Permalänk

Hej!

Jag tänkte köpa Acer TFT 23.6" GD245HQ 120Hz (Acer TFT 23.6" GD245HQ 120Hz - Inet.se) och Nvidia 3D (Nvidia 3D Vision Glasögon - Inet.se) och jag undrar varför ni inte har något paketpris? Vore guld!

Btw kommer ni ta in några nya sorters 120hz skärmar snart?

Ni är det bästa butiken!

Permalänk
Hedersmedlem

Blev lite imponerad idag:

Topic: Gällande order X och Y

"Hej.

Ligger nästan samma komponenter på dessa två.

Stämmer det att du skall ha båda eller bara den senare? X.

Med vänlig hälsning
Mikael / Kundtjänst
Inet.se"

X och Y ersätter ordernummer.

Inte många butiker som är så uppmärksamma och förebygger eventuella återköp mm. Riktigt bra jobbat och en eloge till Mikael.

Permalänk
Medlem

Hej Inet!

Olyckligtvis har jag fått hem ett måndagsexempel.. En trasig DVD-brännare av märket Samsung. Jag köpte den för att jag inte hade någon, utan någon direkt användning av den. Men när jag väl skulle använda den, så skulle jag installera win7 med den, och det funka inte. Så jag tänkte att dvd-brännaren inte klara av att läsa den bara. Men när jag senare kollar i bios så hittar jag den inte där. Knepigt tänkte jag, så jag testade att sätta i lite andra skivor och den vägrade att läsa dem. Så jag skruvade isär datorn, kollade så att alla sladdar satt där de skulle, som de givetvis gjorde. Kopplade ur, kopplade i, testade i en annan dator utan resultat. Så den måste vara sönder!

Men jag har ingen aning om vad jag ska göra, ska jag vända mig till er? Till samsung? Kommer jag få en ny i huvudtaget?
/Viktor

Visa signatur

I'm not a Goblin, I'm a Gnome and you just got Gnomed! ♥

Permalänk
Inet
Skrivet av fille3002:

Varför har Inet hamnat efter så mycket på prisfronten på senaste tiden? B.la Webbhallen och Komplett har lägre pris på många av de saker jag är ute efter, trots fri frakt hos er. Några prissänkningar att vänta? scythe Gentle typhoon finns för 99kr och amd x6 1055T finns för 1699kr hos webbhallen. Corsair xms3 1600ghz 2x2gb finns för 819kr och XFX 5770 1GB för 1295kr på komplett. 30% högre pris på fläktarna, och några hundringar på 1055T och 5770 är ganska mycket tycker jag. Alla priser utan frakt.

Hoppas på ändring så man slipper byta affär

Njae, att vi hamnat efter rent prismässigt vill jag inte hålla med om. Produkterna du nämnde från Komplett var kampanjpriser och är nu åter höjda. Vi försöker alltid att möta upp konkurrenters kampanjer. Ibland slår vi dem och ibland hamnar vi något högre. Just nu utklassar vi exempelvis Kompletts 5770-erbjudande med Gigabyte 5770.

Priset på fläktarna och processorn är numera justerade.

Vi uppskattar om du drar iväg ett mail till info@inet.se om priserna ser knasiga ut och ni anser att vi ligger fel så att vi kan åtgärda det.

Skrivet av Cable:

Kommer ni någonsin få in denna musmatta igen i erat sortiment? Namnet är Func Surface 1030. Eller något liknande, nyare produkt(er) från Func? (eller fUnc) som de brukar skriva.

http://www.gamegear.be/images/func_surface1030.jpg

Tack i förhand!

Tyvärr har mattan utgått. Vi har ingen direkt ersättare, men en hel del andra, ta gärna en titt!

Möss & tangentbord - Musmatta - Inet.se

Skrivet av sunefred:

Ser att ni har Prolimatech Megahalems i erat utbud. Vad säger ni om att ta in grafikkortskylaren Prolimatech MK-13 också? Det ska vara den bästa kylaren för grafikkort och den klarar av alla kort utom GTX 480 enligt hemsidan.

http://www.prolimatech.com/products/vga_cooler/mk-13.html

Vi tar en titt om den går att få in!

