Piratkopiering stödjer trafficking, droger och andra olagliga aktiviteter!

Permalänk
Medlem

Piratkopiering stödjer trafficking, droger och andra olagliga aktiviteter!

Japp, enligt Amazone.co.uk iaf

Läs texten och kolla filmen.

http://www.amazon.co.uk/gp/feature.html/ref=amb_link_19548965...

Ibland överdriver dom lite väl mycket...

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

Okey....

Vet inte hur jag ska formulera detta i ord så jag säger bara: Fail!

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk

epic fail

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk
Medlem

.......eh

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Min nya sign!
Eller inte, ska nog vänta tills jag är nykter igen.
Men tack för gott skratt ivf, mycket bättre än aft on blad et

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Finns säkert sanning i detta. Nu snackar vi inte dom svennebanans hemmabrända skivor utan om massindustrin av piratkopior i kina och ryssland. Detta gäller inte bara DVDer utan även kläder och andra varor. Vilka tror ni styr den? Den organiserade brottsligheten. Vad har dom mer för kort på sitt bord? Droger, prostitution och vapen kan man anta.

Permalänk
Medlem

snutte: Förstör nu inte illusionen av att piratkopieringen bara är något nobelt som den enskilda individen gör för att straffa de dumma mediabolagen...

Permalänk
Medlem

snutte: Förstör nu inte illusionen av att piratkopieringen bara är något billigt som den enskilda individen deltager i på sin thailandresa..

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Det som gör det hela extra knasigt är ju att bara betalande kunder behöver stå ut med denna typ av tramsig skräckpropaganda. Piratkopior innehåller inte sådant.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Inaktiv

kan bara säga HAHAHAHA

Permalänk
Medlem

Dags att bygga ut kumla då när det börjar komma in ipred-fall.

Visa signatur

Cat funeral! Cat funeral!
>>> 112383 <<<

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snutte
Finns säkert sanning i detta. Nu snackar vi inte dom svennebanans hemmabrända skivor utan om massindustrin av piratkopior i kina och ryssland. Detta gäller inte bara DVDer utan även kläder och andra varor. Vilka tror ni styr den? Den organiserade brottsligheten. Vad har dom mer för kort på sitt bord? Droger, prostitution och vapen kan man anta.

Jo men samma argument kan ju sägas om att stödja musik/filmbolagen. I något led av vad köper in/hyr in till filmproduktionen kommer något kriminellt dragit nytta av dem. Så med samma metod kan man ju säga att går man på bio stödjer man samma saker.

Nu säger jag inte att man skall piratkopiera, men deras logik är ju helt whack.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ilja
Det som gör det hela extra knasigt är ju att bara betalande kunder behöver stå ut med denna typ av tramsig skräckpropaganda. Piratkopior innehåller inte sådant.

Oftast kan man ju inte slippa se det heller. På bio kan man inte komma 10 minuter efter "filmen" börjat och på DVD får man inte spola förbi allt som man inte får göra med sin nya skiva.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pscs3
Dags att bygga ut kumla då när det börjar komma in ipred-fall.

Kanske börja ploppa upp Ipred fängelser! som är satta utanför Sveriges gränser .

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _tekken_
Kanske börja ploppa upp Ipred fängelser! som är satta utanför Sveriges gränser .

Guantanamo lär ju bli ledigt.

Permalänk

Detta hade jag inte tänkt på, tackar så mycket för länken.
Hädanefter skall jag sluta med min människohandel, när jag fick veta att jag samtidigt stöder folk som håller på med piratkopiering.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk

hahaha så fånigt, när ska de lära sig att det inte går att bli av med piratkopiering?

Permalänk
Medlem

At first they were like
But then they serious'd

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snutte
Finns säkert sanning i detta. Nu snackar vi inte dom svennebanans hemmabrända skivor utan om massindustrin av piratkopior i kina och ryssland. Detta gäller inte bara DVDer utan även kläder och andra varor. Vilka tror ni styr den? Den organiserade brottsligheten. Vad har dom mer för kort på sitt bord? Droger, prostitution och vapen kan man anta.

Detta är ett skolboksexempel på guilt-by-association, alltså ett argumentationsfel. You fail. Jag är säker på att den organiserade brottslingen ibland skickar brev per post, dricker kaffe och kör bil.

Visa signatur

http://www.theatlantic.com/national/archive/2012/05/how-the-p...
"If there's a simple lesson in all of this, it's that hoaxes tend to thrive in communities which exhibit high levels of trust. But on the Internet, where identities are malleable and uncertain, we all might be well advised to err on the side of skepticism."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MBY
Detta är ett skolboksexempel på guilt-by-association, alltså ett argumentationsfel. You fail. Jag är säker på att den organiserade brottslingen ibland skickar brev per post, dricker kaffe och kör bil.

Vet du vem mer som skickar post? Nazister... Och precis som posten nyttjar de våra brevinkast genom att stoppa in sina flygblad fulla med propaganda.

(guilt by association är kul. Har för mig att det har ett grekiskt namn också...)

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if