DustinHomes julklappsutdelning 2010 (fusk, trolleri och osportslighet beivras)

Permalänk
Skrivet av jonazz:

De som vann e dyrare sakerna har de varit kunder och handlat av Dustin under året? Själv har jag bara handlat lite småskit så de tycker väl itne att jag har varit en bra kund så jag fick då också liote skit av demi julklapp;) Hur är det med er som handlat en del där under året?

Försöker såklart hitta ett samband. Är ju inte så att de inte kan premiera sina goda kunder lite extra i ett sånt här lotteri!:)

Verkar inte vara så tyvärr. Jag har handlat för ~ 4,6 k det här året och runt 15,3 k totalt.
Fick en klapp på 0,4 kg som jag inte har orkat hämta ut än

Visa signatur

Antec Sonata III | Gigabyte P45 DS4 | Intel C2D E8400 @ 3.00 GHz | Asus HD4850 | Corsair 2X2GB 800MHz DHX | WD 640GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av SurduSurdu:

Verkar inte vara så tyvärr. Jag har handlat för ~ 4,6 k det här året och runt 15,3 k totalt.
Fick en klapp på 0,4 kg som jag inte har orkat hämta ut än

Jag har handlat för 3-4ggr mer i år och jag fick USB-minne och film så det finns knappast nått samband, man får se det som ett lotteri. Alltid bra med ett usb-minne också så jag klagar inte

Permalänk
Medlem

vikt 1,1kg
Fick en Router NETGEAR Wireless-N 300 Gigabit Router + en dvd

Permalänk
Medlem

Vikt 1kg:
Snabba Cash dvd film + Digitalkamera Casio EX-Z280 Länk

Jag e nöjd, tack dustin!

edit fasen posta 1min för tidigt ^^

Visa signatur

AMD 1090T // Vulcan 1866MHz 7-10-10-29 // HD6950 2GB // Crucial M4 128GB // Seasonic S12 500w (inköpt 2006)
Laptop Acer 17": Intel 3210M // 8GB Ram // GT640M // Samsung 830 256GB
Laptop MSI 17": Intel 4200H // 8GB Ram // GTX850 // Samsung 830 256GB
Laptop Lenovo: AMD 7640HS // 16GB RAM // RTX4060 // Samsung 960Pro 512GB

Permalänk
Medlem

Svenska posten has done it again!

Som sagt, beställde min julklapp från DustinHome till orten "Xxx, Finland", vilket uppenbarligen posten inte tycker om. Jag skrev ett mejl till DustinHome på fredag eller lördag och frågade om de kan skicka till Finland även om de vanligtvis inte gör det, och de svarade på måndag då paketet redan var skickat att "det redan är skickat så det verkar OK.".

Posten sorterade det i Stockholm, noterade att postnumret var felaktigt varefter de skickar ut en brevavi 27.12. Dagen efter sorteras paketet i Malmö, och 29.12 skickar de tillbaka paketet till avsändaren (DustinHome) som fått paketet idag 30.12. Idag 30.12 får även jag min brevavisering, där det står att jag kan hämta mitt paket på mitt serviceställe. Hur det är möjligt när de just skickat tillbaka paketet till DustinHome vet jag inte. Dessutom är aviseringensmeddelandet utprintat utan stöd för å, ä, ö, utan bokstäverna är ersatta med a och ?.

Nämnas bör också att jag mejlade posten på kvällen 27.12. De lovar svar inom 24 timmar, jag har fortfarande inte fått svar.

Permalänk

Lyckades inte få någon klapp från Dustin i år, första året sen dom började med klapparna.
Såg att några fått en router, precis vad jag behöver just nu. Någon som vill sälja sin billigt?

Visa signatur

----------------------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonazz:

Försöker såklart hitta ett samband. Är ju inte så att de inte kan premiera sina goda kunder lite extra i ett sånt här lotteri!:)

Det finns inget samband...

Permalänk
Medlem

Kan fylla på med att jag fick iaf Snabba cash + högtalare (0,4kg) så inget roligare

Nåja jag fick en fin present förra året så jag är nöjd

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Avstängd

Hej alla, blir det någon julklappsutdelning i år?

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av amanito:

Hej alla, blir det någon julklappsutdelning i år?

De verkar ha ett annat system (som för övrigt redan är igång) i år.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Elgot:

De verkar ha ett annat system (som för övrigt redan är igång) i år.

Hmm kan du länka?

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av amanito:

Hmm kan du länka?

De har en stor "VINN DINN JULKLAPP"-ruta på förstasidan (men det är den där tråkiga typen där man skall motivera varför man är värd att vinna).

Permalänk
Medlem

Har frågat i Dustin-tråden och han visste inte hur det skulle bli.. så det är väl inte spikat att det inte blir av än.. hoppas det blir av iaf

Annars ska jag bojkotta dustin! Ta bort min tradition sådär! ^^

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

Klart det blir Julklapps utdelning imorrn, Dustin kan ju inte dra in en sådan tradition

Permalänk
Medlem

Har dock för mig dom tidigare åren att klappen fanns ute på sidan sent på kvällen 23:e där dom uppmanade at man skulle komma tillbaka 07:00 eller nåt

Så kommer inte den upp ikväll är det nog rätt kört

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Ser rätt mörkt ut.. aja vi får väl sikta på att dom inte gör samma sak nästa år

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

De har säkert idol-DVD och hyllvärmare de vill bli av med i år också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

De har säkert idol-DVD och hyllvärmare de vill bli av med i år också.

Haha just ja "Idol-Dvd" .. Vad jag minns fick ingen en Idol-dvd förra året .. däremot Snabba cash fick många

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Eller också har de tröttnat på allt fusk de senaste åren.

Permalänk
Medlem

Dom har väl gjort att man måsta ha handlat nåt det senaste året eller nåt?

Permalänk

Känns inte riktigt värt att sitta där och uppdatera hela julafton för att få en dvd-film och ett usbminne.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.