Cataclysm beta-nyckeltråden

Permalänk
Medlem

Sign me up

Visa signatur

3900X | Dark Rock Pro 4 | X570 Aorus Elite | RTX 2080S | 16GB Trident Z 3200MHz CL14 | RM750X v2 | 970 NVMe | 860 Sata |

Permalänk
Medlem

skriv in mig med

Visa signatur

AMD Ryzen 7 3700X @ 3,6 GHz | GeForce GTX 1070 Aorus 8GB| Corsair Vengeance LPX DDR4 3000 MHz C15 (2x8 GB) | MSI B450 TOMAHAWK MAX Moderkort | Corsair PowerSupply TX550 550W 80 Plus GOLD | Fractal Design Define S | Samsung 970 EVO Plus SSD M.2 2280 - 500GB | Windows 10 Home 64-bit

Permalänk
Medlem

Skriv upp mej med tack

Permalänk
Medlem

Som sagt så skadar det inte att skriva upp sig.

Permalänk
Medlem

Det vore ju underbart!

Sign!

Permalänk

Uppskriven!;D

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Medlem

Skriv upp mig med

Permalänk
Medlem

Vill gärna va med o leka

Permalänk

Du kan ta bort en av mig (flaxehytt), jag råkade skriva 2 gånger att jag ville med i listan, *sorry*

Visa signatur

🖥️ Gigabyte Aorus B450I Pro (mITX), AMD Ryzen 5 3600, Corsair Vengeance LPX 16GB 3000MHz, Corsair SF600 V2, ASUS GeForce GTX 1070 ROG Strix, Corsair Force MP510 960GB, Samsung 850 EVO 250GB & OCZ Vector 256GB, ASUS VG248QE & DELL U2312HM
📱OnePlus 6
🏍️ 2018 Kawasaki Ninja 650

Permalänk
Medlem

Jag vill med ha en epic key!

Permalänk
Medlem

skriv in mig i listan, skulla varit väldigt uppskattat

///snajser

Permalänk
Medlem

Sign me up dude!=)

Visa signatur

Chassi: CM NR200P Kylare: Scythe Fuma 2
CPU
:
R5 5600x@4,6Ghz GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC V2
Moderkort
:
ASUS X570-I Gaming Minne: 32GB 3600Mhz
Lagring
:
2xSamsung 970 EVO 500GB
Nätaggregat: Corsair SF750W

Permalänk
Avstängd

Får man verkligen nycklar? Är väl ett mail man får med info att man kan spela i betan genom sitt bnet konto?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

Släng in mig.

Precis jag undrar också får man inte nyckeln via beta saken i battle.net har funnits där sedan det gick dag ett.

Permalänk

Gief betanyckel :D, sign me up!

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 3 Ghz | Asus P7P55D-E PRO | Powercolor HD 5850 | 4 Gb Corsair XMS3 1600 Mhz | Corsair HX 650W | FDD R2

Permalänk
Medlem

/sign

Visa signatur

AMD FX-8350 | Enermax Liqtech 120X | 8GB Kingston HyperX Grey 1600mhz | SSD: Samsung 840 120GB |HDD: Samsung F3 1TB, Western Digital Green 500GB | Gigabyte 990FXA-UD3 | Sapphire R9 290 | OCZ ZT 550w | Fractal Design Define R2 Black Pearl |Toshiba Chromebook 2 | Mac Mini 2011| BF3: Thursfield | Citera så svarar jag snabbare.

Permalänk
Medlem

jo en nyckel vore inte helt fel så signa mig me

Permalänk

Bara för att va lite neggo o förstöra för alla så kan jag ju meddela att det inte kommer ut några betanycklar.
Allt aktiveras direkt på ditt Battle.net konto.

Citat:

Please note that players selected via the opt-in system do not receive beta keys. Rather, your account will be flagged automatically and an email will be sent to you. Simply log in to your account by visiting Welcome to Battle.net when you receive a beta welcome notice and check your "Manage My Games" section to verify that the beta client is available for download. Be careful when reading emails claiming to be beta invites. Scam emails often use clickable links to gather your account information, so the safest practice is to go to Welcome to Battle.net to check on your beta invitation status. If you would like tips on how to arm yourself against phishing attempts, head over to the Battle.net Account Security page.

Dom gör just nu allt för att folk inte ska kunna sälja beta-nycklar, vilket enligt mig är väldigt smart.
Som att spela på lotto med andra ord

Visa signatur

Chassi: Corsair Air 540 | Moderkort: MSI X570-A PRO | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Minne: Corsair Vengeance @ 3200mhz 16GB | GPU: AMD RX 5700 XT | PSU: Corsair TX 750W

Permalänk
Medlem

Dem lägger in Cataclysm till ditt konto på samma sätt WOLK ligger, så kan man kopiera sin gubbe eller flytta någon som redan finns (Som en PTR Server) Men tyvärr så ligger lvl cap på 82 nu men det kommer att ändras till senare tror jag.

så den kommer att finnas där ett bra tag tror jag....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lixz:

Dem lägger in Cataclysm till ditt konto på samma sätt WOLK ligger, så kan man kopiera sin gubbe eller flytta någon som redan finns (Som en PTR Server) Men tyvärr så ligger lvl cap på 82 nu men det kommer att ändras till senare tror jag.

http://img695.imageshack.us/img695/6310/87921379.jpg

så den kommer att finnas där ett bra tag tror jag....

Måste ju va lite surt för mej om dom lägger in den direkt på mitt wow konto? har ju en separat email för kontot.

Permalänk
Medlem

Beam me up

Visa signatur

Dator: Asus P7P55D LE | Intel i5 750, 3,6GHz | XFX Radeon HD5870 | Corsair 4GB @ 1600mhz m DHX | Corsair H-50 | 2x SSD Intel 80gb G2 (Raid 0) | Sound-Blaster X-FI Etreme Music | Corsair 650w HX | Fractal Design Define R2 |

Foto: Nikon D80 | Nikon AF-S 18-135mm | Nikon Speedlight SB-400 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av sharkfinz:

Bara för att va lite neggo o förstöra för alla så kan jag ju meddela att det inte kommer ut några betanycklar.
Allt aktiveras direkt på ditt Battle.net konto.

Dom gör just nu allt för att folk inte ska kunna sälja beta-nycklar, vilket enligt mig är väldigt smart.
Som att spela på lotto med andra ord

Vad jag kunde läsa av texten som du citerade så står det bara att om man via Battle.net väljer opt-in för betan och får beta access så kommer man inte få någon nyckel. Det står ju inte något om att beta nycklar som delas ut via spelsajter osv inte kommer att finnas.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Såvitt jag vet kommer betan ske via battle.net. Skulle det visa sig att det kommer ut nycklar, alternativt ifall någon har en bra trovärdig källa på att det kommer komma är det bara att kontakta mig så bryter jag upp låset.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd upplåst*

Enligt World of Warcraft (en) Forums -> Wanna get in to the beta? Here's how! kan fansites ge ut nycklar vid vissa tävlingar, vilket gör att det finns en chans (än dock mycket liten) att någon skulle kunna ge ut en nyckel här. Därför beslutade jag mig för att öppna tråden igen.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Medlem

Antagligen kommer nycklar ploppa upp efterhand. Kanske inte på samma sätt som scII men det finns iaf en poäng att ha en swec-kö.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem

Fick en beta key idag från wowinterface addon author giveaway. Men dock så har blizzart strulat till det så att nycklarna inte fungerar atm.

Permalänk
Medlem

Fyfan vad nice! skriver man upp sig här och hoppas på en nyckel.. Spelar Gladiator Rogue @ Outland.

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

Skriv upp mig tack :3 vill gärna ha en beta ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av definition:

Kvittar när du satt dig i kö för opt-in. Random är random.
Första batch har bara skickats ut i usa så vitt jag vet.

Skulle man vinna en nyckel så kan man sälja den på ebay dyrt kan jag lova.
Cata keys om det nu finns keys kommer vara löjligt eftertraktade i början.

Jag har 9 battle.net konto via opt-in, lär inte få någon key ändå med den turen man har.

När gjorde dom då?

Tvivlar på att Blizzard ger opt-in till helt nyblivna konton. Självklart är det random vilka som får, men dom måste ju på nätt sätt välja hur många opt-ins till vilka målgrupper.

Finns många åldrar, erfarenheter, spelburkar osvosv som dom kan välja ut!

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av definition:

Kvittar när du satt dig i kö för opt-in. Random är random.
Första batch har bara skickats ut i usa så vitt jag vet.

Skulle man vinna en nyckel så kan man sälja den på ebay dyrt kan jag lova.
Cata keys om det nu finns keys kommer vara löjligt eftertraktade i början.

Jag har 9 battle.net konto via opt-in, lär inte få någon key ändå med den turen man har.

"Q: Who is eligible for the Cataclysm Beta opt-in?

A: Any player who has an active World of Warcraft subscription, World of Warcraft: The Burning Crusade, and World of Warcraft: Wrath of the Lich King is eligible. The account must be active when the beta starts in order to be eligible to receive an invitation. "

Du måste alltså ha ett aktivt WoW konto för att få chansen till cata beta. Så skapa massa battle.net konton hjälper inte, så vida du inte har 9 WoW konton som du betalar subscription för...

World of Warcraft - English (NA) Forums -> Cataclysm Beta FAQ (Updated 7/3 - Size)

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.