BF: BC2 - Skriv era nicknames här!

Permalänk

åter igen; lirar gärna med folk (ej hc) så länge bf3 inte kommit ut

user: farbrorpappa

Permalänk

Sitter och värmer upp battlefield skillsen i väntan på att mitt förbokade bf3 ska komma så letar nu efter gött folk att spela med nick är LaggZor adda och lira Spelar mest hardcore conquest men även rush ibland

Permalänk
Medlem

ChillMille[SWE]

Visa signatur

NZXT H2|Corsair CX600W|Corsair 8GB XMS3 1600MHZ|IntelCore i5 2500&Corsair HydroSeries™ H50 PnP|MSI 660TI 2GB Power Edition OC|Asus P8P67|OCZ Aglility 3 & INTEL 330|OS WIN 7
Platta: iPad 3+4G 16GB
Mobil: Samsung Galaxy SIII Marble White

Permalänk
Medlem

Adda mig gärna på båda,

Origin: NaX92
BFBC2: NaxoS

Permalänk
Medlem

För någon vecka sedan la jag till 25 st eller nått härifrån 2 har accepterat och är aldrig online

Jag lirar varje dag.

Så adda mig om ni vill lira massor med teamwork.

Nick: HDKormi

Visa signatur

Här för att försöka hjälpa med det jag kan ^_^

Permalänk
Medlem

BC2: Sunkipunki
Origin: dumsatafna

Permalänk
Inaktiv

Nick: Trechz. E sugen på att köra 4st i en SQDeathmatch.

Permalänk
Medlem

BC2 - crewer

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

ryttge

Köpte spelet med DLC och exp för 9.99 EUR under steam rean så renodlat noob som gillar rush!

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk

Precis laddat ner origin och addat en del av er

Origin namn: Chilinot

Permalänk
Medlem

Thailandur här! Hardcore äre som gäller.

Permalänk

Spela??? någon ??? nickar ersdahl ing

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk

Lirar mest HC Rush. Lirar en hel del till och från. Beror på humöret.
Gillar bra squad work och vill se fler som vet hur man nyttjar smoke funkar!

Nicket är: Sir_N

Permalänk

Någon som är på att spela ikväll eller imorgon? Vanliga BFBC2 HC Rush, spelar ingen roll hur många vi är 4-16. Skype och drar igång ett ordentligt teamwork. Skulle det inte vara roligt att vara 16 spelare och fylla ett helt lag och bara köra taktik?

Permalänk
Skrivet av RottingRhubarbs:

Någon som är på att spela ikväll eller imorgon? Vanliga BFBC2 HC Rush, spelar ingen roll hur många vi är 4-16. Skype och drar igång ett ordentligt teamwork. Skulle det inte vara roligt att vara 16 spelare och fylla ett helt lag och bara köra taktik?

Låter intressant.. får se om man får lite tid tillövers.

Permalänk

Kör både vanliga och Vietnam: FleXiuZ

Visa signatur

Fractal Design Define R6 | Asus ROG Strix B450-F Gaming | Ryzen 5 2600x | Ballistix Sport LT DDR4 16GB | Geforce RTX 3060 ti | OCZ 750w 80 Plus | OCZ Agility 3 -WD Green 1TB | AOC 24" 144Hz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av RottingRhubarbs:

Någon som är på att spela ikväll eller imorgon? Vanliga BFBC2 HC Rush, spelar ingen roll hur många vi är 4-16. Skype och drar igång ett ordentligt teamwork. Skulle det inte vara roligt att vara 16 spelare och fylla ett helt lag och bara köra taktik?

jag kan lätt tänka mig joina, är rank 18, kan kör klass som helst föredrar recon och assault, skicka PM med skypenamn nickar xeonZ^ på bfbc2

PS, är inte online så ofta med tanke på att jag har sommarjobb, men är troligtvis online mellan 18-22.

Visa signatur

CPU: i5-2500K | RAM: 4gb XMS3 1333mhz | Grafikkort: XFX Radeon 5770 | Mobo: MSI P67A c45 | HDD: WD Black 500GB | Chassi: NZXT Lexa S |PSU: XFX XXX Edition 750W

Permalänk
Medlem

Kyparn

Bara adda, kommer sitta o näta bfbc2 rätt så mkt nu

Permalänk
Medlem

DeoN(swe)
Spelar mycket vissa perioder. Är dödssöries när jag spelar så adda mig om ni föredrar taktisk spel.

Visa signatur

Obsidian 800D | Core 2 Quad Q9550 | Gigabyte 2x6990 (QuadfireX) | EVGA 780i | Kingston ValueR. DDR2 PC6400 4096MB CL5 | OCZ 1250w

Permalänk
Medlem

Adda gärna, lirar dock mest APB tills BF3 kommer

BFBC2: Uberlaz0

Visa signatur

Chassi Phanteks Enthoo Evolv X Anthracite Grey Cpu Intel® Core™ i7-7700K @ 5.0Ghz
Mob ASUS Maximus IX Formula Ram Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 4000MHz CL16 Dominator Platinum
Gfx ASUS GeForce RTX 3080 Ti 12GB STRIX GAMING OC Cpu Cooler Corsair iCUE H115i RGB PRO XT M.2 2xCorsair Force MP510 series NVMe PCIe M.2 SSD 480GB
SSD 4xSamsung 870 EVO SSD 1TB OS Win 10 Pro 64bit
Psu Corsair HX1200, 1200W PSU

Permalänk

BC2 Nick: Jepson

Alla game modes, hc eller vanliga spelar inte roll

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

Bc2 namn: Dauit

Lirar allt, beroende på vilket humör jag är på, teamplay( rush) eller codstil( deathmatch)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Grytvante hade väl varit passande men nej det fick bli ett nyare och fräschare nick, Grytvante 2.0

Adda gärna, får dock erkänna att jag kan vara lite av en humörspelare ibland och även ganska noob då jag skaffade spelet för 2 veckor sen

Visa signatur

Main: Phanteks Enthoo Evolv | Asus Gryphon Z97 | i5 4670K | 8GB Corsair Vengeance LP | GTX 780 DCuII | Crucial MX-100 256 GB | Cooler Master V700
Laptop: Sony Vaio Pro 13, utan touch.

Permalänk
Medlem

Jag nickar Dookaz i BF: bc 2

Permalänk

Unitarded

Visa signatur

System: Fractal Design Define Mini| Asus P8Z77-M | Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 16GB | Intel i5 2500K - Noctua NH-U9B SE2 | XFX Radeon RX 480 8GB | Fractal Tesla R2 500W
/Erik

Permalänk
Medlem

dotque

Spelar mycket på Top Nordic och Gotland servrarna, ligger på toppen för det mesta :G Såvida inte Prillan är inne..

Visa signatur

Asus Prime Z390-A - Intel I7 9700KF - Corsair Vengeance 2x8GB 3200Mhz CL16 - MSI GeForce RTX 2080 SUPER 8GB Ventus XS OC - Creative Sound Blaster Z (skäms) - Corsair AX 1200i Digital 1200W 80+ Platinum - Fractal Design R6 - Sennheiser GSP 600 - Acer Predator XB271HUA

Permalänk

BasRutten

Lirar en del på helgerna...

Visa signatur

Lite eldrivna saker....

Permalänk
Medlem
Skrivet av SörenKarlsson:

Lirar mest HC Rush. Lirar en hel del till och från. Beror på humöret.
Gillar bra squad work och vill se fler som vet hur man nyttjar smoke funkar!

Nicket är: Sir_N

+1 på den. Saknar verkligen bra squad/teamwork när man spelar pub. Föredrar även någon form av voice när jag lirar, antingen ingame, eller TS/Vent.
Mitt nick: Covenant-R

Jag har lirat en hel del under semestern och tänkte försöka köra en hel del, iaf helgerna, fram till bf3 kommer. Men jag har en certifiering som kommer gå så veckokvällarna blir nog mest plugg.

Tänkte försöka lira nu fre-sön en del.

Permalänk
Medlem

Tänkte spela lite nu ikväll, och eftersom alla vänner är ute på Malmöfestivalen så är jag helt ensam, någon som vill köra lite, med skype?

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

Cleriatro ,, här kör bara HC på BF

spelar bara på Top Nordic och Gotland serverana

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)