Permalänk
Medlem

Ny skärm 24-26tum hjälp tack!

Hej tänkte skaffa en ny skärm har fortfarande kvar en gammal compaq crt s710 17tums! Vill nog helst ha en 24 tum minst för bättre upplevelse!

Jag kommer mest använda den till spel, filmer kollar jag på projektorn, men också för att dökolla lite på serier osv.
Spel är t.ex. cod5 och kommande 6, gta crysis och kommande roligt!

Det är inte så att jag tävlar eller något och måste ha noll lag, vet inte hur det är med platta jämförelse med min nu men jag tänker inte direkt på att skärmen har inputlag eller dålig ms och sånt... man tycker ju att en ca 10 år gammal skärm inte ska kunna vara bättre men det kanske är sån stor skillnad på tekniken?

Som någon annan sa här var att eftersom jag antagligen kommer ha kvar skärmen i ett par år minst så ska pris inte vara ett stort hinder, med tanke på hur länge jag haft min nuvarande så kan jag lika gärna köpa en bra nu!
Bara för det måste jag ju inte ta en 30tums för 23tusen heller men 5 tusen går bra annars om det är onödigt och kanske smartare att köpa en för 3 tusen så har jag inga problem med det heller !

Om det är så att det kommer ut någon ny lovande skärm snart så har jag inte direkt bråttom med att köpa exakt nu heller!

Så ni får gärna föreslå lite olika skärmer för lite olika priser, behöver inte vara max 5 tusen, vad dom är bra och dåliga på osv vill ju kunna spela spel och ha fina färger!

Tacksam för svar, undrar ni något är det bara att fråga!

/Jacob

Visa signatur

Dator - Chassi: Fractal Design North Svart \ Cpu: AMD Ryzen 7 7800X3D 4.2GHz 104MB / Mb: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI Gpu: ASUS TUF GeForce RTX 4070Ti 12GB Gaming \ Ram: Corsair Vengeance 32GB (2x16GB) DDR5 6000 MHz CL30 / Psu: ASUS TUF Gaming 850W Gold
Skärm - Alienware AW3423DW
Hörlurar - Philips Fidelio X3

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Save us from fate, save us from hate. Save ourselves before it's too late

Permalänk
Medlem

Jag har kollat lite på den faktiskt men frågan är om det verkligen är nödvändigt med den när man t.ex. kan ta

http://www.dustinhome.se/pd_5010140082.aspx

Istället med större tum...

Dells u2410 verkar vara mer användbar om man håller på med bilder mycket osv alltså har på dynamic mode... som jag inte tror jag kommer att ha och då har dom två skärmarna ändå lika mycket kontrast i statiskt mode som jag antagligen kommer att ha på mera... plus att LGn har 5ms istället för Dells 6, dock har jag ingen aning om detta är stor skillnad i verkligheten någon som har någon tanke om dessa två?

Visa signatur

Dator - Chassi: Fractal Design North Svart \ Cpu: AMD Ryzen 7 7800X3D 4.2GHz 104MB / Mb: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI Gpu: ASUS TUF GeForce RTX 4070Ti 12GB Gaming \ Ram: Corsair Vengeance 32GB (2x16GB) DDR5 6000 MHz CL30 / Psu: ASUS TUF Gaming 850W Gold
Skärm - Alienware AW3423DW
Hörlurar - Philips Fidelio X3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jabl
Jag har kollat lite på den faktiskt men frågan är om det verkligen är nödvändigt med den när man t.ex. kan ta

http://www.dustinhome.se/pd_5010140082.aspx

Istället med större tum...

Dells u2410 verkar vara mer användbar om man håller på med bilder mycket osv alltså har på dynamic mode... som jag inte tror jag kommer att ha och då har dom två skärmarna ändå lika mycket kontrast i statiskt mode som jag antagligen kommer att ha på mera... plus att LGn har 5ms istället för Dells 6, dock har jag ingen aning om detta är stor skillnad i verkligheten någon som har någon tanke om dessa två?

