Permalänk
Medlem

Nån som har nån nyckel kvar?=) Vore kanon om man fick pröva detta innan man köper!

Permalänk

Har en "buddy" key som jag skänker bort mot en förfrågan på PM, jag är imot att out'a keys för det ger A, falskt hopp, B, lägger strain på PS2's servers om alla försöker verifiera keys konstat, de e BARA att skicka ett PM

Edit* Finns nu >0< Keys kvar att claima geonom mig

Visa signatur

AMD 2700x @ Stock | Asus B450-F Strix ROG | HyperX 2x16GB @ 3,6ghz | EVGA 980ti SC+ ACX+ | Corsair HX750w | 2x1TB Intel p660 M.2 | 3x1TB Seagate HDD | Corsair 300R

Permalänk
Skrivet av cyppa:

Nån som har nån nyckel kvar?=) Vore kanon om man fick pröva detta innan man köper!

det kommer ut den 20:e har jag för mig, och är free to play.. du måste inte köpa något..

Visa signatur

R I P
PSU:XFX PRO750W (tog sitt egna liv tillsammans med moderkortet)
Chassi:Obsidian 550D Moderkort:Asus P8Z68 PRO/GEN3 Processor:Intel i5 2500K 4,3Ghz (kyld av Noctua U12P) Ramminne:16Gb Kingston Hyperx 1600Mhz Grafikkort:MSI Twin Frozr V GTX 970

Permalänk
Medlem
Skrivet av Plasmatic:

det kommer ut den 20:e har jag för mig, och är free to play.. du måste inte köpa något..

Free to play innebär inte att spelet är gratis, bara att det inte är någon månadskostnad.

Permalänk
Skrivet av Kryll:

Free to play innebär inte att spelet är gratis, bara att det inte är någon månadskostnad.

Free to play innebär PRECIS det namnet säger. Det är gratis att spela.

Sedan är det upp till dig att betala för extra saker eller inte.. inte en jävel tvingar dig till det.

Visa signatur

R I P
PSU:XFX PRO750W (tog sitt egna liv tillsammans med moderkortet)
Chassi:Obsidian 550D Moderkort:Asus P8Z68 PRO/GEN3 Processor:Intel i5 2500K 4,3Ghz (kyld av Noctua U12P) Ramminne:16Gb Kingston Hyperx 1600Mhz Grafikkort:MSI Twin Frozr V GTX 970

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kryll:

Free to play innebär inte att spelet är gratis, bara att det inte är någon månadskostnad.

Uhm, vad kostar PS2 att köpa då? Hittar ingen info om det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BesteN:

Uhm, vad kostar PS2 att köpa då? Hittar ingen info om det.

Spelet är gratis, det finns betalalternativ (Prenumeration och "credits"), men inget som är nödvändigt.

Permalänk
Medlem

Vill man få tillgång till betan kan man ju köpa "alpha Squad" 330 sek.

Då får man betan + tillgång till lite bonusar när spelet släpps.

Permalänk
Skrivet av Pistagen:

Vill man få tillgång till betan kan man ju köpa "alpha Squad" 330 sek.

Då får man betan + tillgång till lite bonusar när spelet släpps.

knappast lönt nu om man inte vill ha de småsakerna..

Spelet släpps ju inom några veckor..

Visa signatur

R I P
PSU:XFX PRO750W (tog sitt egna liv tillsammans med moderkortet)
Chassi:Obsidian 550D Moderkort:Asus P8Z68 PRO/GEN3 Processor:Intel i5 2500K 4,3Ghz (kyld av Noctua U12P) Ramminne:16Gb Kingston Hyperx 1600Mhz Grafikkort:MSI Twin Frozr V GTX 970

Permalänk
Medlem
Skrivet av Plasmatic:

knappast lönt nu om man inte vill ha de småsakerna..

Spelet släpps ju inom några veckor..

Jo det är så sant.

Sen vill jag tillägga att Jag och några kommer köra igång o lira planetside 2 vid release, vi kommer köra Vanu och har en Teamspeak server uppe. Nu på betan kör vi på eurodyme. Vill ni vara med skicka ett PM. Blir väl mer organiserade stridigheter vid release.

