Permalänk

Skulltrails datorhörna.

Hänger på trenden och lägger upp några bilder på min datorhörna/rum nu när 5.0 har släppts.
Ursäktar för halvdana bilder, men jag är inget direkt geni på att fotografera :).

Mycket nöje!

Skulltrails datorhörna.

Permalänk
Avstängd

Tips detta hade garanterat fungerat på Minhembio.com - Mötesplatsen för hembio- och hifi-entusiaster här räcker det med datorbyggen

edit: ber om ursäkta för detta jag är van det gammla galleriet (sweclockers 4.0) och inte nu när det är kategoriseserat ,måste faktist tillägga att jag inte alls gillar sweclockers5.0 för fem öre. Dock är detta för att jag inte vant mig ännu med hur det är uppbyggt.

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Skrivet av Kockski:

Tips detta hade garanterat fungerat på Minhembio.com - Mötesplatsen för hembio- och hifi-entusiaster här räcker det med datorbyggen

Tack för kritiken!
Jag kände dock för att utvidga konceptet Datorhörna lite mer och visa det som sker runt omkring istället då jag tycker att detta är roligare och ibland viktigare för att man ska trivas framför datorn

Permalänk

Allt för mycket of-topic, och inga igentiliga bilder på datorn.

Permalänk
Medlem

Det var ju mer ditt rum du tog kort på.. inte mycket av datorhörnan.

Visa signatur

Intel i7 4770k - ASUS Z87A - Corsair 12 GB 1600MHz - Geforce GTX 780 - Fractal Design Define R2 - Cougar CM 550W 80+ Bronze

Permalänk
Medlem

Blev grymt besviken då jag läste snabbt o trodde jag skulle få se en skulltrail plattform

Permalänk
Skrivet av nmc:

blev grymt besviken då jag läste snabbt o trodde jag skulle få se en skulltrail plattform

+1

Permalänk
Medlem

Heelt värdelöst. Vem bryr sig om gitarrer i ett dataforum? :S Det är min åsikt

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk

Oj tjena!! Var rädd om den lp:n med pink floyd! Det är ett skapligt värde i den idag!

Visa signatur

Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!

Permalänk
Medlem

-10 för WoW, +20 för David Eddings.

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk
Medlem

10P för pink floyd

Visa signatur

ASRock P45TS - Intel core 2 duo 2,8Ghz Thermaltake bigtype +12mm CM rödLED - ASUS ENGT240, DDR2 Samsung 2Gb x2, maxtor 160Gb, 3st SEAGATE 250Gb. 420Watt