Bästa antivirusprogrammet som finns att hitta för 500:-

Permalänk

Bästa antivirusprogrammet som finns att hitta för 500:-

Hej min dator har tydligen fått virus och jag behöver eran hjälp att hitta det bästa virusprogrammet för högst 500:-, jag har hittat bitdefender för 419:- Och det påstås vara det bästa i test enligt olika hemsidor och dom påstår själv att dom är 1# . Tycker ni att jag ska köpa det eller finns det något bättre ?? Tacksam för hjälp

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PROCESSOR: Intel core I5 3570k KYLARE: Noctua NH-D14. GRAFIKKORTEN: Radeon 7970 GHZ i CROSSFIRE. RAM: G.Skill16GB 2300MHZ. MODERKORT: Asus P8Z77-V deluxe. HÅRDDISK: 3TB Western Digital Red. SSD: Samsung PRO 840 256GB OCH Samsung basic 830 128GB. LJUDKORT: Asus Xonar DX. CHASSI: Fractal design ARC.NÄTAGG: Fractal desing Newton R2 800W.

Permalänk

Satsa på att hitta det bästa antivirusprogrammet för 0:- istället. Jag har aldrig köpt ett antivirusprogram, finns många bra som är gratis.

Kolla t.ex denna tråden, under säkerhet.
#7063159

Och hur vet du att du fått virus förresten?

Edit: Borde inte tråden ligga i mjukvara>windows?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Copyswede bör förstöras.

Permalänk
Medlem

Sök i forumet eller på google

Permalänk

Testa gratis varianterna av AVG eller Avast som är mycket bra och väldigt populära och räcker långt med windows egna brandvägg och antispyware.

Visa signatur

Apple MacBook Pro 15" Retina. 2,2 GHz Quad-Core Intel Core i7 Turbo Boost upp till 3,4 GHz, 16 GB 1600 MHz minne, 256 GB PCIe-baserad flashlagring, Intel Iris Pro Graphics.
Laptop 2. MSI GT 780DX, 17.3" LED matt (1920 x 1080), Intel Core i7-2670QM 2.2 - 3.1 GHz, Minne: 16 GB DDR3 1333MHz, NVIDIA GeForce GTX 570M 1.5 GB GDDR5, HDD Intel 320 SSD 120GB + 750 GB (7200 rpm).

Permalänk
Medlem

"dom påstår själv att dom är 1#". Jag tror att du kanske är lite väl naiv här... Vilken produkt är enligt en tillverkare inte den bästa som finns?

Malwarebytes anti-malware funkar bra och är gratis. Har för mig flera gånger hittat skadlig kod som MSE inte hittat. Grafiken i Användargränssnittet är inte det snyggaste och "ser nästan ut som" ett virus självt, men det är inget att vara orolig över:-)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

NOD32 och F-Secure har jag använt. Priset beror på hur många år licensen ska vara eller hur många maskiner som ska omfattas.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X, ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero, 32GB Corsair Vengeance LP 3200MHz, Gigabyte Radeon RX 5600 XT, Fractal Design Define C, Sesonic FOCUS PX 650W.

Permalänk
Medlem

http://www.webroot.com/En_US/consumer-products-secureanywhere...

molnbaserad lösning som inte drar resurser så den är perfekt för gamers och andra med lite äldre datorer.

Permalänk
Medlem

http://windows.microsoft.com/sv-SE/windows/products/security-...
För resurssnålt aktivt skydd som hittar det mesta.

http://www.malwarebytes.org/
För djupare sökningar som MSE kanske har missat.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K 3,5Ghz @ 4,5Ghz, Noctua NH-D14, ASUS P8Z77-V , 16GB Corsair Vengeance DDR3 1600MHz, Gigabyte Nvidia GTX 660, Samsung 830 128GB, OCZ Vertex 2 60GB, WD 250GB, Corsair TX 650W, BenQ G2420HDBE, HP L2208w.