Permalänk
Medlem

Har 2 keys att dela ut. Första 2 PM får vars 1.

Edit: Båda tagna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pistagen:

Jo det är så sant.

Sen vill jag tillägga att Jag och några kommer köra igång o lira planetside 2 vid release, vi kommer köra Vanu och har en Teamspeak server uppe. Nu på betan kör vi på eurodyme. Vill ni vara med skicka ett PM. Blir väl mer organiserade stridigheter vid release.

Jag har ännu inte lirat mer än 5 min eller så men jag lirar också VS. Kommer lira med Valour Legion (eller vad de döper outfit till vid release) till att börja med. Måste bara få tummen ur och börja spela. Jobbet kommer ivägen hela tiden

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Medlem

Lirat i 3-4 dagar nu, kan säga att det var flera år sen jag hade så här kul med ett spel Riktigt skönt lir! Letar efter någon Outfit man kanske kan joina? Spelar TR just nu på eurodyme. Kanske byter till VS, men får se.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Punctum:

Lirat i 3-4 dagar nu, kan säga att det var flera år sen jag hade så här kul med ett spel Riktigt skönt lir! Letar efter någon Outfit man kanske kan joina? Spelar TR just nu på eurodyme. Kanske byter till VS, men får se.

Klart du ska lira VS! Ones you go purple you never go back

Helt klart ett mycket roligt spel. Men av det jag såg ikväll är det inte redo att släppas ännu. Finns rätt mycket buggar.

Lirat ikväll med den outfit jag kommer joina när "outfit management window" slutar bugga så de faktiskt kan bjuda in mig De är riktigt trevliga och roliga att lira med. De satsar på lättrörligt infanteri. http://www.valourgaming.co.uk/

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Medlem

Har någon en betakey till detta över?

Permalänk
Medlem

Via Facebook Logitech Gaming kan man få beta nycklar. Skaffade en själv precis. Skrolla ner på sidan.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Avstängd

Prestandan är sådär för mig, på lägsta i allt förutom Medium i textures och Graphic Detial och rendering på 100 så får jag knappa 40FPS ( 1280 X1024)

I 1920X1080 och på medium / lägsta 20-40 FPS, när jag klickar på ALT + F så står det min t.ex. 20 [CPU] betyder det att det är min processor som flaskar???

Jag har ett XFX Radeon 6970 och en Phenom II 1090T x6 Den är på 3.6GH/z eller 3.8GH/z ( jag vet inte vilket för jag använde AMDs överklockning program på cpun och det har inte ändrats i systemegenskaper men på AMD programer har det ändrats )

Hur presterar era datorer med era komponenter?

Visa signatur

ffffffffc

Permalänk
Medlem
Skrivet av LucasSj:

Prestandan är sådär för mig, på lägsta i allt förutom Medium i textures och Graphic Detial och rendering på 100 så får jag knappa 40FPS ( 1280 X1024)

I 1920X1080 och på medium / lägsta 20-40 FPS, när jag klickar på ALT + F så står det min t.ex. 20 [CPU] betyder det att det är min processor som flaskar???

Jag har ett XFX Radeon 6970 och en Phenom II 1090T x6 Den är på 3.6GH/z eller 3.8GH/z ( jag vet inte vilket för jag använde AMDs överklockning program på cpun och det har inte ändrats i systemegenskaper men på AMD programer har det ändrats )

Hur presterar era datorer med era komponenter?

Bådar inte gott för min del, jag som tänker köpa ett high end grafik till min A8 3870k, din processor kan ju knappast vara en flaskhals... Tycker ditt grafikkort är "mer" en flaskhals!

Visa signatur

Corei5 2500k@4.5ghz 1.29v|MSI P67A-GD55|Asus5850@900/1000 1.112volt|8GB Corsair Vengeance DDR3 1600mhz cl9|Crucial m4 64GB|WD2TB+Caviar Green|Corsair HX620
http://3dmark.com/3dmv/2867753

Permalänk
Medlem

visst vet ni att detta kommer att vara gratis !