Går att köpa via England också för drygt 1k billigare trots fraktkostnad.
http://www.overclockers.co.uk/showproduct.php?prodid=MO-076-L...
OBS! notera att leveranstiden kan bli lång.

Permalänk
Medlem

Kan ju vara intressant för dig att kolla på en 120Hz monitor om som du sa att det mesta du kommer göra på den är spela. Men tyvärr så finns dom för tillfället i bara 22 tum nu (och är tn paneler) (om det inte kommit ut någon ny med annan panel) Tyvärr så kör dom inte heller full hd. Som är nog bra att ha annars blir det att man uppgraderar snart igen bara för att man inte har full hd.
Håll koll lite på Dells sida har läs att dom har rea och sådant ibland läste att dom sålde sin 27tum vid nåt tillfälle för runt 6500kr

Ursäkta om jag också lånar tråden här lite men letar själv efter ny skärm helst också minst 24 tum för som jag sa tidigare blir det att man kommer köpa ny snart igen. Men har själv kollat lite på.
Dell UltraSharp 2709W TCO03 27 tum
och DELL U2410 ULTRASHARP 24 tum
Apples LED Cinema Display 24 tum
Och massa andra.
Den LGn som du nämnde verkar ju också lite intressant.

Tänkte kolla lite nu har fastnat lite för Dell UltraSharp 2709W TCO03 27 tum men några få grejer bara som håller mig borta från den just nu.
Men jag undrar någon som vet om det kommer komma en andra generation av denna skärm eller något sådan för den verkar ju vara mer än 1 år gammal nu?

Verkar ju som att det inte finns många alls 24 tums som inte är tn paneler som ligger under 4000kr. därför verkar det som att man kanske får gå upp lite i pris om man ska ha sig en bättre skärm. Har väldigt svårt själv för att hitta en skärm.`

Får väl också annars kanske bli en billig 24 tum tn panel.

Permalänk
Medlem

Jag kan varmt rekommendera LGW2600HP. Helt makalöst bra skärm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mercy1
Går att köpa via England också för drygt 1k billigare trots fraktkostnad.
http://www.overclockers.co.uk/showproduct.php?prodid=MO-076-L...
OBS! notera att leveranstiden kan bli lång.

Tycker nog inte du ska beställa från England för att spara bara 1000kr
Som Mercy1 sa Leveranstiden kan bli lång. Dessutom om det är eller blir något fel på skärmen kommer det bli massa problem/sturl och väntande för du kommer troligen behöva skicka tillbacka den ditt och sen vänta på att få en ny skickad kan ju ta ganska lång tid.

Själv inte beställt därifrån så vet inte hur det funkar riktigt så nån annan kan ju kanske hoppa in med mer fakta eller sådant och hur det funkar om det skulle uppstå fel på produkten man köpt.

Permalänk
Medlem

Aa 120hz hade ju såklart varit trevligt men jag tror inte att jag är så pass petig... hoppas jag iaf! Dessutom vill jag som du säger gärna ha större än 22tum och gärna fullhd upplösning också!

Dell 2709 har jag också kollat på den verkar ju vara väldigt trevlig förutom det att många verkar klaga på inputlagget där t.ex. LGn verkar vara bra på.. Därför tror jag inte jag kommer ta 2709 synd det på inputlaget... och som du också säger så är ju t.ex. LGn typ ett och ett halvt år gammal finns det inga nyare skärmar som är bättre?

Visa signatur

Dator - Chassi: Fractal Design North Svart \ Cpu: AMD Ryzen 7 7800X3D 4.2GHz 104MB / Mb: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI Gpu: ASUS TUF GeForce RTX 4070Ti 12GB Gaming \ Ram: Corsair Vengeance 32GB (2x16GB) DDR5 6000 MHz CL30 / Psu: ASUS TUF Gaming 850W Gold
Skärm - Alienware AW3423DW
Hörlurar - Philips Fidelio X3

Permalänk
Avstängd

G2420HD verkar folk vara väldigt nöjda med.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?r=457017

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kol
G2420HD verkar folk vara väldigt nöjda med.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?r=457017

Säkert bra för att vara en TN-panel, men om man vill ha bättre panel...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mercy1
Säkert bra för att vara en TN-panel, men om man vill ha bättre panel...

