Permalänk
Medlem

Beställde en dryckeskyl så man får lite mer utrymme i kylskåpet, när man köper nästa bostad så är dubbelkyl ett krav

Permalänk
Medlem

Har velat fram och tillbaka de senaste månaderna om jag ska köpa ny surfplatta eller leva med den kinaplatta jag har nu. Råkade snubbla över en Samsung S7 för 4999 från Inet då någon ångrat sig och skickat tillbaka den (eller hur det nu var). Med typ 500 kronor under redan nedsatt pris kunde jag inte låta bli köpknappen. Beräknas komma till mitt utlämningsställe imorgon. Blir kalas då jag ska sitta kattvakt i drygt en vecka från nyårsdagen

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Väntar just nu på ett par av dessa. En till mig, en till fästmön! Blir första gången jag använder skärmstativ och det ska bli riktigt skoj

Visa signatur

14700k @ Stock . 32GB @ 4000MHz . 3070 @ +100/+800MHz
240+360 rad custom loop

Permalänk
Medlem

Någon som vet vilken speditör som tar över från DPD när det kommer till Sverige?

Verkar som att DPD har ett par egna hubbar i södra Sverige men i Norrland verkar det inte finnas något så de måste rimligen lämna över till någon annan speditör...

Stort tack om ni kan upplysa om hur detta ligger till.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hypermode:

Någon som vet vilken speditör som tar över från DPD när det kommer till Sverige?

Verkar som att DPD har ett par egna hubbar i södra Sverige men i Norrland verkar det inte finnas något så de måste rimligen lämna över till någon annan speditör...

Stort tack om ni kan upplysa om hur detta ligger till.

https://parcelsapp.com/sv/carriers/dpd-germany

"DPD är en internationell dörr–till–dörr tjänst till alla världens länder med Track and Trace. Det är PostNord Sverige AB som representerar DPD i Sverige. Det borde få ett nytt kollinummer när det anländer till Sverige."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredmannen:

https://parcelsapp.com/sv/carriers/dpd-germany

"DPD är en internationell dörr–till–dörr tjänst till alla världens länder med Track and Trace. Det är PostNord Sverige AB som representerar DPD i Sverige. Det borde få ett nytt kollinummer när det anländer till Sverige."

Tack. Hittade också senare att det var Postnord. Synd de inte levererar idag.

Permalänk
Medlem

Tydligen väntar jag på ett Rekommenderat brev från Tyskland. Undrar vad tusan det kan vara. Inte kan jag hämta ut det heller då jag är i karantän ett tag till. I Postnords app står det "spårbart brev utrikes", typ, men inte tusan är det spårbart inte...

Visa signatur

ASUS P8Z68-v Pro i7 2600K@4.5, 32GB RAM, RX 580, 4K Samsung u24e590, Intel SSD, Seagate SSHD, LG BH16NS55 BD/RW, MacOS Monterey, Win 10+11, Linux Mint
***gamla grejor duger***
Macbook Pro 2009, 8GB RAM, SSD, MacOS Catalina + Windows 10; Macbook Pro 2015 16GB RAM 512GB SSD Radeon Mojave

Permalänk

Leverans från Iqunix idag (ZX75)

Blir spännande:

Permalänk
Hedersmedlem

@schmunkie Inlägg flyttad

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Väntar på en Garmin S12 golfklocka, äntligen börjar säsongen snart!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Har beställt en ny iPad Pro 11" 2021 WiFi 128 GB med grå färg. Kommer på måndag eller tisdag!!

Permalänk
Medlem

Väntat sedan 4 januari (egentligen typ november) och kommer få vänta ett litet tag till.
Helt custom med syresetsad (acid etching) design skapad av min sambo med mina önskemål.
https://sabertrio.com/products/senza-neo-cfx-saber-custom-aci...

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Väntar på mina högtalare stativ till mina Polk T15. Beställde i torsdags (Vebos) å flck nåt besked idag att dom är på väg (DPD),. + ett par Polk T15 (Ljudshopen) till.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Väntat sedan 4 januari (egentligen typ november) och kommer få vänta ett litet tag till.
Helt custom med syresetsad (acid etching) design skapad av min sambo med mina önskemål.
https://sabertrio.com/products/senza-neo-cfx-saber-custom-aci...

Super coolt
Själv väntar jag på mina Cable Guy: Star Wars
Har beställt Boba Fett – The Mandalorian och Stormtrooper (The Mandalorian)
Vill köpa Darth Vader också men tycker den ser så tråkig ut, vill ha han med sin röda lightsaber.
Har sedan innan The Child (The mandalorian) man blir aldrig för gammal för Star Wars

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mangee75:

Super coolt
Själv väntar jag på mina Cable Guy: Star Wars
Har beställt Boba Fett – The Mandalorian och Stormtrooper (The Mandalorian)
Vill köpa Darth Vader också men tycker den ser så tråkig ut, vill ha han med sin röda lightsaber.
Har sedan innan The Child (The mandalorian) man blir aldrig för gammal för Star Wars

Har två billiga (700kr) lightsabers för lek och en mandalorian black series helmet. Den nya lightsaber gick på rumt 10k med allt inkluderat till sverige. Den blir min juvel och cosplay piece sen. Aldrig cosplayat men nåt får det bli

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk

Köpte en Dymo 160 via Tradera och det var betydligt billigare att köpa tejpen från Tyskland.
Råkade ha ett paket rakblad i kundvagnen så lika bra att köpa dessa också. Fri frakt.

Visa signatur

Intel i5 6600K | Be Quiet, Pure Rock! | Asus Z170 Pro Gaming | Asus GTX 1070 Strix Gaming | HyperX 16 GB (2x8GB) DDR4 2133MHz Fury Black | Samsung 850 Evo 250GB | Skärm: Samsung S27D390H | Chassi: Fractal Design Define R4 Black
Spelnick: Jernhand

Permalänk
Medlem

Beställt en Poco F3 (arctic white) från Banggood som jag väntat på sen den 27 januari. Hoppas den kommer snart...

Edit: Insåg efter att jag beställt att jag hade kunnat köpa den i Sverige för 500 kr mer... Hade varit smidigare men jag tänkte aldrig på kolla om den fanns här..

Visa signatur

Acer Predator Helios 18 Core i9 32GB 1024GB SSD RTX 4080 250Hz 18"

Permalänk
Medlem

Väntar på ett nytt grafikkort! ASUS TUF GAMING RADEON RX 6800 XT OC.
Riktigt spänd på att se vad det går för.

Visa signatur

[Phanteks Eclipse P400A][ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI][AMD Ryzen 7600X][Corsair iCUE H100i RBG PRO XT][Kingston FURY Beast RGB DDR5 6000Mhz 32GB CL36][ASUS TUF GAMING 6800 XT][Corsair RM750x][NVME Samsung 970 Evo Plus 1TB][SSD Samsung 870 Evo 1TB][WD Black SN850X NVMe SSD 2TB]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bit010:

Beställt en Poco F3 (arctic white) från Banggood som jag väntat på sen den 27 januari. Hoppas den kommer snart...

Edit: Insåg efter att jag beställt att jag hade kunnat köpa den i Sverige för 500 kr mer... Hade varit smidigare men jag tänkte aldrig på kolla om den fanns här..

Banggood hörde av sig idag och sa att mitt paket försvunnit under tranporten. Så det blir nog köpa en lur här hemma istället för från Kina igen, orkar inte vänta 3 - 4 veckor igen.

Visa signatur

Acer Predator Helios 18 Core i9 32GB 1024GB SSD RTX 4080 250Hz 18"

Permalänk
Medlem

Beställde precis en Burton Flight attendant med step on bindningar och step on boots.
Har haft en riktigt gammal DC-bräda nu ett bra tag så ska bli skoj att testa något vettigt!

Gäller att passa på när säsongen är slut och Skistar shoppen har 20-30% rea på utrustning.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Väntar på ett paket ifrån Japan.
Bör förhoppningsvis komma på tisdag eller onsdag

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Väntar på en Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G från banggood.com

Visa signatur

WS: Asus ROG Strix B550-I Gaming | R5 5600x | NH-L12 Ghost S1 | 32GB | RTX 3060 OC 12GB | Ghost S1 MKIII
NAS: QNAP TS-431 - 3x4TB WD Red
Phone: Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

Permalänk
Inaktiv

Imorgon (Äntligen) landar mitt tangentbord som jag beställde den 19e Augusti (om nu postnord sköter sig hyfsat): Tjoho!

Edit: 19 Augusti, 2016 asså )

Edit2: Va fan? Detta måste väl vara värt en kommentar?
Folk klagar om att de får sitt paket "på onsdagen istället för tisdagen"?
Sätt det i rellation!

La till Årtalet
Permalänk
Medlem

Dessa in-ears https://www.komplett.se/product/1201411/tv-ljud-bild/horlurar... från komplett beräknas komma imorgon till mig 😀

Visa signatur

CoolerMaster Silencio S400TG * MSI B450M Mortar Max * AMD Ryzen 3600X* Corsair 16gb ddr 4 3600mhz Vengeance * Samsung SSD Basic 840-Series 250GB * DeepCool Gammax l240 v2 * ASUS GeForce GTX 1060 3GB Dual OC * 3*Hdd (3.5Gb) * Benq G2420DB

Permalänk
Medlem

Väntar på kaffefilter och lite bönor, men paketet verkar vara försenat. Två av tre paket har blivit försenade bara i maj, känns som att dom strulat till nån rutin när dom började med varannandagsutdelning här i norr. Riktigt irriterande.

Permalänk

Känner mig ordentligt fintad av netonnet. Dom skriver att paket som beställs under helgen eller innan kl 22 på söndagar skickas söndag kväll, med 1-2 leveransdagar, antog då att postnord skulle ha tagit emot det nu på morgonen..

Permalänk
Hedersmedlem

Har designat mitt första kretskort och väntar på att hämta 3 exemplar på posten idag

Permalänk
Medlem

Har varit sugen på denna länge men såg till min förfäran att den slutat tillverkas. Hittade den sedan via cdon men såklart var det felaktigt lagersaldo och ordern annullerades men sedan fick jag tag i den via Japan och nu är den på väg. Excited!

Visa signatur

Lian-li PC-011 Dynamic Corsair RM750x ROG STRIX X570-E GAMING 5950X NZXT Kraken Z73 32GB Corsair Dominator 3200MHz Gigabyte 6800XT Master Corsair MP600 1TB + Toshiba NVMe 512GB Vertex Pok3r MX Brown Acer Predator XB323UGX Logitech G502+ & Powerplay ...lagrar gör jag på Synology 920 32TB.

Permalänk
Medlem

Kom på jag hade ett gäng presentkort jag glömt lösa in, satsade på en alldeles för dyr leksak. Den verkar fått skapliga recensioner. Får se om den är vassare än min gamla Hubsan H501s som jag haft grymt kul med. Förväntad leverans på fredag.

DJI Mini 3 Pro

Visa signatur

Data: B650 + 7800X3D + 4080 Super + 64GB (2x32) + 2TB T700 + 850W
Ljud: Cambridge Audio DacMagic + SPL Phonitor 2 + AKG K812
Bild: MSI MAG 274UPF (27" 4K)

Permalänk

en elmoppe

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-6600K | Moderkort: Asus Z170 Pro Gaming | RAM: Corsair Vengeance LPX 16 GB (2x8) | Grafikkort: Geforce RTX 3050 | Kylare: Be Quiet Pure Rock | SSD: Samsung 850 EVO 500 GB | Hårddisk: WD Blue 3TB 7200rpm 64MB | Chassi: NZXT S340 Elite | Nätaggregat: Corsair RM750x 750 W