Permalänk
Skrivet av trollhattan:

Hur lång tid tar det för er att få hem och posta den här ?

http://www.dustinhome.se/product/5010620464/kidigi-bordsladda...

Tyvärr lyckas jag inte få någon uppskattning från någon distributör på just den artikeln

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

De dära 1-2 dagarna som brukar stå (om det står) brukar stämma till 99% av egen erfarenhet i allafall

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dustin Home:

Tyvärr lyckas jag inte få någon uppskattning från någon distributör på just den artikeln

Ajaj, jag la en order på den produkten samt den här

http://www.dustinhome.se/product/5010620371/kidigi-bordsladda...

Den har ju ett beräknat datum, om den varan kommer in som planerat, delas ordern upp eller skickar ni först när båda produkterna är i lager ?
(Känns ju lite småjobbigt att behöva vänta i ovisshet i princip hur länge som helst)

Permalänk
Skrivet av trollhattan:

Ajaj, jag la en order på den produkten samt den här

http://www.dustinhome.se/product/5010620371/kidigi-bordsladda...

Den har ju ett beräknat datum, om den varan kommer in som planerat, delas ordern upp eller skickar ni först när båda produkterna är i lager ?
(Känns ju lite småjobbigt att behöva vänta i ovisshet i princip hur länge som helst)

Vi samlevererar våra varor, din order kommer således att ligga och vänta tills allt finns i lager, även om den ena artikeln inkommer tidigare (dock så reserveras den artikeln till just din beställning, så ingen annan kan sno den under tiden).
Men om du gör som så att du hör av dig till oss med ditt ordernr när den ena varan inkommit vårat lager, så kan vi kika på om den går att dela på, eller i värsta fall får vi lyfta över den på en separat order.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Hej

Någon ny info om när Ipadsen trillar in på erat lager? Har beställt en Vit 32GB Wifi.

Visa signatur

|| Gigabyte GA-990FXA-UD3 || Sapphire Radeon R9 290 4GB || AMD FX8350 || CM 212 Plus || 16Gb Corsair XMS3 1600Mhz || Samsung 850 EVO 250GB || OCZ SSD Agility 3 120GB || 2TB Samsung Ecogreen || EVGA G2 750W || FD Define S||

Permalänk
Skrivet av boylen:

Hej

Någon ny info om när Ipadsen trillar in på erat lager? Har beställt en Vit 32GB Wifi.

Tyvärr får vi inga datum från Apple, så vi vet faktiskt inte själva när vi får in dom, utan ibland rasslar det till lite i lagersaldot bara (på tok för sällan dock).

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Hejsan Dustin

Var kontakt med er för en tids som en om fråga om när ni skulle få in Samsung 8005 serien igen (den uppdaterade ver)

Den har kommit ut nu hos många av era konkurenter nu men när kommer den till er?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1167021 <----- Tvn

//skane

Visa signatur

LMAOSHMSFOAIDMT = Laughing my ass off so hard my sombrero fell of and I dropped my taco

Permalänk
Skrivet av skanepiraten:

Hejsan Dustin

Var kontakt med er för en tids som en om fråga om när ni skulle få in Samsung 8005 serien igen (den uppdaterade ver)

Den har kommit ut nu hos många av era konkurenter nu men när kommer den till er?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1167021 <----- Tvn

//skane

Vi får dessvärre inte sälja den TV apparaten då Samsung Europa beslutat att man måste ha en riktig fysisk butik för att få sälja dessa.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Vi får dessvärre inte sälja den TV apparaten då Samsung Europa beslutat att man måste ha en riktig fysisk butik för att få sälja dessa.

Haha seriöst? ja synd för er då tyvärr men tycker det är ju riktigt kasst från samsungs sida med...

Visa signatur

LMAOSHMSFOAIDMT = Laughing my ass off so hard my sombrero fell of and I dropped my taco

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Vi får dessvärre inte sälja den TV apparaten då Samsung Europa beslutat att man måste ha en riktig fysisk butik för att få sälja dessa.

Det stämmer ju inte in på Cdon?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Det stämmer ju inte in på Cdon?