"Jag kommer mest använda den till spel, filmer kollar jag på projektorn, men också för att dökolla lite på serier osv.
Spel är t.ex. cod5 och kommande 6, gta crysis och kommande roligt!"

Killen ska inte hålla på med professionell bildhantering. Om grön inte är exakt rätt gröna färg spelar ingen roll då.

Permalänk
Medlem

Själv sitter jag på en 2709W, bästa köpet jag gjort utan tvekan.

Den har väldigt väldigt bra färger och svärta för det priset.

Det enda problemet med den är att den tydligen har stort lagg, så om du ska tävlingsspela i någon FPS så är den nog ett dåligt val men gör du det sitter du på CRT men annars så ska inte det heller vara några problem.

Själv så märker jag inte av lagget, och jag har spelat massor av FPS: er på den så är väldigt väldigt nöjd med den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jabl
Aa 120hz hade ju såklart varit trevligt men jag tror inte att jag är så pass petig... hoppas jag iaf! Dessutom vill jag som du säger gärna ha större än 22tum och gärna fullhd upplösning också!

Dell 2709 har jag också kollat på den verkar ju vara väldigt trevlig förutom det att många verkar klaga på inputlagget där t.ex. LGn verkar vara bra på.. Därför tror jag inte jag kommer ta 2709 synd det på inputlaget... och som du också säger så är ju t.ex. LGn typ ett och ett halvt år gammal finns det inga nyare skärmar som är bättre?

A jo läst själv ganska varierande på det där med inputlagget om den.
Verkar bero på ganska mycket person till person.
Sen kan man ju hoppas och see om dom kanske släpper 2G av den.
Så dom förbättrar den.
Sen vill man ju inte heller handla den och hör senare om 2 veckor att dell släpper en ny därför jag också undrar om det blir en 2g av den.

Permalänk
Medlem

Tack för svar alla!

Jag kommer ju använda den till att se lite film och serier också såklart och man vill ju även ha hyffsade färger i spel... eftersom jag antagligen kommer ha kvar den i ett par år är det lika bra att köpa en bra nu vet ju inte vad jag kommer göra i framtiden !

G2420HD Verkar ju såklart ganska bra ändå för mina krav men med det priset är den verkligen bra då?

Å andra sidan så klagar ju många på TN paneler och om jag ska ha den i ett par år vill jag ju inte att det ska kännas som jag behöver en ny om ett år för att det är en TN!

Eftersom jag inte kommer tävla i något så behövs det heller ingen jätte bra skärm för just spel utan mera en som är ganska bra för spel och lite allaround som jag kan ha kvar ett tag :)!

Du märker inte av lagget det låter ju bra OllBoll! Vilka fps spel spelar du?

Visa signatur

Dator - Chassi: Fractal Design North Svart \ Cpu: AMD Ryzen 7 7800X3D 4.2GHz 104MB / Mb: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI Gpu: ASUS TUF GeForce RTX 4070Ti 12GB Gaming \ Ram: Corsair Vengeance 32GB (2x16GB) DDR5 6000 MHz CL30 / Psu: ASUS TUF Gaming 850W Gold
Skärm - Alienware AW3423DW
Hörlurar - Philips Fidelio X3

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jabl
Tack för svar alla!

Jag kommer ju använda den till att se lite film och serier också såklart och man vill ju även ha hyffsade färger i spel... eftersom jag antagligen kommer ha kvar den i ett par år är det lika bra att köpa en bra nu vet ju inte vad jag kommer göra i framtiden !

G2420HD Verkar ju såklart ganska bra ändå för mina krav men med det priset är den verkligen bra då?

Å andra sidan så klagar ju många på TN paneler och om jag ska ha den i ett par år vill jag ju inte att det ska kännas som jag behöver en ny om ett år för att det är en TN!

Många som skriver här är elektroniknördar. 99% av befolkningen har TN skärmar och tycker de är bra. Gå ner i butiken och kolla. Alla skärmar där kommer vara TN.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OllBoll
Själv sitter jag på en 2709W, bästa köpet jag gjort utan tvekan.

Den har väldigt väldigt bra färger och svärta för det priset.

Det enda problemet med den är att den tydligen har stort lagg, så om du ska tävlingsspela i någon FPS så är den nog ett dåligt val men gör du det sitter du på CRT men annars så ska inte det heller vara några problem.

Själv så märker jag inte av lagget, och jag har spelat massor av FPS: er på den så är väldigt väldigt nöjd med den.

A jo själv fastnat för den asså.
Men för tillfället så är det ju några få saker som håller mig från att inte köpa den.

1. Vet inte om dom kommer släppa en 2G av den är ju inte kul om man köper den och nästa månad finns den nyare ute.

2. Inputlagget verkar vara väldigt olika åsikter om det. Så man vet ju inte om det verkligen är så farligt eller inte sen beror det på en själv nog.

3. Hz att den kör i bara standard Hz som är 60Hz tycker ju att den borde vara lite högre än standard för det priset.

4. Punktavståndet som ligger på 0,303mm tycker att det borde vara lägre.

5. Inget minus eller så men alltid ett plus om man kan gå i affär och see den med egna ögon.

Sen vet jag inte ens om det är möjligt att göra dessa saker bättre men det borde det vara.

kanske glömt nåt

Permalänk
Medlem

Det har du nog rätt i kol!

Är nog bäst om jag kollar själv på dom olika och bestämmer mig sen! Klart att det är trevligt att köpa en skärm för 1800 istället för 7500, fast dell är såklart bättre men vi får se vad jag tycker när jag sett dem!

Visa signatur

Dator - Chassi: Fractal Design North Svart \ Cpu: AMD Ryzen 7 7800X3D 4.2GHz 104MB / Mb: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI Gpu: ASUS TUF GeForce RTX 4070Ti 12GB Gaming \ Ram: Corsair Vengeance 32GB (2x16GB) DDR5 6000 MHz CL30 / Psu: ASUS TUF Gaming 850W Gold
Skärm - Alienware AW3423DW
Hörlurar - Philips Fidelio X3

Permalänk
Medlem

Har man råd skulle jag själv nog satsa på en eizo skärm, här ett litet test där eizo Flexscan s2432w blev bäst i test

http://testcentret.idg.se/2.8640/1.207516/nya-cinema-display-...

Själv har jag dock funderat på en eizo HD2442W
(Som är anpassad primärt för multimedia, som film, spel etc). Dock kostar ju denna en slant (ca 9995 kr)

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT | Win 10 Home 64
LG 38GN950 | LG Oled 65C1, 65C7 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kol
Många som skriver här är elektroniknördar. 99% av befolkningen har TN skärmar och tycker de är bra. Gå ner i butiken och kolla. Alla skärmar där kommer vara TN.

När jag gick från en CRT till LCD tänkte jag exakt likadant... De flesta har TN skärmar och tycker de är bra.
Så jag köpte en TN också (samsung 2443BW) .

Men vilken besvikelse det var.. hur fan kan folk tycka att TN är bra var de första ja tänkte. färgerna var bleka, betraktningsinklarna var katastrof... jag kunde inte stå ut med den.

så nu har jag en LG W2600HP-BF och är nöjd.

Så kommer du från en CRT så lovar jag dig att du kommer bli besviken om du köper TN

Visa signatur

Intel 2500k || Asus P8P67 Pro || 2x4GB Corsair Vengeance || MSI GTX680 || Corsair AX650W || Win 7 64-bit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jabl
Tack för svar alla!

Jag kommer ju använda den till att se lite film och serier också såklart och man vill ju även ha hyffsade färger i spel... eftersom jag antagligen kommer ha kvar den i ett par år är det lika bra att köpa en bra nu vet ju inte vad jag kommer göra i framtiden !

G2420HD Verkar ju såklart ganska bra ändå för mina krav men med det priset är den verkligen bra då?