Skrivet av -=FULLMOON=-:

Några planer på att ta in mer Diskar av seagate?
https://www.inet.se/artikel/4303613/2tb-seagate-barracuda-lp-...

Såg nu att ni sänkt 50kr på moderkortet jag köpte häromdagen hehe smällar man får ta. Gillar bemötande man får från inet dessutom.

Absolut, diskar från Seagate kommer in löpande.

Skrivet av Don_W:

Snabb fråga gäller fri frakt för sweclockers members även när man beställer via företag inte för att det är några stora summor det handlar om.

Så länge du beställer med postpaket gäller erbjudandet!

Skrivet av LazySoft:

Hej Inet
Jag är på jakt efter ett chassi från Thermaltake och undrar om det är något ni kommer att få in. Chassit är följande Element V NVIDIA Edition VL200L1W2Z med P/N VL200L1W2Z.
Tacksam för svar.

Tyvärr inget vi kan få tag på.

Skrivet av oskarwernersson:

Ser att leveranstiden på Fractal R3 chassin är över 1 månad. Finns det ingen chans att ni får in dem tidigare?

Vi jobbar på att få fram ett bättre datum. Tyvärr är det svårt då Fractals huvudlager är slut och chassina ska tillverkas och allt som hör till. Vi jobbar hårt på att få fram ett så bra datum som möjligt.

Skrivet av Torach:

Tjenare Inet.

Ni har några Netgear ReadyNAS på lager men kommer ni ta in Netgear ReadyNAS Ultra 4 RNDU4000 och Netgear ReadyNAS Ultra 6 RNDU6000?
Jag har tänkt köpa en av dom men vill helst köpa av er då jag hittills bara haft goda erfarenheter av er.

Kommer upp på hemsidan inom kort!

Skrivet av A Sandberg:

Ser att den här (och den svarta) Lian Li 3,5 till 5,25 Adapter Silver - Inet.se heter 3,5 till 5,25", borde det inte vara tvärtom?

Fixat, tack!

Skrivet av EuQ:

Hejsan Inet.

Är mycket intresserad av Cooler Master Hyper 212 Plus - Inet.se till datorn som jag beställde från er i fredags men det stod att den är försenad och jag valde då att beställa utan denna.

Jag undrar ifall ni vet något mer om när ni kommer få in fler sådana ?

Tack,
Fredrik

Vi har ett gäng på beställning som med lite flyt landar under veckan.

Skrivet av hypno:

Hej inet, undrar bara när ni får in "AMD Phenom2 X4 970 3,5GHz BE" proccesorn - hittar inte den infon på sidan.

Mvh

Den beräknas landa i slutet av denna eller början av nästa vecka.

https://www.inet.se/artikel/5308667/amd-phenom2-x4-970-3-5ghz...

Skrivet av catchmeifyoucan:

Hej!

Jag tänkte köpa Acer TFT 23.6" GD245HQ 120Hz (Acer TFT 23.6" GD245HQ 120Hz - Inet.se) och Nvidia 3D (Nvidia 3D Vision Glasögon - Inet.se) och jag undrar varför ni inte har något paketpris? Vore guld!

Btw kommer ni ta in några nya sorters 120hz skärmar snart?

Ni är det bästa butiken!

Mer 120Hz-skärmar är på G från diverse tillverkare. Vi har tyvärr inget helt klart ännu, men det kommer!

När det gäller paketpriser på 120Hz-skärm och brillor är det något vi ska försöka få till framöver.

Skrivet av Aser:

Blev lite imponerad idag:

Topic: Gällande order X och Y

"Hej.

Ligger nästan samma komponenter på dessa två.

Stämmer det att du skall ha båda eller bara den senare? X.

Med vänlig hälsning
Mikael / Kundtjänst
Inet.se"

X och Y ersätter ordernummer.

Inte många butiker som är så uppmärksamma och förebygger eventuella återköp mm. Riktigt bra jobbat och en eloge till Mikael.

Tack! Det är sådant här som får oss att bli glada på jobbet och fortsätta i samma anda!

Skrivet av Vixorn:

Hej Inet!

Olyckligtvis har jag fått hem ett måndagsexempel.. En trasig DVD-brännare av märket Samsung. Jag köpte den för att jag inte hade någon, utan någon direkt användning av den. Men när jag väl skulle använda den, så skulle jag installera win7 med den, och det funka inte. Så jag tänkte att dvd-brännaren inte klara av att läsa den bara. Men när jag senare kollar i bios så hittar jag den inte där. Knepigt tänkte jag, så jag testade att sätta i lite andra skivor och den vägrade att läsa dem. Så jag skruvade isär datorn, kollade så att alla sladdar satt där de skulle, som de givetvis gjorde. Kopplade ur, kopplade i, testade i en annan dator utan resultat. Så den måste vara sönder!

Men jag har ingen aning om vad jag ska göra, ska jag vända mig till er? Till samsung? Kommer jag få en ny i huvudtaget?
/Viktor

Det är bara att göra en felanmälan på vår hemsida så löser vi det om den är inom garantidtiden.

Vänligen ta inte enskilda supportärenden i denna tråd då det ej är tillåtet enligt SweClockers regler.

http://www.sweclockers.com/forum/71-butiker-och-tillverkare/8...

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Som många andra på detta forumet är jag väldigt nöjd med inet, jag hade lite problem med de saker som jag köpt från er men ni skötte det snabbt och proffsigt.

/Mike

Permalänk
Medlem

Skulle bara vilja säga att jag gillar er
Trevil butik och bra priser.

Permalänk

Tjenare Inet!

Undrar hur lång tid det tar att få in 80GB 2.5" SSD Intel X25-M G2 SATA, RETAIL - Inet.se från eran leverantör, i och med att jag beställt ett datorpaket där den SSD:n ingår.

//Mattias

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreakEx™:

Tjenare Inet!

Undrar hur lång tid det tar att få in 80GB 2.5" SSD Intel X25-M G2 SATA, RETAIL - Inet.se från eran leverantör, i och med att jag beställt ett datorpaket där den SSD:n ingår.

//Mattias

Den finns i butiken och då tar det väl 1-2 dagar extra för de att skicka iväg den till lagret för packning med resterande delar.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Tjena jag undrar hur långt tid tills https://www.inet.se/artikel/1901814/gigabyte-ga-p55-usb3 kommer in har precis beställt med den så

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Permalänk
Medlem
Skrivet av HaBBarN:

Tjena jag undrar hur långt tid tills https://www.inet.se/artikel/1901814/gigabyte-ga-p55-usb3 kommer in har precis beställt med den så

1-2 dagar extra då det finns i butik

Permalänk
Medlem

Vill bara tacka och berömma Inet för snabb leverans och bra kundbemötande av mig! Jag beställde och avbeställde lite saker från dem i förra veckan och väntar bara på återbetalning av mina felbeställningar. Sen är det alltid roligt att de bjuder på godis Jag hade läst om detta men var aningen skeptisk, föll väl för sötsuget

Återstår bara att koppla ihop allt och se så att allt fungerar.

Permalänk
Medlem

Detta kan väl ändå inte stämma:
https://www.inet.se/artikel/6308724/coolit-omni-interposer-pl...
Leverans väntas till mitten av juni
?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Liten fråga när det gäller eran montering av datorer när du plockar ihop delar.

Flashar ni t.ex BIOS och ställer in ACHI för installationer på SSD diskar m.m? Eller sätter ni bara ihop delarna och installerar windows och skickar den?

Visa signatur

Vem orkar uppdatera den här signaturen egentligen? Kommer ju ny teknik hela tiden :(

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av NoCc:

Liten fråga när det gäller eran montering av datorer när du plockar ihop delar.

Flashar ni t.ex BIOS och ställer in ACHI för installationer på SSD diskar m.m? Eller sätter ni bara ihop delarna och installerar windows och skickar den?

De kan nog flasha bios om du ber dem, vet iaf att serviceavdelningen var vänliga nog att göra detta när jag hade cpu+mobo inne för felsökning.

Permalänk

Skickade in mitt 5850 som kylaren inte var ok på. Det tog inte så länge innan jag fick ett mail om att jag fick välja ett nytt kort då mitt inte fans längre. Dock hade tecknikern gjort något fel och inte dragit något på mitt "tilgodo" saldo så efter jag valt fick jag se att mellanskillnaden var helt annat än jag tänkt mig. Ringde till inet det dock lite tid innan jag fick prata (10 minuters musik som höjdes och sänktes oregelbundet? ) Jaja 1 minuts prat och det var fixat. Det kortet jag valde kommer strax och jag behövde inte ens betala den minimala mellanskillnaden. Inet har helt klart bästa suporten

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk

Hej Inet,

när beräknas ni få in art:5309944 Intel i7 950

bra också att ni hängt med priset på dem nu.. var nästan 250:- mer än andra ett tag där..

Visa signatur

Asus Rampage III Gene | i7 950 | 3x2Gb Dominator | Gigabyte HD5870 | 5040x1050 | AX750 | Silverstone FT02BW

Permalänk

Ser att ni har gjort ett litet fel när det gäller KFA2 GeForce GTS 450 1GB OC - Inet.se, det står att den inte har en VGA-anslutning, vilket den har på bilden och att den har två stycken DVI-ingångar när den bara har en.

Permalänk
Skrivet av FreakEx™:

Ser att ni har gjort ett litet fel när det gäller KFA2 GeForce GTS 450 1GB OC - Inet.se, det står att den inte har en VGA-anslutning, vilket den har på bilden och att den har två stycken DVI-ingångar när den bara har en.

Bilderna stämmer inte överens.. den ena bilden har två st DVI medan den andra har en DVI och en VGA.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Inet
Skrivet av Småland:

Som många andra på detta forumet är jag väldigt nöjd med inet, jag hade lite problem med de saker som jag köpt från er men ni skötte det snabbt och proffsigt.

/Mike

Skrivet av vitamin:

Skulle bara vilja säga att jag gillar er
Trevil butik och bra priser.

Skrivet av utedass:

Vill bara tacka och berömma Inet för snabb leverans och bra kundbemötande av mig! Jag beställde och avbeställde lite saker från dem i förra veckan och väntar bara på återbetalning av mina felbeställningar. Sen är det alltid roligt att de bjuder på godis Jag hade läst om detta men var aningen skeptisk, föll väl för sötsuget

Återstår bara att koppla ihop allt och se så att allt fungerar.

Tack för de goda omdömena!

Skrivet av Sergeant44:

Detta kan väl ändå inte stämma:
https://www.inet.se/artikel/6308724/coolit-omni-interposer-pl...
Leverans väntas till mitten av juni
?

Det är gammal text som ligger kvar, borta nu! Om vi får in en beställning på den räknar vi med ett par dagar i leveranstid från leverantör till oss.

Skrivet av NoCc:

Liten fråga när det gäller eran montering av datorer när du plockar ihop delar.

Flashar ni t.ex BIOS och ställer in ACHI för installationer på SSD diskar m.m? Eller sätter ni bara ihop delarna och installerar windows och skickar den?

Det beror lite på. När vi monterar en dator är vårt mål att leverera den med så god prestanda som är möjligt utan att kompromissa med stabilitet. Om ni har speciella önskemål är det bara att dra iväg ett mail till info@inet.se så löser vi det efter bästa förmåga och återkommer om det är några problem.

Skrivet av ErsdaHL06:

Skickade in mitt 5850 som kylaren inte var ok på. Det tog inte så länge innan jag fick ett mail om att jag fick välja ett nytt kort då mitt inte fans längre. Dock hade tecknikern gjort något fel och inte dragit något på mitt "tilgodo" saldo så efter jag valt fick jag se att mellanskillnaden var helt annat än jag tänkt mig. Ringde till inet det dock lite tid innan jag fick prata (10 minuters musik som höjdes och sänktes oregelbundet? ) Jaja 1 minuts prat och det var fixat. Det kortet jag valde kommer strax och jag behövde inte ens betala den minimala mellanskillnaden. Inet har helt klart bästa suporten

Tråkigt med krångel, men skönt att det löste sig på ett bra sätt.

Skrivet av NikonJunkie:

Hej Inet,

när beräknas ni få in art:5309944 Intel i7 950

bra också att ni hängt med priset på dem nu.. var nästan 250:- mer än andra ett tag där..

Den bör landa under dagen.

Skrivet av FreakEx™:

Ser att ni har gjort ett litet fel när det gäller KFA2 GeForce GTS 450 1GB OC - Inet.se, det står att den inte har en VGA-anslutning, vilket den har på bilden och att den har två stycken DVI-ingångar när den bara har en.

Skrivet av -=FULLMOON=-:

Bilderna stämmer inte överens.. den ena bilden har två st DVI medan den andra har en DVI och en VGA.

Efter en sväng på lagret kan vi konstatera att bilden med DVI, VGA och HDMI stämmer. Den andra bilden med två DVI är nu borta.

Tack för infon!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Var har ni era kampanjprodukter...

Hejsan

Vet inte om det är jag som är blind men jag hittar inte någonstans en länk till produkter som ni har kampanj på.

Finns det någon sådan sida.

MVH
Zoltan

Visa signatur

| Corsair Carbide Air 740 | ASUS ROG STRIX B350-F GAMING | AMD Ryzen 5 1600X@3.6 GHz| Corsair 16GB DDR4 3000Mhz Vengeance LPX| ASUS 1080ti ROG STRIX Gaming | AOC AGON AG271QX |

Permalänk

varför har https://www.inet.se/artikel/1901843/asus-p6x58d-e utgått?
roligt leta efter nytt moderkort -.-
nu när den har utgått kan ni väll sänka priset på premium moderkortet

Edit; nu står det inte "utgått" längre fast nu har ni höjt priset på det :/

Permalänk
Medlem

Hejsan!

Tänkte kolla om ni har några planer på att köpa in dom här diskarna Egenskaper för Samsung SpinPoint F4 HD322GJ 16MB 320GB

Mvh

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Kontakta Inet's support direkt ifall ni har några frågor om ett enskilt ärende.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Inet
Skrivet av zoltham:

Hejsan

Vet inte om det är jag som är blind men jag hittar inte någonstans en länk till produkter som ni har kampanj på.

Finns det någon sådan sida.

MVH
Zoltan

Vi har ingen speciell kampanjsida utan kör produkter på förstasidan, bannrar här på SweClockers. etc.

Kanske vore en idé med kampanjsida, vidarebefordrar dina åsikter!

Skrivet av prellenboi:

varför har https://www.inet.se/artikel/1901843/asus-p6x58d-e utgått?
roligt leta efter nytt moderkort -.-
nu när den har utgått kan ni väll sänka priset på premium moderkortet

Edit; nu står det inte "utgått" längre fast nu har ni höjt priset på det :/

Jupps. kortet du nämner utgår. Har justerat priset på premiumkortet!

Skrivet av Proxann:

Hejsan!

Tänkte kolla om ni har några planer på att köpa in dom här diskarna Egenskaper för Samsung SpinPoint F4 HD322GJ 16MB 320GB

Mvh

Inget som kommer in de närmaste veckorna, men på sikt, absolut!

Trevlig helg!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Nu har jag i stort sätt byggt klart min dator med delar ifrån er och är sjukt nöjd. Leveransen har varit grymt snabb, godis i varenda paket (dock bara den sista stången som var i rättsmak! Tivoli!!) och helt underbart låga priser! Ska hem och prova den nya skärmen idag och även om skärmen skulle brinna upp vid inkoppling så skulle jag ändå vara nöjd och rekommendera Inet.se

Tack Inet! Och trevlig helg!

Mvh Henric!

Visa signatur

R5 Define White | I7-4790K | Maximus VII Hero | Corshair H110 | Corsair Vengeance 2*8 Gb 2000mhz | ASUS STRIX 1070 | Samsung 256 Gb SSD | Samsung 512 Gb SSD, HDD 4x1TB Samsung Spinpoint | Corsair HX750i | 2x Dell U2412 | ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q |

Permalänk
Medlem

Tänkte bara fråga vad det är för folk som packar saker på inet.se. Jag beställde en moderkortsplåt, en grej från schyte och en hårddisk. Väl framme på posten ser jag bara ett paket med vit tejp och jag hoppades att det inte var den. Det var den. Kartongen bestod av ett antal ihoptejpade kartonbitar, bubbelplast stack utanför hålen i kartonen och när jag skulle öppna skiten så ramlade min hårddisk ur. DEN LÅG INTE ENS LINDAD I BUBBELPLAST!! Den hade bara sin lilla plastlåda. Moderkortsplåten och sakerna från schyte var lyckligtvis hela, hårddisken fungerade så jag tänkte lugna ner mig ytterligare genom att äta upp godisen man alltid får av inet. Den hade ramlat ur någonstans på vägen till arboga :(. Jävla tur att hårddisken inte ramlade ut ur "lådan" som hade hål överallt. Måste bara säga att ni, inet sjönk i mina ögon nu.

MVH f.d nöjd kund hos inet

Visa signatur

R7 5800X - RTX 3080

Permalänk
Inet
Skrivet av Tuttfia:

Nu har jag i stort sätt byggt klart min dator med delar ifrån er och är sjukt nöjd. Leveransen har varit grymt snabb, godis i varenda paket (dock bara den sista stången som var i rättsmak! Tivoli!!) och helt underbart låga priser! Ska hem och prova den nya skärmen idag och även om skärmen skulle brinna upp vid inkoppling så skulle jag ändå vara nöjd och rekommendera Inet.se

Tack Inet! Och trevlig helg!

Mvh Henric!

Tack!

Skrivet av wasidop:

Tänkte bara fråga vad det är för folk som packar saker på inet.se. Jag beställde en moderkortsplåt, en grej från schyte och en hårddisk. Väl framme på posten ser jag bara ett paket med vit tejp och jag hoppades att det inte var den. Det var den. Kartongen bestod av ett antal ihoptejpade kartonbitar, bubbelplast stack utanför hålen i kartonen och när jag skulle öppna skiten så ramlade min hårddisk ur. DEN LÅG INTE ENS LINDAD I BUBBELPLAST!! Den hade bara sin lilla plastlåda. Moderkortsplåten och sakerna från schyte var lyckligtvis hela, hårddisken fungerade så jag tänkte lugna ner mig ytterligare genom att äta upp godisen man alltid får av inet. Den hade ramlat ur någonstans på vägen till arboga :(. Jävla tur att hårddisken inte ramlade ut ur "lådan" som hade hål överallt. Måste bara säga att ni, inet sjönk i mina ögon nu.

MVH f.d nöjd kund hos inet

I mina öron låter det här helt otroligt! Det är något som inte får hända! Vi jobbar kontinuerligt med paketeringen för att hålla en jämn och hög kvalité. Vi vet att posten inte alltid är alltför varsamma med paketen och att hårddiskar behöver rejält med bubbelplast och stötdämpande material.

Det vore toppen om du kan skicka ordernummer i ett PM till oss här på SweClockers för vidare utredning.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Vill tacka er för all hjälp jag fått när min dator inte fungerade 2 gånger. Teknikern Jens och Peter ska ha beröm för delas tålamod och kundservice!

Jag kommer att handla alla mina saker hos er i framtiden.

Permalänk

En fundering.
I beskrivningen på https://www.inet.se/artikel/5321180/zalman-cnps-7000c-cu står det att den inte fungerar på AM3 sockeln.
AM2 och AM3 har ju samma fästen och min har fungerat utan problem på en AMD Athlon x2 64 5600+ (AM2+)
Blev lite fundersam när jag skulle skriva en recension på den på Eran hemsida.
Ska byta upp min mediaburk till AM3 mobo samt Cpu så därför blev jag lite fundersam.

Förövrigt bara bra erfarenhet av Er hemsida och support
Det har dock saknat pingvinstången i senaste paketen. hehe
Keep up the good work, and i will come back!

//BG

Visa signatur

---Project: Nuclear Winter
---Nuclear Media
---Aktiv setup: Fractal Design Define R3 Nuclear Winter mod | ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD FX-8350| Corsair H50 | Corsair XMS3 8GB DDR3 @1600Mhz | ADATA SP900 256GB SSD | Samsung SP F3 1TB HDD | EVGA GTX770 ACX| Corsair AX850, MDPC-X Titanium & Copper Mod |

Permalänk
Medlem

Lade nyligen en beställning oss er åt min bror hoppas allt funkar rekommenderar även vänner att köpa från er Tack ska ni ha MVH

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d