Gratis skill i BlackSmith.. Tackar Gm :)

Permalänk
Medlem

Gratis skill i BlackSmith.. Tackar Gm :)

Jag skillade i bs och gjorde epic waisten till mig själv och fick då +5 skill ..
Skillen räckte då för att jag skulle kunna köpa plans för epic shesten..
Tillverkade shesten som gav ytterligare5 skill..
Sedan blev det slut på orbs & truegold bars..

Gjorde en chansning* och öppnade en ticket till gm..

"Hej jag har tillverkat saker med bs som jag ångrar..
Är det möjligt för er att ta tillbaka dom så att jag får mina mats tillbaka?"

Tog 2 dagar så fick jag en svar ingame av gm.. "det fixar vi"

Han bad mig deleta Waisten och shesten så skulle han skicka matsen för dom i mailen..
Tog 2 minuter så hade jag mina mats i brevlådan..

*Chansningen var att gm inte skulle ta tillbaka mina 10 skill som jag fick när jag gjorde sakerna och det gjorde dom inte heller
Tillverkade en ny shest som jag sålde på ah för 11k Sparade matsen för waisten och köpte den från Hyjal istället.... Kändes rätt skönt så här efteråt att detta lilla "fusk" funkade som det var tängt..

Dåligt samvete?? Inte jag inte.. Men Blizzard borde ha som ska ha +120:- / månden...

Permalänk
Medlem

Häromdagen var det en tråd hur man fifflar åt sig honor-points. Antar att du är stolt.

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem

hoppas verkligen du blir bannad.

Permalänk
Medlem

Att folk inte kan spela ärligt nu för tiden. Det ska fifflas och styras, hit o dit..

PS: Hoppas du är stolt. Jag skulle då inte vara det ! :/

Med vänliga hälsningar
MS / Marcus

Permalänk
Medlem

Vem bryr sig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hygglo:

Dåligt samvete?? Inte jag inte..

Haha klockrent

Visa signatur

| CPU i7-13700KF | Mobo Asus PRIME Z790 D4 | Ram 32Gb 3600Mhz cl17 DDR4 | GFX RTX 3080 | HDD 2x 1024Gb M.2 SSD | Corsair 850W | Playstation 5 | Xbox Series X |
"Om allt verkar gå bra vet du förmodligen inte alls vad som pågår."

Permalänk
Avstängd

Är det inte bättre att spela det ärligt? hoppas att GM får reda på detta och rättar till det!

Permalänk
Medlem

bara såhär "btw"
"Chest"
"Tänkt"
så vet du det inför framtiden

Permalänk
Medlem

Jag spelar inte längre men tycker det är väldigt lågt att försöka luras och fuska, det är personer som du som sabbar spel och tar bort all tillit från GMs vilket kommer leda till att dem slutar hjälpa till med liknande saker tillslut.

Eftersom jag inte spelar vet jag inte vad en shest är men antar att du menar chest?

Skall blizzard ha dåligt samvete för att folk utnytjar systemet? Trögaste komentaren jag hört på länge.

Hoppas du blir bannad. Fy för folk som dig, er vill man inte ha kvar i spelen. tvi..

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem

När jag vart hackad så DE'ade hackarna en del saker för mig och sålde gems från honor etc. Jag tog ner dessa innan jag fick tag på GM(jag trodde det var det enda jag kunde göra liksom). När jag fick tag på GM och frågade om dessa saker då jag fått tillbaka allt mitt gear och min honor etc så fick jag svaret "I trust that you delete the items that do not belong to you." - Det sved att ta bort items för 4k guld men bara nån dag efter så fick jag mail av GM om att de uppskattade min ärlighet och de hoppades att alla saker var på sin plats etc.

De har mer koll på dig än du tror, det står nog i nån svart bok att du inte är ärlig Tänk på det när du blir hackad och de skrattar dig i ansiktet.

Visa signatur

4690k 1.25V 4.8 ghz |16 gb Corsair Plat|Slitmoddat 780TI 1250 mhz|Z97x SOC force|Seasonic plat 750W|Evo 850 250 gb.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Handa:

Vem bryr sig?

Tänkte det samma. xD

När jag läste trådnamnet så trodde jag att det var någon som hade fått skillpoints i blacksmithing gratis.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem

Snacka om dagens I-lands incident. Om GM hade gett tillbaka mina IRL pengar jag spenderat på spelet och backat tiden man suttit och förstört sitt liv vid det.... ja då jävlar hade det varit en bra tråd =)!

Visa signatur

Macifierad militant mactivist....
"Why join the navy if you can be a pirate?" - Steve Jobs

Permalänk
Medlem

Det är sådana som TS som saboterar & ökar väntetiden för dem som verkligen behöver hjälp från en GM , suck!

Visa signatur

RYZEN 7-3700X ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 32GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce RTX 3080ti TUF Gaming ,Fractal Design Define R5 , Corsair RM850x 850W

Permalänk
Medlem

I vanlilla wow så förstörde jag en Glowing brightwood staff som var BOE och bad en GM återskapa den. Sen sålde jag den på AH och hade råd till min 100% ground mount! Då kände jag mig jävligt nöjd. Men det var väl 4-5år sedan.

shest!

Visa signatur

Ryzen 3600 | RX6800

Permalänk
Medlem
Skrivet av som99:

Jag spelar inte längre men tycker det är väldigt lågt att försöka luras och fuska, det är personer som du som sabbar spel och tar bort all tillit från GMs vilket kommer leda till att dem slutar hjälpa till med liknande saker tillslut.

Eftersom jag inte spelar vet jag inte vad en shest är men antar att du menar chest?

Skall blizzard ha dåligt samvete för att folk utnytjar systemet? Trögaste komentaren jag hört på länge.

Hoppas du blir bannad. Fy för folk som dig, er vill man inte ha kvar i spelen. tvi..

Kan inte göra mer an hålla med. Det är sjukt enkelt att farma och sälja grejer på AH nuförtiden. Skaffa guld är lätt. Att göra ett sånt här LÅGT scam är bara töntigt och föraktfulllt (slå upp det om du inte vet vad det betyder). Att sedan SKRYTA om det på Sweclockers gör det ännu lägre. FY FAN för folk som dig!

Visa signatur

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Harakiri:

Det är sådana som TS som saboterar & ökar väntetiden för dem som verkligen behöver hjälp från en GM , suck!

Absolut inte, alla GM's har resurser för att hjälpa fort och smärtfritt. Men iom att de varit juletid och ny expansion så har de nog varit rätt upptagna.

Gillar ni målar upp detta som superhemskt.
Alla som exploitar spelet, gör så de har övertag över andra, speedhackar, köper guld, bottar osv. är inte de det värsta problemen? Att en kille lyckades fixa 10 BS skills är ju inte direkt världens undergång!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedFLip:

Absolut inte, alla GM's har resurser för att hjälpa fort och smärtfritt. Men iom att de varit juletid och ny expansion så har de nog varit rätt upptagna.

Gillar ni målar upp detta som superhemskt.
Alla som exploitar spelet, gör så de har övertag över andra, speedhackar, köper guld, bottar osv. är inte de det värsta problemen? Att en kille lyckades fixa 10 BS skills är ju inte direkt världens undergång!

Tycker allt fusk är fusk vad man än gör. När man dessutom medvetet gör det och skryter om det så känns det värre.

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem

Dom loggar alla tickets och nästa gång du skickar in en ticket med request om något är det inte säkert att du får hjälp.

Vet en i vanilla som råkade sälja sitt epic svärd (fanns inte buyback) då sa en GM att han kunde ge tillbaka svärdet men det gör han bara en gång och i framtiden får han ingen hjälp om han gör om det.

Det kan vara värt att tänka på det innan du skriver en ticket till en GM och ber om hjälp. Nästa gång kanske du behöver hjälp på riktigt men inte får det.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Dålig stil att fuska så. Anledningen till att bl.a. epics har högt pris på AH är just att det är mödosamt att göra dem med allt material som går åt.

Fattar heller vad du menar att Blizzard borde ha dåligt samvete som tar 120:-/månden. Ingen tvingar dig spela, antingen tycker man nöjet är värt de pengarna eller så slutar man betala.

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Medlem
Skrivet av valiant:

Dålig stil att fuska så. Anledningen till att bl.a. epics har högt pris på AH är just att det är mödosamt att göra dem med allt material som går åt.

Fattar heller vad du menar att Blizzard borde ha dåligt samvete som tar 120:-/månden. Ingen tvingar dig spela, antingen tycker man nöjet är värt de pengarna eller så slutar man betala.

Blizzard måste ju, som exempel, betala alla GM's som tar itu med allt ingame, inklusive "problem" såsom det TS har..

Kan enbart hålla med alla, att fuska och sen skryta om det är bara lågt :/

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z270H GAMING, i7 7700K, MSI GTX 1080 Ti 11 GB Gaming, Corsair HX 850W, Corsair 16GB, Samsung 850 500 GB, Samsung 830 256GB, WD Black 1TB, BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem

efter att jobbat som GM så kan jag säga misstaget som gjorts är lätt att göra, shit happens när man jobbar. Bara för de känns som robotar när man pratar med dem så är de inte de hehe

vet inte om jag vill kalla de han gjorde fuska, han utnyttja dock ett system och hoppades på att få en som var stressad, trött, påväg hem(höll på med sina sista tickets för dagen) osv. så han lyckades förbi se detta

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedFLip:

efter att jobbat som GM så kan jag säga misstaget som gjorts är lätt att göra, shit happens när man jobbar. Bara för de känns som robotar när man pratar med dem så är de inte de hehe

vet inte om jag vill kalla de han gjorde fuska, han utnyttja dock ett system och hoppades på att få en som var stressad, trött, påväg hem(höll på med sina sista tickets för dagen) osv. så han lyckades förbi se detta

Visst, ingen GM är fullkomlig men det är inte det jag ogillar. Fler inlägg i denna tråd.

http://www.sweclockers.com/forum/121-world-warcraft/978350-40...

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedFLip:

Absolut inte, alla GM's har resurser för att hjälpa fort och smärtfritt. Men iom att de varit juletid och ny expansion så har de nog varit rätt upptagna.

Gillar ni målar upp detta som superhemskt.
Alla som exploitar spelet, gör så de har övertag över andra, speedhackar, köper guld, bottar osv. är inte de det värsta problemen? Att en kille lyckades fixa 10 BS skills är ju inte direkt världens undergång!

Så det är okej att sådana som TS kan skicka in sina tickets på helt menösa saker som gränsar till exploits och ta upp GM's tid.
Den tiden ser iallafall jag hellre att den utnyttjas till att hjälpa nån som verkligen har problem med sitt spel.

Att jag sen är en stark motståndare mot alla fuskare/exploiters eller vad de nu försöker kalla sig som helt enkelt *fuskar* oavsett storleken på det hela har ju såklart med min ton i inlägget att göra.

Visa signatur

RYZEN 7-3700X ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 32GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce RTX 3080ti TUF Gaming ,Fractal Design Define R5 , Corsair RM850x 850W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Harakiri:

Så det är okej att sådana som TS kan skicka in sina tickets på helt menösa saker som gränsar till exploits och ta upp GM's tid.
Den tiden ser iallafall jag hellre att den utnyttjas till att hjälpa nån som verkligen har problem med sitt spel.

Att jag sen är en stark motståndare mot alla fuskare/exploiters eller vad de nu försöker kalla sig som helt enkelt *fuskar* oavsett storleken på det hela har ju såklart med min ton i inlägget att göra.

Okej, en ticket som TS skulle ta ungefär 2-3 min att göra, och samtidigt så sitter de med flera andra.

Men visst, trodde de var en engångs-grej och inget han gjort fler ggr..då kan jag väll hålla med om att de är surt

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Det här leder ingenstans.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.