Permalänk

Nya In-ear lurar, ~500kr

Hej!

Jo, det är så att jag råkade trampa sönder mina iPod lurar häromdan. Det roliga med hela händelsen är väl att jag blir av med päronens gnäll om julklappar.

Det jag använder lurarna till är ju ipoden, men också macbooken. Jag tyckte lurarna man fick med iPoden var sköna och ljudet var ganska bra. Det är ju lite klen bas i dom, men jag är en sån person som tycker att basen tar väldigt ofta över i andra anläggningar, så inga basshunter lurar.

En annan funktion som jag gillar är när lurarna inte täpper till allt ljud utifrån.
Päronen hade väl tänkt sig ett par lurar för ~500 kr.

Märket spelar inte jättestor roll. Däremot älskar jag mina Sennheiser HD555, så ni får pluspoäng om det är ett par Sennheiser

Det är bara att slå i djungeltrumman när ni kommit med förslag!

"Christian out!"

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem

philips she 9700 300 kr eller philips she9850 579kr på cdon

Visa signatur

Hörlurar : HD650 --- Förstärkare : X-Can V8 + X-Can psu

Permalänk
Medlem

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=158826
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=300913
någon av dessa kanske, lite dyrare dock!

Phillips lurar ska vara riktigt bra förutom att de har klen bas enligt vissa, medans andra säger att de ger en korrekt bas och inte överdriven. Själv vet jag inte har aldrig lyssnat på dem

Visa signatur

p4 3.4ghz 1290 (3 st ddr) radeon 9800 pro 128mb

Permalänk
Medlem

9700 har överdriven bas men 9850 kan ses som sagt korrekt men lite klen, har prövat båda men 9850 funkade ej till min mobil eller laptopen =/ ska dock funka bra till iphone/ipod

Visa signatur

Hörlurar : HD650 --- Förstärkare : X-Can V8 + X-Can psu

Permalänk

Dom där Philips 9700 lät intressanta, bara 200 kr på Kjell o comp. Tror ni man kan ställa in equalizern hyfsat bra med tanke på basen?

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem

Jag har ett bar Nocs NS100B(extra bass) och jag tycker dom är riktigt bra, både bas och ljud. Jag rekommenderar dom!

Visa signatur

Intel Quad Q9400(2,66ghz)|nVidia GTS250|4GB RAM|Hitachi Deskstar 1TB hdd|Windows Vista Home Premium 32-bit|Logitech G19|Qpad 5K

-Hardstyle-

Permalänk

Sennheiser CX400! Synpunkter? Bra köp!

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NickePicke
Sennheiser CX400! Synpunkter? Bra köp!

Sennheiser CX300/CX400/CX500 är riktigt bra köp

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NickePicke
Sennheiser CX400! Synpunkter? Bra köp!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nilsie
Sennheiser CX300/CX400/CX500 är riktigt bra köp

Riktigt riktigt bra köp!

Jag hade tidigare ett par cx300 som jag blev av med Men då köpte jag ett par cx400 istället och blev nöjd, om inte nöjdare

CX lurarna levererar ett klart, öppet men ändå förlåtande ljud vilket gör dem utmärkta för exempelvis mp3 och annat lågupplöst material.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.