Alien swarm kommer i morgon på steam, gratis!

Permalänk
Medlem

Har folk lite vett innanför pannbenet så e Insane inte så svårt.. men folk envisas med att springa framför gatlingkanonen när man har fullt upp att spreja aliens..

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Sötast

Synd att spelet var så svagt i slutändan.

Man hade kunnat göra det så mycket mer utvecklat och forcerat taktiker och stragegier.

T.ex "Tech" kan öppna en dörr... weeee
Gör honom till något riktigt bra istället som kan bygga barrikader och svetsa ihop diverse hjälpmedel, ge folk sedan 10 gånger mer ammo och svärma 10 gånger mer aliens istället.

Just nu så är det så, platt. Tyvärr.

Permalänk
Medlem

Ska ladas ner. Tack för tipset

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem
Skrivet av kobb3:

Klarade alla (hade klarat några tidigare, så dom körde jag inte) banor på insane igår Men ska då tillägga att jag försökt X antal timmar!

Lanar man med sina komisar är det otroligt lätt! Hade ett underbart team där jag sa vad alla skulle ha, och mycket riktigt klarade vi banorna ganksa lätt

Jo, Allt beror på vilket team man har. Har också klarat ett par banor på Insane dock kör jag alltid med samma personer, (Skype-grupp) och de spelar väl sådär

Permalänk
Medlem

Har lite smått börja bygga en egen bana och lära mej grundera. Kommer inte alls att bli i klass med de riktiga banorna, dom är sjukt avancerade!!! öppnade upp första banan för att se hur det såg ut. Var ett jävla vimmel av allt möjligt!