Permalänk
Medlem

Prenumerera på serietidningar

Hej,

har börjat få upp ett stort intresse för serietidningar på senaste tiden men har svårt att hitta någon webbshop som säljer prenumerationer på bra serietidningar.

Jag letar efter sidor som kör både klassiskt och nytt, stålmannen, Spawn m.m.

Har någon tips på detta så vore det kung!

Dassläsning vid sitt bästa

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeddiz:

Hej,

har börjat få upp ett stort intresse för serietidningar på senaste tiden men har svårt att hitta någon webbshop som säljer prenumerationer på bra serietidningar.

Jag letar efter sidor som kör både klassiskt och nytt, stålmannen, Spawn m.m.

Har någon tips på detta så vore det kung!

Dassläsning vid sitt bästa

Det ända jag kan tipsa om, det är väl Tidningskungen.se. Riktigt bra tjänst, och har bra prenumerationer på en himla massa tidningar världen över. Så ta en titt där vet jag.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Tack för tipset, har redan kollat där dock och dom verkar bara ha typ kalle anka och dylikt tyvärr

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem

http://kundservice.egmont.se/Prenumerera/Produktlista/Produkt...

Där får ja Pondus och Elvis ifrån
Tycker dom är bra.

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem

http://www.comicsheaven.se

De har alla möjliga tidningar, man kan prenumerera via dem på vissa tidningar iaf. Lättast är om du är intresserad att prata med dem. Kanske finns fler ställen, men det är det enda jag träffat på.

Visa signatur

Fractal Design Define Mini C | Fractal Design Edison M 750W | MSI Z390M MPG GAMING EDGE AC | Intel 9700K@3.6GHz | Ballistix 16GB 2666MHz CL16 | ASUS GeForce GTX 1660 Ti 6GB DUAL OC | Samsung 860 EVO 500GB | Windows 10 | Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av karlsan:

http://www.comicsheaven.se

De har alla möjliga tidningar, man kan prenumerera via dem på vissa tidningar iaf. Lättast är om du är intresserad att prata med dem. Kanske finns fler ställen, men det är det enda jag träffat på.

Såg bra ut, får ta och skicka iväg ett mail till dom... blir svårt att prata då vi är typ 90mil ifrån varandra

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeddiz:

Såg bra ut, får ta och skicka iväg ett mail till dom... blir svårt att prata då vi är typ 90mil ifrån varandra

hehe, vilket kontaktsätt du väljer spelar nog ingen roll direkt. Men prata kan man göra ändå, telefoner finns.

Visa signatur

Fractal Design Define Mini C | Fractal Design Edison M 750W | MSI Z390M MPG GAMING EDGE AC | Intel 9700K@3.6GHz | Ballistix 16GB 2666MHz CL16 | ASUS GeForce GTX 1660 Ti 6GB DUAL OC | Samsung 860 EVO 500GB | Windows 10 | Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av karlsan:

hehe, vilket kontaktsätt du väljer spelar nog ingen roll direkt. Men prata kan man göra ändå, telefoner finns.

så sant hur som, tack så mycket!

Hittade andra svenska numret av kalle anka i stugan så blev sugen på att inkassera lite flashbacks tills vinterkvällarna kommer!

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem

Är du primärt ute efter att de ska vara fysiska kopior?
http://www.comixology.com/
Vet att de är lite tjusning att ha fysiska kopior också givetvis.
Har en del tidningar hemma, köper mest de jag blir helt ställd av, så mycket ebay jakt för personlig vinning av att ha ett visst nummer hemma, hehe
Jag kör comixology på min läsplatta, funkar alldeles underbart för mitt ändamål.
Du kan även läsa alla dina serietidningar du har via dem vart som helst, även via deras sida, vilket är riktigt schysst

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow