Bloodline Champions beta key

Permalänk

Letar också efter en beta key, skulle uppskatta om nån kan skicka en.
Kanske även lira lite om du är intresserad, har kört dota och wow arena på hög nivå så jag är erfaren inom denna sorts spel.

Permalänk

Johanlool. Det vore kul att mysa runt lite med voicechat och smiska när man väl kommit in. Hör av mig då! = )

Permalänk
Medlem

Ja ifall det är någon snäll själ med en beta key över så tar jag en gärna, i gengäld kan jag vara trevligt spelsällskap om så önskas (:

Permalänk
Medlem

Om någon har en key över så tar jag den gärna

Permalänk
Medlem

Ingen som har en key över?

Visa signatur

/BaaPa!

Permalänk
Medlem

key

här kommer en till som är sugen på beta key, fick syn på detta spelet nyss när man satt o hängde på AJ... pallar inte wow längre, allt man gör är ju att sitta 24/7 och vänta på arena matcher.... verkar som ett awesome spel!

EDIT: har nu, fick av underbaraste Clubz <3

Permalänk
Medlem

Jag har en kvar. Först till kvarn får mala

EDIT: slut

Permalänk
Medlem

ge mig!

Visa signatur

Main dator| Define R3|i7 930|Asus P6X58D-E|1TB Western Digital Caviar Black SATA III|Corsair TX 950W|Creative Sound Blaster Audigy SE|Samsung SH-S223C|GTX 480|Corsair 6 gb ram 1600 Mhz|Windows 7 64 bit| Dell Ultrasharp U2311h|Logitech G700|Logitech G110
Ljud|Denon Avr-1311|Elac FS 57.2|Elac CC 51.2|Dynavoice dynamite S-61|Proson rumble R-8|AKG K 242 HD|AKG K550

Permalänk
Medlem

Still looking!

Permalänk
Medlem

Spelar ej, men såg att jag har 0 st invites, PM med e-mail

Edit: Båda invites är borta.

- Clubz

Visa signatur

'Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.' -Nalle Puh.

Permalänk
Medlem

Tar hemskt gärna en invites om det finns till övers.

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot en invite om någon känner sig givmild :>

Permalänk

Betakey

Tjena! skulle uppskatta ifall ngn hade en beta key till övers! skulle verkligen uppskattas! kung_bazz@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Tar väldigt gärna emot en beta key! Hade verkligen uppskattats

Permalänk
Medlem

Tjena alla! Även jag är väldigt intresserad i en key, måste bara prova, har blivit en lite hype kring spelet. Så har ni/du en över tveka inte att skicka ett st Beta key till mig, hade uppskattats Mycket!

Mvh Stanco

Visa signatur

okej

Permalänk
Medlem

Key!!!

Snälla nogon snäll persson som vill ge mig en Beta Key!! Hade uppskattats som tusan ..... Maila mig gärna

Skontza87@hotmail.com SNÄLLA SNÄLLA!

Permalänk
Medlem

BLC beta nyckel

Också en väldigt intresserad själ som söker betakey Finns det någon glad stjärna därute som har till övers så hojta till eller maila gärna! macelito-senpai@hotmail.com

tack och bock på förhand game on

Permalänk
Medlem

Beta Key.

Tjoflöjt, här är en som är intreserad av att spela lite Bloodline Champions. Har letat beta keys ett litet tag och fick tips av en kompis om denna sida och är nu lite av ett sista hopp

Om någon har hjärta att skicka en beta key eller höra av sig om vart det finns.

Aotarii@hotmail.com

Gogo Peace out!

//Dakin (:

Permalänk
Medlem

Fick en inbjudan till betan men inte så intresserad av att testa längre, skicka PM om du är intresserad. Editerar posten när nyckeln är borta (notera att det kanske tar ett tag innan jag kan svara då jag är på jobbet).

edit: Nyckeln fick grilladmajs så inga mer PM nu tack.

Permalänk
Medlem

Har 2 friend invites, först till kvarn grabbar!!

Email i pm till mig allltså

Edit: Har givit iväg dom invites jag har (:

Permalänk

Jag har en nyckel över. Pm med motivering för att få den!

Take care!

Permalänk
Medlem

skulle bli oerhört tacksam för en beta key!

Visa signatur

Mobo: Asus P8P67 PRO REV B3 CPU: Intel Core i5 2500K 4.3 GHz CPU Kylning: Cooler Master Hyper 212 Plus + Scythe 120mm Gentle Typhoon x2 Ram: Corsair 16GB CL9 2133Mhz Diskar: 1TB Samsung Spinpoint F3 SSD: Samsung SSD 840 EVO 250G Chassi: Fractal Design Define R3 Nätagg: Corsair TX 750W V2 80+ Bronze Gpu: Palit GTX 1060 6GB Skärm: BenQ 24" G2420HD

Permalänk
Medlem

ahaa! gör ett konto på

WarcraftMovies.com - World of Warcraft Movies

gå sedan in på "contest" tryck sen på "Premium Giveaway page" sen "Click Here to Get Your Key!" och simsalabim! gratis beta key

Visa signatur

Mobo: Asus P8P67 PRO REV B3 CPU: Intel Core i5 2500K 4.3 GHz CPU Kylning: Cooler Master Hyper 212 Plus + Scythe 120mm Gentle Typhoon x2 Ram: Corsair 16GB CL9 2133Mhz Diskar: 1TB Samsung Spinpoint F3 SSD: Samsung SSD 840 EVO 250G Chassi: Fractal Design Define R3 Nätagg: Corsair TX 750W V2 80+ Bronze Gpu: Palit GTX 1060 6GB Skärm: BenQ 24" G2420HD

Permalänk
Skrivet av welelle2:

ahaa! gör ett konto på

WarcraftMovies.com - World of Warcraft Movies

gå sedan in på "contest" tryck sen på "Premium Giveaway page" sen "Click Here to Get Your Key!" och simsalabim! gratis beta key

Welleboy :D, tackar

Permalänk
Medlem
Skrivet av welelle2:

ahaa! gör ett konto på

WarcraftMovies.com - World of Warcraft Movies

gå sedan in på "contest" tryck sen på "Premium Giveaway page" sen "Click Here to Get Your Key!" och simsalabim! gratis beta key

Står att jag måste vara premium och de verkar kosta pengar?
Har letat länge nu men har inte hittat något

Visa signatur

AMD FX 9590 Kyls med vatten || ASUS Formula Z || Corsair 32 GB 2400MHz Vengence Pro || Samsung 840 pro || 2xIntel x25-M G2 SSD raid 0 || AMD Asus 290 || Fractal Design Newton R2 1000W || Corsair 540 air ||

Permalänk
Medlem

eXizoR du har rätt, det funkade förut, men dom har ändrat det nu

Visa signatur

Mobo: Asus P8P67 PRO REV B3 CPU: Intel Core i5 2500K 4.3 GHz CPU Kylning: Cooler Master Hyper 212 Plus + Scythe 120mm Gentle Typhoon x2 Ram: Corsair 16GB CL9 2133Mhz Diskar: 1TB Samsung Spinpoint F3 SSD: Samsung SSD 840 EVO 250G Chassi: Fractal Design Define R3 Nätagg: Corsair TX 750W V2 80+ Bronze Gpu: Palit GTX 1060 6GB Skärm: BenQ 24" G2420HD

Permalänk

Fasen så går det när man inte läser trådar speciellt ofta :/

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk

Någon som har en aning om vart man kan försöka få tag på en nyckel? Googlar runt som en get, men verkar som att de flesta giveawaysen är rätt gamla.

Visa signatur

It's like having a baby.

Permalänk
Medlem

Om någon har en key över är det bara att skicka PM! Det uppskattas rejält.

Permalänk
Medlem

Tja, som många andra här är jag jäkligt sugen på detta spel. Har spelat Dota sen typ 2005 och nu senaste 18 månaderna har jag gått över till Hon, men det jag verkligen avskyr med dessa spel är communityn där det hela tiden ska vara gnäll och någon som man alltid ska skylla förlusterna på.

Hoppas att det skulle kunna vara annorlunda i BLC och dessutom verkar ju spelet grymt kul med skön grafik och lite annat vad gäller spelsättet så vore sjukt kul att få lira det!

Vore riktigt trevligt om någon kunde PMa en nyckel! (sitter förstås i kö för betanyckel, men vill inte vänta)