Visa signatur

CPU: Intel core i5 3570k, GPU: Asus780 , PSU: Corsair AX 750w Gold, RAM: Corsair Vengeance 2x4 GB, Chassi: NZXT H440, MOBO: Asus Sabertooth Z77, SSD: Intel 330 180GB, HDD: Seagate barracuda 1TB, Skärm: Benq XL2411T, Diverse annat: Razer Naga 2014, Sennheiser pc 360 G4ME

Permalänk
Avstängd
Skrivet av nVIDIA:

Bådar inte gott för min del, jag som tänker köpa ett high end grafik till min A8 3870k, din processor kan ju knappast vara en flaskhals... Tycker ditt grafikkort är "mer" en flaskhals!

Japp, låter lustigt men FPSen är "låg" och ostadig, får se ifall det bättrar sig, det står ju trots all [CPU] vid VISSA tilfällen har jag fått 60FPS och då byter den om till [GPU]

Men det är väl bara vänta och se , det kommer nog bli bättre.

Skrivet av 98olllin:

visst vet ni att detta kommer att vara gratis !

Jadå, många inlägg angående detta i tidigare inlägg. Men det är härligt att det är gratis

Visa signatur

ffffffffc

Permalänk

Jag skulle också velat ha en nyckel till Planetside 2! PM mig om ni har någon över tack på förhand!

Permalänk
Inaktiv

Hejhej!
Någon som kanske har en beta key över :)? Polarna kom nämligen just in med nyckeln dom fick men jag vart lämnad

Har nån en nyckel som ni vill ge bort kan ni ju slänga iväg ett PM till mig, skulle vara skit bra!

Tack
Jocke

Permalänk

Letar också efter en nyckel, skulle vara guld värt!

Tack på förhand!

Visa signatur

Raijintek Ophion Evo | 9900K | EVGA GTX 1080Ti | Gigabyte Z390 | Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance | Corsair H100i |

Permalänk
Medlem
Skrivet av LucasSj:

Prestandan är sådär för mig, på lägsta i allt förutom Medium i textures och Graphic Detial och rendering på 100 så får jag knappa 40FPS ( 1280 X1024)

I 1920X1080 och på medium / lägsta 20-40 FPS, när jag klickar på ALT + F så står det min t.ex. 20 [CPU] betyder det att det är min processor som flaskar???

Jag har ett XFX Radeon 6970 och en Phenom II 1090T x6 Den är på 3.6GH/z eller 3.8GH/z ( jag vet inte vilket för jag använde AMDs överklockning program på cpun och det har inte ändrats i systemegenskaper men på AMD programer har det ändrats )

Hur presterar era datorer med era komponenter?

testa ändra viewdistance i userconfig.ini

sätt den på runt 1000 istället för 9 miljoner som den är på som default.

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Triffid:

testa ändra viewdistance i userconfig.ini

sätt den på runt 1000 istället för 9 miljoner som den är på som default.

Hittade bara useroptions.ini

Väl där inne stod det RenderDistance=-1.000000 , jag ändrade men den ändra tillbaka automatiskt.
Andra lösningar

Visa signatur

ffffffffc

Permalänk
Medlem

Några snabba tips för en noob? Ska precis starta upp betan

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Vafan säger ni? Gratis? Jag har precis köpt det för 330 spänn. :S

Visa signatur

cosmos wireless luftkylare p35t 2007

Permalänk
Avstängd
Skrivet av 54321:

Vafan säger ni? Gratis? Jag har precis köpt det för 330 spänn. :S

Ja du får instant beta och lite extra features när det släpps, men det lanseras gratis.

Visa signatur

ffffffffc

Permalänk
Medlem

Någon annan som har problem med att spelet kraschar titt som tätt?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av LucasSj:

Hittade bara useroptions.ini

Väl där inne stod det RenderDistance=-1.000000 , jag ändrade men den ändra tillbaka automatiskt.
Andra lösningar

Konstigt, jag har RenderDistance på 1000 och den var på typ 9 miljoner tidigare finns mer info här: http://www.youtube.com/watch?v=hjTy02LIC1s

Hjälpte mig och min polare väldigt mycket iaf.

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss