Liten varning ang. Region europe/us osv.

Permalänk
Skrivet av eXpander_:

Happ, märkte det idag,, lvl 54... är riktigt förbannad just nu,, tänkte precis lira med en kompis och kom på att jag har kört på US hela tiden...

Dags att slänga Diablo 3 i papperskorgen!

Förstår dig!

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Jag hade inte detta problem när jag starta men jag lyckades ladda ner US clienten(inställd på battlenet när jag ladda ner det fick byta på det själv) och senaste patchen kom ut 1 dag tidigare eller mer på US sen kom eu patchen. Pga detta var jag tvungen att ominstallera spelet för att ens kunna starta spelet och spela på EU servern. Om ni inte kommer ihåg det så tog installationen från skivan nästan lika länge som att ladda ner spelet från nätet(kändes som det iaf) fattar inte vad som tar sådan tid med skivan. Antingen ominstalera eller vänta 1 dygn för patchen. Var inte så kul med en timmes(ungefär) ominstallation när polaren sitter och spelar.

Visa signatur

Same Shit Differant day

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reyintaz:

De enda som jag haft problem är vad jag tror personer som har spelat Betan (eftersom denna var US). Annars är default för oss Europe.

För mig som inte spelat betan var US förvalt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem

Jag gav bort ett Guest Pass till tjejen men hon fick bara felmeddelandet typ "Diablo III is not attached to this account". Men det var det ju visst det! Tog över en halvtimme innan jag till sist efter ett googlat tips hittade att klienten var inställd på Americas och hennes konto är ju för Europa. Ändrade i klienten och sen gick det att logga in.

Bara för att för övrigt upptäcka att jag fortfarande inte kan spela med henne eftersom ett Guest pass inte kan spela med någon som har det riktiga spelet... Hur tusan tänkte de där!? Nä Blizzard, det här har ni verkligen klantat till.

Permalänk
Medlem

UEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHH!!!! (BRUTALT crybaby gråt!!!)

eXpander_, du är inte ensam! Jag hann bara till lvl 20 dock innan misstaget uppdagades av en polare. :*(****************