Tror det ligger nån DÖ fisk och simmar här..... Kom igen DUSTIN ta kontakt och ordna fram TVn

Visa signatur

LMAOSHMSFOAIDMT = Laughing my ass off so hard my sombrero fell of and I dropped my taco

Permalänk
Medlem

Cdon har väl fått ensamrätt på att sälja den utan att ha en riktig butik.
Annars så borde ju dustin kunna ta in den.

Ni kan väl fråga samsung igen och då ta med att cdon säljer den som inte har en riktig butik.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Hedersmedlem

På företagssidan säljer ni rätt många olika sorters kontorsmaterial (http://www.dustin.se/page/4920/kontorsmaterial/). En stor del av det tycker jag att det känns som att även många konsumenter kan vara intresserade av, så skulle man möjligen kunna tänka sig att ni skulle kunna sälja det på Dustin Home också? Jag tror att många kan tycka att det är trevligt att passa på att köpa diverse pennor och annat när man ändå gör en beställning hos er.

Permalänk
Skrivet av skanepiraten:

Tror det ligger nån DÖ fisk och simmar här..... Kom igen DUSTIN ta kontakt och ordna fram TVn

Det är troligtvis som Grizzly666 säger, att de har ensamrätt på att sälja som online retailer, vi kikade nämligen senast igår.

Skrivet av GAPa:

På företagssidan säljer ni rätt många olika sorters kontorsmaterial (http://www.dustin.se/page/4920/kontorsmaterial/). En stor del av det tycker jag att det känns som att även många konsumenter kan vara intresserade av, så skulle man möjligen kunna tänka sig att ni skulle kunna sälja det på Dustin Home också? Jag tror att många kan tycka att det är trevligt att passa på att köpa diverse pennor och annat när man ändå gör en beställning hos er.

Jag skall ta upp det med vår ansvarige för kontorsmaterial så får vi se
EDIT: Nu jobbas det på att migrera produkterna till Home sidan, så det ligger förhoppningsvis uppe på sidan under morgondagen(läs torsdag då vi har stängt imorgon).
EDIT 2: Det var visst lite mer jobb än väntat, så vi skjuter på lanseringen till nästa vecka någon gång. För jag misstänker att alla privatkunder inte är så överdrivet sugna på att köpa kartongvis pärmar etc.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Dustin Home:

EDIT 2: Det var visst lite mer jobb än väntat, så vi skjuter på lanseringen till nästa vecka någon gång. För jag misstänker att alla privatkunder inte är så överdrivet att köpa kartongvis pärmar etc.

Ajdå, det var ju synd. Nåja, trevligt att det är på gång i alla fall. När det gäller pärmarna ska man väl aldrig säga aldrig. Det kan ju finnas någon som behöver massor av pärmar för att studiematerial, stora samlingar av något slag eller något annat (förmodligen kan man komma på liknande exempel med andra produkter). Folk har olika behov och det gör väl inte direkt någon skada om de är möjliga att köpa även om väldigt få faktiskt köper dem?

Permalänk
Hedersmedlem

Kartongvis med pärmar är vad jag brukar köpa, dels för behovet men framförallt därför att priserna brukar vara mycket bättre. Är priserna konkurrenskraftiga ser jag inga problem. Pärmar har ju inte något direkt bäst-före datum, så några extra på hyllan kvittar.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

På eran reklam här på sweclockers har ni "corsair rea" med en tillhörande bild på en ssd, sedan när jag kikar sidan finns ingen corsair ssd där.

Falsk marknadsföring?

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av rinosaur:

På eran reklam här på sweclockers har ni "corsair rea" med en tillhörande bild på en ssd, sedan när jag kikar sidan finns ingen corsair ssd där.

Falsk marknadsföring?

Står ju som sagt bara "Corsair spring sale", även om det är olyckligt att det finns produkter på bilden som inte är med på rean så vill dom förstås visa upp övriga saker som säljs. Finns t.ex inga tangentbord eller minnen heller i rean.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Skrivet av rinosaur:

På eran reklam här på sweclockers har ni "corsair rea" med en tillhörande bild på en ssd, sedan när jag kikar sidan finns ingen corsair ssd där.

Falsk marknadsföring?

Allt som fanns med i bilden skall ha vart med i Rean från start, vi har dock kört den ett tag nu, således har en del utav reaprodukterna sålt slut och tagits bort från rean.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Allt som fanns med i bilden skall ha vart med i Rean från start, vi har dock kört den ett tag nu, således har en del utav reaprodukterna sålt slut och tagits bort från rean.

Tack för svaret och klargörandet, har inte märkt av den reklamen innan oturligt nog.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem

Hur länge kör ni fotbollskampanjen på TV-apparater?

Permalänk
Dustin AB
Skrivet av SUMITOMO:

Hur länge kör ni fotbollskampanjen på TV?

Hej!

Enligt planerna under hela EM!

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Hej,
ni har en Klarna-kampanj, betala i sommar (sista augusti). Flera andra näthandlare har dock uppdaterat sin kampanj till "betala i höst" (sista september). Är det på G hos er också?

Permalänk
Skrivet av fredl:

Hej,
ni har en Klarna-kampanj, betala i sommar (sista augusti). Flera andra näthandlare har dock uppdaterat sin kampanj till "betala i höst" (sista september). Är det på G hos er också?

Hej,
Efter diskussion med klarna verkar det som att de inte har någon sådan kampanj just nu (med undantag för Nelly som tydligen körde det), så det är inget som är aktuellt för vår del (eller någon annan av våra kollegor i branschen), iaf för tillfället.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Keeper of Traditions

Tänkte bara höra om ni har möjlighet att ta in Crucial's mSata SSD'er?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1295379

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk

Hej, jag undrar om ni tänker ta in Cowon J3 32GB?
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=637000

Visa signatur

[Antec Sonata III - Antec 500w] - [Intel E8500 3,16Ghz] - [Asus P5Q Pro] - [Gainward HD-4850 512MB GS] - [6gb Corsair TWIN2X 6400C4DHX CL4] - [Intel 730 240GB] - [Seagate IronWolf ST8000VN0022 256MB 8TB] [Seagate 3TB ST3000DM001] - [WD Black 1TB WD1001] - [Seagate 500GB ST3500413AS] - [Seagate 320GB ST3320620A] - [Creative Sound Blaster Live 5.1] - [Logitech Z-906] - [AOC 27G2U] | Oöppnade Samsung 860 Evo 1TB&512GB

Permalänk
Skrivet av Newklear:

Tänkte bara höra om ni har möjlighet att ta in Crucial's mSata SSD'er?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1295379

Tyvärr har vi inget samarbete med Crucial, således är deras produkter något vi dessvärre inte får tag på.

Skrivet av AshyStyle:

Hej, jag undrar om ni tänker ta in Cowon J3 32GB?
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=637000

Nix, den har nämligen utgått.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Tänkte bara tacka för den riktigt snabba orderhanteringen av min order! La en order på Asus nya Zenbook prime 16:45 igår, en dryg timme senare så var den skickad

Permalänk
Avstängd

När får ni in http://www.dustinhome.se/product/5010641202/otterbox-commuter...
Beställde ett i söndags nämligen

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem

Har aldrig förr behövt använda mig av garantin/RMA'n så vet inte riktigt hur det funkar.

Köpte Corsair Vengeance 1500 headset från Dustin den 23:e Februari iår och fått stå ut med all slags ljudrelaterade problem från konstigt knastrande och tjutande ljud när micken är mutead till plötslig glapp på sladd dosan även fast jag varit mycket försiktig med varan.

Hur gör jag för att be om RMA på produkten, skickar jag den själv till Corsair eller är det ni på Dustin som tar hand om det? (borde även nämna att originalförpackningen är bortkastad.)

Visa signatur

W10 Pro N | i7 6700K @ 4.7 GHz | NH-D15 | GTX 980 Ti HOF | ASUS Z170 Pro Gaming | 16GB 3000Mhz CL15 | Samsung 850 EVO 500GB | 3x HDD ~8TB | Define S | EVGA 750W G2 | Logitech g502 | Corsair K70 Red | Beyerdynamic DT 770 Pro 250Ω | Sound Blaster Z | BenQ XL2430T 144Hz + GW2250HM 60Hz
» Youtube: https://www.youtube.com/c/Phreec