Å andra sidan så klagar ju många på TN paneler och om jag ska ha den i ett par år vill jag ju inte att det ska kännas som jag behöver en ny om ett år för att det är en TN!

Eftersom jag inte kommer tävla i något så behövs det heller ingen jätte bra skärm för just spel utan mera en som är ganska bra för spel och lite allaround som jag kan ha kvar ett tag :)!

Du märker inte av lagget det låter ju bra OllBoll! Vilka fps spel spelar du?

Tycker nog eftersom att du kan också lägga lite mer pengar på en skärm och du kommer behålla den ett par år så kan det vara värt att köpa en bättre.
Är ju bättre att köpa en bra grej än att köpa flera skitgrejer som går sönder tar upp plats osv.

G2420HD det funkar nog för dina behov eftersom att du just nu ialla´fall inte sitter och jobbar med några program som kräver att skärmen är bättre har bättre färger osv. Sen är det som andra säger tn är bra till spel om jag inte minns fel så är det väl bara det folk tycker att dom är bra till.

Men annars har du någon affär i närheten av dig för då kan du ju ialla fall gå och kolla och jämföra lite och see vad du tycker.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Darek
När jag gick från en CRT till LCD tänkte jag exakt likadant... De flesta har TN skärmar och tycker de är bra.
Så jag köpte en TN också (samsung 2443BW) .

Men vilken besvikelse det var.. hur fan kan folk tycka att TN är bra var de första ja tänkte. färgerna var bleka, betraktningsinklarna var katastrof... jag kunde inte stå ut med den.

så nu har jag en LG W2600HP-BF och är nöjd.

Så kommer du från en CRT så lovar jag dig att du kommer bli besviken om du köper TN

Många som skriver här är elektroniknördar. 99% av befolkningen har TN skärmar och tycker de är bra. Gå ner i butiken och kolla. Alla skärmar där kommer vara TN.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kol
Många som skriver här är elektroniknördar. 99% av befolkningen har TN skärmar och tycker de är bra. Gå ner i butiken och kolla. Alla skärmar där kommer vara TN.

Är ju klart att dom flesta använder TN för är du 15år så lär ju inte du eller dina föräldrar ha/eller vilja lägga 7000 kr på en skärm när du får ett helt dator paket för det priset. Detta är ju bara ett av många exempel varför man kanske handlar en TN.

Sen är ju dessa billiga skärmar inget man kommer behålla längre fram heller. Folk slänger ju dessa skärmar när dom går sönder och kommer troligtvis slänga dom om 1,5 år ändå om dom funkar bara för att dom inte är värda nåt och är skitgrejer.

Permalänk
Medlem

Ja precis som Dani säger känns det smartare att lägga ut lite mer för att ha kvar den längre... jag kommer absolut gå och kolla på dem och bestämma mig efteråt!

Visa signatur

Dator - Chassi: Fractal Design North Svart \ Cpu: AMD Ryzen 7 7800X3D 4.2GHz 104MB / Mb: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI Gpu: ASUS TUF GeForce RTX 4070Ti 12GB Gaming \ Ram: Corsair Vengeance 32GB (2x16GB) DDR5 6000 MHz CL30 / Psu: ASUS TUF Gaming 850W Gold
Skärm - Alienware AW3423DW
Hörlurar - Philips Fidelio X3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kol
Många som skriver här är elektroniknördar. 99% av befolkningen har TN skärmar och tycker de är bra. Gå ner i butiken och kolla. Alla skärmar där kommer vara TN.

99% av befolkningen kör med Tn för att de vet inte bättre! Ifall personerna testat en bättre panel så går de i regel över till en bättre panel också. Efter att ha suttit vid en bra panel i några månader ville jag absolut inte byta tillbaka, aldrig! Att ha en bra skärm är väl något man bör satsa på iaf? Jag menar, man tillbringar en hel del tid framför datorn, så korrekta färger, avsaknad av blb och bra betraktningvinklar är ju något de flesta troligen vill ha, men de vet ju inte vad det är ens! Folk koncentrerar istället på att lägga ut multum på burken. Inget fel i det, men ifall nu killen vill lägga ut 5k på en skärm, då ska vi väl för fan inte ge han en jävla tn?

