Permalänk
Medlem

Msn och HoN problem

Ni vet den där popup rutan som kommer när någon loggar in på Msn?

Iaf, om någon loggar in på msn när jag spelar HoN så kommer den inte upp så att jag ser den (Vilket är bra)

Men om jag vill göra något på den biten av skärmen där popupen hamnar (Fast "under" HoN)
Så ändras muspekaren från HoN pekaren till windows pekaren och klickar jag så blir det som att jag skulle klickat på msn rutan och inte i HoN, jag tabbas ut ur spelet och får upp msn rutan istället.

Mitt problem är alltså att en bit av skärmen (Längst ner till höger) inte blir klickbar i HoN när jag får en av dessa popupsen. Klickar jag kommer istället msn rutan upp

Hoppas ni förstod annars får ni be om förtydligande

Visa signatur

Letar du bostad i Stockholm?
Snabbostad.se

Permalänk

"Upptagen"

Permalänk
Medlem

Men jag vill inte stå som upptagen?

Visa signatur

Letar du bostad i Stockholm?
Snabbostad.se

Permalänk

Du kan ju bocka ur visa ruta blabla nånting i inställningarna.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av folke123
Men jag vill inte stå som upptagen?

När du spelar är du väll upptagen? Missar jag nått

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Nu blir man sur, är du en sån som tabbar ut då och då och chattar medan du spelar? Ge mig ditt nick så hamnar du på svarta listan.

Stäng av MSN eller upptagen-läge medan du spelar, punkt slut.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire_Ice
Nu blir man sur, är du en sån som tabbar ut då och då och chattar medan du spelar? Ge mig ditt nick så hamnar du på svarta listan.

Stäng av MSN eller upptagen-läge medan du spelar, punkt slut.

Jag brukar chatta medans jag spelar, men det är innan vi börjar och ibland under tiden man är död Står som alltid som upptagen ändå.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av folke123
Men jag vill inte stå som upptagen?

Du är väl antagligen upptagen när du spelar Hon?

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Ställ in så du är upptagen när du kör i fullskärmsläge då? Sen orka tabba ut från spelet.. du kommer ju bara dö och förstöra för de du spelar med.