Josefin

Så bra att ni har tagit notis inte bara från mig utan även av andra SweClockers medlemmars olika tankar och idéer om att göra framtida CDON Expo mässor ännu bättre på olika sätt för oss besökare, såväl som nya och såväl som gamla kunder till CDON, men även för själva utställarna - att de får mer fria tyglar om att kunna visa upp sina olika produkter på ett mer öppet sätt utan stora restriktioner från CDON:s sida, som jag uppfattar att det var nu på mässan. Det hade kunnat ge en trevligare mässa överlag med en bättre stämning mellan mässbesökare och utställare. Men då det var er första ordnade mässa får man ha lite överseende med att allt kanske inte fungerar till fullt belåtenhet för alla människor, dock kan ni ta lite notis om det som skrivits på bl.a. SweClockers tillsammans med era önskemål etc. när ni har gjort er värdering om mässan.

Jag hoppas slutligen att nästa CDON Expo mässan blir både mer innehållsrik och mer rolig för mig som besökare inte minst och dessutom se över möjligheterna om bättre/lättare orderläggning och produkter med utbudet till nästan gång. Jag ser nu fram emot en ny kommande mässa, som jag hoppas att jag kan få möjlighet att besöka.

Hälsningar från Saint25

* * * * *

Nu ett allmänt meddelande till CDON och Josefin, om nya produkter…
Jag funderar om det finns intresse att ta in olika nya produkter i ert sortiment och lager?

Här följer en rad olika produkter som kan vara intressanta för andra människor än just mig.

1. Fler produkter från Arctic Cooling t.ex.
PST Kabel, för att kunna använda 4-pins PWM kontakt på moderkortet till flera fläktar i datorlådan.
Länk: http://www.arctic.ac/en/p/cooling/accessories/469/pst-cable.h...

2. Produkter från Akasa, har överlag bra tillbehör och kylningsprodukter för datorbyggare.
Det finns många intressanta tillbehör att välja bland, se hemsidan: http://www.akasa.com.tw/

Här är några exempel,
De har olika 4-pins PWM kablar och förlängare som få andra leverantörer har på marknaden idag vad jag känner till idag, länk: http://www.akasa.com.tw/update.php?tpl=product/product.list.t...

De har även andra intressanta tillbehör för t.ex. hårddiskadaptrar, länk:
http://www.akasa.com.tw/update.php?tpl=product/product.list.t...

Här en länk om t.ex. SATA kablar: http://www.akasa.com.tw/update.php?tpl=product/product.list.t...

3. Fler produkter från Thermalright?
Ni har nyligen (?) tagit några fläktar från dem - modellerna TY-140, TY-141 och TY-150.
Här är länkarna:
http://cdon.se/hemelektronik/thermalright_ty-140_140mm_fan_90...
http://cdon.se/hemelektronik/thermalright_ty-141_140mm_fan_90...
http://cdon.se/hemelektronik/thermalright_ty-150_150mm_fan_50...

Jag undrar om ni tar även in t.ex. fläkten TY-147, som är samma fläkt som TY-140 men då med en annan färgsättning, här svart ram och vit fläkt/impeller?
Länk: http://www.thermalright.com/html/products/fan/ty-147.html

Sedan finns det också TY-143: http://www.thermalright.com/html/products/fan/ty-143.html

Att jag frågar, är att fläkten TY-140 kanske inte är den snyggaste att se på - blå/grön som den är, mot den nya TY-147 som är mer klassik med sina svart/vita färg. Så några TY-147or skulle jag fundera på till mitt datorbyggandet till sommaren, att ha i lådan.

Vad säger ni CDON - tar ni in TY-147or och priset bli väl motsvarande för TY-140or?

4. Fler produkter från BitFenix?
Länk: http://www.bitfenix.com/global/en/

T.ex. BitFenix Alchemy kablarna brukar vara omtyckta bland många människor.
Länk: http://www.bitfenix.com/global/en/products/premium-modding/al...

Vad är er åsikt om de här produkterna?
Hälsningar från Saint25

Permalänk
Medlem
Skrivet av mre:

Väldigt, väldigt bra sammanfattat -- instämmer i nästan allt, både ros och ditt försiktiga ris.

Jag vill dock tillägga att jag tycker att CDON borde ta sig en funderare över det kloka i att göra mässan till en kombinerad teknik- och spelmässa även nästa gång. Åtminstone jag fick intrycket att mässan inte riktigt visste vad den ville på så sätt och därför inte riktigt bottnade i något sällskap -- säga vad man vill, men inte har väl branschfolket från, säg, Gigabyte eller Seagate alltid så jättemycket gemensamt med folk från den svenska gamerscenen...

Med det sagt så uppskattade jag som sagt tillställningen på många sätt, och rabattkoden var åtminstone för mig ett tillräckligt säljargument. Och som tur var fanns ju Josefin på plats och kunde rodda oss förvirrade besökare minst lika bra som du gör här på forumet.

Hej och tack för de vänliga orden...

Som du själv är inne på mre, att mässan kändes splittrad och inte visste vilken inriktning den skulle ha eller vända sig till för grupp av människor, dock finns det möjligheter till att det blir en bättre och mer genomtänkt mässa till nästa gång - som jag hoppas på att CDON tänker mer på.

Ja, tur var väl det att Josefin fanns med på mässan och kunde hjälpa oss mässbesökare med olika saker och med otaliga frågor från oss besökarna och rabattkoden som erbjöds besökarna var en fin godbit, en bit grädde på kakan således.

Övrig notis. Trist att se i tråden CDON men som jag hoppas blir bättre med tiden, är hantering av olika supportärende kanske ibland lämnar något att önska till förbättringar men det är tur att du finns till Josefin och kan ge en hjälpande hand i olika kundärenden.

/Saint25

Permalänk
Medlem

kan intre bäställa något från cdon någon annan som har problem med att köpa saker?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saint25:

1. Fler produkter från Arctic Cooling t.ex.
PST Kabel, för att kunna använda 4-pins PWM kontakt på moderkortet till flera fläktar i datorlådan.Länk: http://www.arctic.ac/en/p/cooling/accessories/469/pst-cable.h...

2. Produkter från Akasa, har överlag bra tillbehör och kylningsprodukter för datorbyggare.
Det finns många intressanta tillbehör att välja bland, se hemsidan: http://www.akasa.com.tw/

Här är några exempel,
De har olika 4-pins PWM kablar och förlängare som få andra leverantörer har på marknaden idag vad jag känner till idag, länk: http://www.akasa.com.tw/update.php?tpl=product/product.list.t...

Letar också efter något liknande, ta gärna in en sådan.

Permalänk

Hej Cdon.
Skulle kolla på mitt headset nu och det har inte ändrat sig någonting står fortfarande: Ej Levererad la ordern på torsdag morgon.
37553429
Men nu står det Ej i lager!!!??
Är mitt exemplar bokat och skickas imorgon?
Annars vill jag ha tillbaka mitt presentkort och köpa det någon annanstans.

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.