"Hej, jag har 4miljoner att lägga på en bil, mest kommer den användas till vardagskörning, vilken rekommenderar ni?"

"För 20k får du en fin fin Saab 9000, kör på det!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dreas89
men ifall nu killen vill lägga ut 5k på en skärm, då ska vi väl för fan inte ge han en jävla tn?

"Hej, jag har 4miljoner att lägga på en bil, mest kommer den användas till vardagskörning, vilken rekommenderar ni?"

"För 20k får du en fin fin Saab 9000, kör på det!"

Haha klockrent!

Visa signatur

Dator - Chassi: Fractal Design North Svart \ Cpu: AMD Ryzen 7 7800X3D 4.2GHz 104MB / Mb: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI Gpu: ASUS TUF GeForce RTX 4070Ti 12GB Gaming \ Ram: Corsair Vengeance 32GB (2x16GB) DDR5 6000 MHz CL30 / Psu: ASUS TUF Gaming 850W Gold
Skärm - Alienware AW3423DW
Hörlurar - Philips Fidelio X3

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dreas89
99% av befolkningen kör med Tn för att de vet inte bättre! Ifall personerna testat en bättre panel så går de i regel över till en bättre panel också. Efter att ha suttit vid en bra panel i några månader ville jag absolut inte byta tillbaka, aldrig! Att ha en bra skärm är väl något man bör satsa på iaf? Jag menar, man tillbringar en hel del tid framför datorn, så korrekta färger, avsaknad av blb och bra betraktningvinklar är ju något de flesta troligen vill ha, men de vet ju inte vad det är ens! Folk koncentrerar istället på att lägga ut multum på burken. Inget fel i det, men ifall nu killen vill lägga ut 5k på en skärm, då ska vi väl för fan inte ge han en jävla tn?

"Hej, jag har 4miljoner att lägga på en bil, mest kommer den användas till vardagskörning, vilken rekommenderar ni?"

"För 20k får du en fin fin Saab 9000, kör på det!"

TN ger bättre responstid och lägre input lag. Om IPS hade varit bättre på allt skulle jag hållt med dig men så är det inte. IPS har dessutom en blå nyans på vänster sida av skärmen och röd nyans på höger sida. En effekt som TN tack och lov saknar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kol
TN ger bättre responstid och lägre input lag. Om IPS hade varit bättre på allt skulle jag hållt med dig men så är det inte. IPS har dessutom en blå nyans på vänster sida av skärmen och röd nyans på höger sida. En effekt som TN tack och lov saknar.

Tn har i regel lägre unputlag, responstiden mäts på TN med GTG, på bättre paneler WTW sist jag kollade. Så tex Dell 2209WA har 2ms responstid med 10ms inputlag, vilket är bättre än de flesta tn 22or.

Dellen har 14ms i inputlag i gamermode, mer än BenQn ja, men då är BenQn en tn, och 14ms är väldigt lite! Har aldrig sett det med blått och rött som du pratar om.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dreas89
Tn har i regel lägre unputlag, responstiden mäts på TN med GTG, på bättre paneler WTW sist jag kollade. Så tex Dell 2209WA har 2ms responstid med 10ms inputlag, vilket är bättre än de flesta tn 22or.

Dellen har 14ms i inputlag i gamermode, mer än BenQn ja, men då är BenQn en tn, och 14ms är väldigt lite! Har aldrig sett det med blått och rött som du pratar om.

http://www.flickr.com/photos/dentarg/sets/72157622207378802

Permalänk
Medlem
Citat:

Tror du får länka ifrån något annat ställe.

Permalänk

Vet inte om du ska ha tv åp den eftersom jag inte läst bara läste topic xD
http://www.webhallen.com/prod.php?id=100315
Bästa jag har testat

Visa signatur

Kul med jul, så länge det rullar!