Favorit i repris: Ölkväll för SweCare i Göteborg! - den 16/4 kl 18:00

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Zotamedu:

Är det bara att drälla in vid 18 och leta efter efter ett stort bord med vilsna nördar?

Ställ dig i entrén och skrik "AVENYYYYYYYN", se vilka som svarar.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Zotamedu:

Är det bara att drälla in vid 18 och leta efter efter ett stort bord med vilsna nördar?

Tack, du har en poäng.

Vi samlas utanför Ölrepubliken tio i, dvs 17:50. Fan, hade helt glömt bort den biten. Så;

SAMLING UTANFÖR KL 17:50!

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rich:

Tack, du har en poäng.

Vi samlas utanför Ölrepubliken tio i, dvs 17:50. Fan, hade helt glömt bort den biten. Så;

SAMLING UTANFÖR KL 17:50!

Kommer bli hur bra som helst detta!
Ska försöka hinna till 17.50. Om jag inte gör det så kommer jag strax efter och letar reda på er... på något sätt, kommer inte ihåg hur ni såg ut senast (kass på att minnas ansikten )

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Eftersom att min flygning blev uppskjutet precis tack vare några piloter som har högre prioritet så kommer jag vara lite sen. Jag landar på Säve lite innan kl 18 så jag kommer befinna mig i stan vid kl 19. Bara så ni vet! Trött jag blir på last minute changes...

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Cloudstone:

Eftersom att min flygning blev uppskjutet precis tack vare några piloter som har högre prioritet så kommer jag vara lite sen. Jag landar på Säve lite innan kl 18 så jag kommer befinna mig i stan vid kl 19. Bara så ni vet! Trött jag blir på last minute changes...

Ska nog inte vara några problem. Vill du att vi avvaktar med käket till 19:00 eller går det bra att äta själv? Jag har inga som helst problem med att vänta med maten till 19.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Rich:

Ska nog inte vara några problem. Vill du att vi avvaktar med käket till 19:00 eller går det bra att äta själv? Jag har inga som helst problem med att vänta med maten till 19.

Tror nog vi kan chilla lite eller? Ta en öl och tjöta först, sedan plocka in käk när Cloudstone är på ingång.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rich:

Ska nog inte vara några problem. Vill du att vi avvaktar med käket till 19:00 eller går det bra att äta själv? Jag har inga som helst problem med att vänta med maten till 19.

Skrivet av emilakered:

Tror nog vi kan chilla lite eller? Ta en öl och tjöta först, sedan plocka in käk när Cloudstone är på ingång.

Jag kan äta själv det är lugnt men klart det vore goare att äta tillsammans Jag ska försöka ta mig dit så fort jag kan.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Ställ dig i entrén och skrik "AVENYYYYYYYN", se vilka som svarar.

Utmana mig inte

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Cloudstone:

Jag kan äta själv det är lugnt men klart det vore goare att äta tillsammans Jag ska försöka ta mig dit så fort jag kan.

Klart vi väntar kompis.

Ska bli kul ikväll!

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Yep, we'll wait.

Jag kommer ta bilen ikväll, och bor i Mölnlycke, så om någon ska åt samma håll efteråt så har jag 3 tomma säten i bilen.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Hedersmedlem

Ni borde smällt upp en webbkamera och låtit alla oss superskygga datornördar vara med på distans!

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

Rich är ju inte överdrivet svårt att känna igen.. Annars är det ju bara att skrika MÄRSTA MAMMA så kommer Lezziter börja kallsvettas på direkten.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

Best ölkväll ever!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Ryden:

Best ölkväll ever!

Indeed, jag hade grymt jäkla skoj!!

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Minsann om det inte var en kusligt (!) kul afton. God mat, gott sällskap, fantastiskt roliga människor. Tänk att ett gäng tangentbordsjockeys kan vara så chillaxat analoga. *Respekt!*

Ett stort tack för så väl initiativ som arrangemang (Rich & alla som deltog).
Kul att få träffa Jonas T & Lezziter också. (PS. Hoppas inte båten/hotellet sjönk under natten )

Repris i oktober?

Visa signatur

WS: ASUS P7P55D/i5-750, Hydro H50, XFX6950/2GB, Intel X25-V/2Tb lagring, Corsair VX-550
Server: ASUS, AMD Athlon64 X2 6000+ Scyte Ninja, NVidia GS8400Silent, 2Gb ram, ~4Tb SATA, 500W, CM Stileo500 (tyst)
"-Sometimes all that is needed is a high five. In the face. With a chair!"

Permalänk
Medlem

Reprisen ska jag fan på om jag så ska skippa mitt egna bröllop.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Osan:

Minsann om det inte var en kusligt (!) kul afton. God mat, gott sällskap, fantastiskt roliga människor. Tänk att ett gäng tangentbordsjockeys kan vara så chillaxat analoga. *Respekt!*

Ett stort tack för så väl initiativ som arrangemang (Rich & alla som deltog).
Kul att få träffa Jonas T & Lezziter också. (PS. Hoppas inte båten/hotellet sjönk under natten )

Repris i oktober?

Mycket trevligt Repris i oktober? Låter väldigt sent tycker jag Att Hamilton vann idag i F1 gör inte saken sämre(vilket race)

Permalänk
Medlem

Tack för en trevlig kväll

"Cyrus Miley"

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Entusiast

Tack för en väldigt trevlig kväll. Jag hoppas på en repris på en uteservering i sommar.
Förhoppningsvis ska jag inte iväg på tidig fest dagen efter nästa gång så jag kan vara med hela kvällen.

/Zotamedu som strax ska fixa mer alkohol

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Tack för en trevlig kväll

"Cyrus Miley"

Höhö, skit roligt va?
Jag får väl bjuda på den

Permalänk
Medlem

Finns det inte några sköna bilder att visa?

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Big ups till Rich som organiserade upp hela den här kvällen. Det var grymt!

Har precis tagit av mig betongkepsen, men den var välförtjänad

Permalänk
Medlem

Jomenvisst, bra arrat Rich!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jepp, var en fin kväll. Tackar jag för

Och Rich, där ser du att jag reggade okt 2001

Visa signatur

"If Violence doesn't solve your problem, you're not using enough"

Permalänk
Medlem

Sjukt trevligt igår! Hoppas på att få vara med lite längre nästa gång bara. Massa goa människor bara

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Relik 📜
Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

*GILLA*

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Grymma bilder, såg ut som ni hade det grymt!
Såg ut som om ölrepubliken är värt att besöka också!

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Kärlek.

Mocka, Jag, Rich.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Hedersmedlem

Ja det var fett nice igår. Tack alla som kom, som gjorde det till en grym kväll!

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe