Legue of legend funkar ej?

Permalänk

Legue of legend funkar ej?

Hej jag tänkte spela Lol Så installerar jag och sedan när det ska patcha kommer "The launcher has experienced an error. Please restart this application" KOmmer upp HELA tiden. Det jag provat än så länge att göra är:

1. Ominstallera
2. Ominstallera windows (Gjorde inte det pga spelet)
3. Ominstallera windows och skaffa 64bit version.
4. Provat göra exakt som det står på deras sida ang detta problemet.
5. Provat också en hel del "lösningar" som jag har googlat på

Fortfarande inte löst!!! Detta verkar vara ett vanligt problem av vad jag sett på olika forums. 2/3 av mina polare lirar nu, den tredje får exakt samma som mig.

Så snälla behöver verkligen hjälp med detta!! Skulle vara sjukt snäll om jag fick hjälp!!!!

Visa signatur

CITERA!!!!!

Permalänk
Skrivet av freddechr:

Hej jag tänkte spela Lol Så installerar jag och sedan när det ska patcha kommer "The launcher has experienced an error. Please restart this application" KOmmer upp HELA tiden. Det jag provat än så länge att göra är:

1. Ominstallera
2. Ominstallera windows (Gjorde inte det pga spelet)
3. Ominstallera windows och skaffa 64bit version.
4. Provat göra exakt som det står på deras sida ang detta problemet.
5. Provat också en hel del "lösningar" som jag har googlat på

Fortfarande inte löst!!! Detta verkar vara ett vanligt problem av vad jag sett på olika forums. 2/3 av mina polare lirar nu, den tredje får exakt samma som mig.

Så snälla behöver verkligen hjälp med detta!! Skulle vara sjukt snäll om jag fick hjälp!!!!

Fan vad jag känner mig dum... Reinstalla - Starta om dator och nu funkar det >.< Tack ändå!

Visa signatur

CITERA!!!!!