Hej!
Hur många Crucial SSD m4 256GB mSATA har ni beställt in?
Beställer ni bara in exakt antal eller har ni någon extra? Såg att det var så lång leverans tid på den och ska ev. köpa en.
Vi har två stycken beställningar inneliggandes och det är 4st som är på väg in!
Har inte varit kund hos inet så länge mer än något år kanske och älskar dem skarpt kan jag säga.
Jag har gått över från både Dustin och Webhallen (inget ont att säga om dem heller förvisso) men fick ett tips från en arbetskollega en gång som bara hade bra att säga om dem.
Jag registrerade mig och gjorde en redig beställning, herregud vilken skillnad, de är ju blixtsnabba gubbarna och gummorna som jobbar där.
Önskar jag hade haft 4 tummar, det hade blivit 4 tummar upp.
Nu handlar jag bara på inet när jag ska ha allt från brännskivor till hårdvara.
Ett annat stort plus är att man bor så nära butikerna också och där är personalen riktigt trevliga och hjälpsamma.
Stort tack inet och stort tack min före detta arbetskollega!
Otroligt kul att höra! Vi jobbar hårt för att hålla hög nivå på allt vi gör
Hej,
Har en fråga om chassit Corsair 650D, ser att ni har artikelnumret CC650DW men att det finns en uppdaterad version som heter CC650DW-1. Enligt Corsair skickades CC650DW bara ut under ca tre veckor i tidigt 2011.
http://forum.corsair.com/v2/showpost.php?p=574009&postcount=1...
Tänkte bara höra vilken version av chassit ni har.
Om det endast skickades ut några veckor under 2011 så har vi garanterat haft nya leveranser sen dess så det är med största sannolikhet nya versionen.
För att kunna ge ett 100% svar så måste vi manuellt inventera alla lådor som är på lager (eftersom det kan skilja från låda till låda) och det är tyvärr lite för tidsödande.
Vi har tyvärr inga bra rutiner för att kolla upp sånt här i dagsläget men om du lägger en beställning och mailar till info@inet.se direkt så ska vi göra vårt bästa för att kolla upp detta åt dig.
Problemet är att väldigt mycket paket går ut från centrallagret och allting måste rulla på enligt en bestämd rutin för att kunna klara av den höga belastningen. Risken när man gör "specialare" är att det ställer till mer problem än vad det löser och drabbar i slutändan andra kunder.
Vi jobbar dock på att bli bättre på just den här punkten och något som vi ska ta tag i efter semestrarna.
Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram